حوادث

ممنوعیت‌های تردد در جاده ها یک هفته دیگر ادامه دارد/ یک نکته درباره جریمه خودروهای بومی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت که محدودیت ها و ممنوعیت های تردد سراسری در کشور پایان نیافته و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سردار سید کمال هادیان فر در گفت وگو با ایران تودی وی در مورد آخرین وضعیت اعمال ممنوعیت ها و محدودیت های تردد در کشور گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا ، از ساعت 12:00 شنبه 15 مرداد ، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در ورودی های داخل کشور اعمال شد. و اجرای همه شهرها

هادیان فر با بیان اینکه این محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا پایان روز جمعه 5 شهریور ادامه خواهد داشت ، گفت: برخی از هموطنان تصور می کردند که این محدودیت ها تا پایان روز جمعه 29 مرداد ادامه خواهد داشت ، اما من فکر می کنم این روند تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت ، 5 سپتامبر ، و همکاران من برای کنترل فیزیکی در تمام جاده ها هستند و در محورها خواهند بود.

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد بازگشت پلاک های محلی گفت: طرح نهایی در استان در حال اجرا است و شماره های محلی دسترسی نامحدودی به همان استان دارند ، اما اگر خودرویی در طول جاده از چند استان عبور کند ، جریمه می شود. ورود غیرقانونی به استان دیگری. “اگر خودرویی با پلاک گم بخواهد از کردستان به گوما بازگردد ، برای ورود به گوما جریمه نخواهد شد ، اما برای ورود بدون مجوز به استانهای مرکزی و همدان در جاده جریمه می شود.

وی ادامه داد: اگر خودرو در استان همجوار که پلاک گرفته شده است قرار داشته باشد ، می تواند به استان همجوار بازگردد ، به عنوان مثال در استان خراسان جنوبی خراسان رضوی ، خودروی دارای پلاک می تواند بازگردد. به استان زادگاهش

هادیان فر در مورد میزان جریمه ها نیز گفت: هرگونه تخلف از قانون در شهرهای سرخ کرونا یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه می شود ، در صورت عدم پرداخت ظرف یک ماه ، این جریمه ها دو برابر می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد که طرح ممنوعیت تردد شبانه بسته نشده و تردد در تمام شهرهای کشور از ساعت 22 شب تا 3 بامداد ممنوع و خودروهای متخلف 200 هزار تومان جریمه می شوند.

وی در مورد مجوزهای راهنمایی و رانندگی گفت: همه مجوزها قبل از 15 مرداد ، یعنی قبل از شروع محدودیت ها و ممنوعیت های موجود ، معتبر نیستند. فرمانداران فقط در موارد حاد و فوری مجوز می دهند و فقط این مجوزها معتبر هستند.

هادیان فر بار دیگر تاکید کرد که محدودیت ها و ممنوعیت های سفر با پایان تاسوعا و عاشورای حسینی برداشته نشده است و حداقل تا پایان هفته آینده ، پنجم سپتامبر ، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام