عمومیکسب و کار ایرانیان

آموزش خرید تیک آبی اینستاگرام واقعی

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام باید توسط اینستاگرام هویت شما تایید شود، به همین دلیل در دیتای اینستاگرام باید ثبت باشید تا اینستاگرام تشخیص دهد که شما فرد مشهوری در اینستاگرام هستید و امکان سواستفاده از نام و تصاویر شما در شبکه های مجازی وجود دارد.

برای دریافت تیک آبی باید مدارکی مانند تصویر گواهینامه، پاسپورت و هر مدرکی که اعتبار داشته باشد را برای اینستاگرام ارسال کنید. همچنین زمینه فعالیت شما در اینستاگرام هم مهم است و باید شرح دهید که پیج شما به چه منظوری ساخته شده است.

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام روی تیک آبی بسیار حساس است و به راحتی آن را به پروفایل هر شخصی اضافه نمی کند، باید شرایط مورد نظر اینستاگرام را داشته باشید تا به شما تیک آبی تعلق بگیرد. اگر این شرایط را ندارید درخواست ندهید تا باعث رد صلاحیت از طرف اینستاگرام نشوید.
شرایط گرفتن تیک آبی از اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. در درجه اول باید شخص درخواست دهنده یک فرد محبوب، معروف و شناخته شده در جهان باشد، یا فروشگاهی باشد که محبوبیت زیادی دارد و شناخته شده است. پس اینستاگرام به پیج های با مطالب فان و زرد یا غیر محبوب تیک آبی نمی دهد.
  2. پیج شما متعلق به خودتان باشد و فن پیج نباشد، همچنین می تواند مربوط به کسب و کارتان باشد و به رسمیت توسط اینستاگرام شناخته شده باشد. در ضمن اگر چند پیج دارید فقط یکی از آن ها تیک آبی دریافت خواهد کرد.
  3. باید پروفایل شما عکس، بیوگرافی و توضیحات کامل را داشته باشد که مربوط به شما است و برای سایرین قابل مشاهده باشد، همچنین باید حداقل یک پست در صفحه شما منتشر شده باشد.
  4. و در نهایت محبوبیت اکانت شما و جست و جو شدنش توسط کاربران، فالو شدن و فعالیت زیاد باعث می شود که بتوانید تیک آبی Instagram را بگیرید.

اگر تمام چهار شرطی که در بالا گفتیم را دارید، می توانید با دادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام به بخش پشتیبانی اینستاگرام، تیک آبی را در صورت مورد تایید بودن دریافت کنید.

روش درخواست تیک آبی رنگ اینستاگرام

حالا اگر تمام شرایط و قوانین اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی را دارید، باید درخواست خود را به پشتیبانی اینستاگرام ارائه دهید؛ برای درخواست دادن به اینستاگرام:

  • ابتدا پروفایل خود را باز کنید و سه خط همبرگری گوشه راست بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • حالا در پایین صفحه گزینه settings یا تنظیمات را بزنید.
  • به قسمت Account بروید.
  • سپس گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  • حالا یک فرم بلند جلوی روی شما باز می شود که باید اطلاعاتتان را دقیق وارد کنید.

مرحله اول: ابتدا نام کاربری و نام کامل را وارد کنید. در بخش Document Type تعیین می کنید که چه مدرکی برای احراز هویت ارائه می دهید.

مرحله چهارم: یک دور دوباره اطلاعاتی که وارد کردید را مرور کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد، سپس در صورت اطمینان گزینه Submit را بزنید که به منظور تایید و فرستادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام و تیک آبی به بخش پشتیبانی اینستاگرام است.

توجه داشته باشید که تیک آبی رنگ اینستاگرام فقط برای افراد محبوب و معروف یا فروشگاه های مشهور و رسمی در سطح جهان است، پس تصور نکنید که با مقداری فالور و معروف بودن در سطح اینستاگرام می توانید تیک آبی را بگیرید، زیرا این محبوبیت باید بین المللی باشد و همچنین فالوور هم هرچقدر بالاتر باشد کار آسان تر است.

تیک آبی اینستاگرام چگونه است ؟

تیک آبی در اینستاگرام به معنای تأیید شده بودن حساب کاربری توسط اینستاگرام است. حساب‌هایی با تعداد دنبال‌کنندگان بالا، صاحبان مشهوریت، برندهای معروف و معمولاً دارای تیک آبی هستند. برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام، کاربر باید معیارهای خاصی را پاسخ دهد و به عنوان یک فرد واقعی و معتبر شناخته شود. تیک آبی به عنوان یک نشانهٔ قابل اعتماد برای اطمینان از هویت واقعی صاحب حساب، به ویژه در مواردی مانند انجام کسب و کار و فعالیت‌های تبلیغاتی مفید است.

اینستاگرام تیک آبی را در کنار پروفایل برخی از کاربران همانطور که در شکل بالا می بینید، نمایش میدهد. به هنگام دیدن این نشان می توانید به صورت مطمئن‌تری پیج مورد نظر را فالو کنید.
گاهی اوقات این تصویر به صورت فیک است. حتما می پرسید که این اتفاق چگونه می افتد. برخی از کاربران در کنار نام خودشان این تصویر را کپی می کنند و سعی می کنند از روش‌های غیرواقعی استفاده کنند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هیچ گاه این کار را نکنید.

با توجه به این که اپلیکیشن‌های اجتماعی، امروزه در دسترس همگی هستند و هر فردی می تواند از این اپلیکیشن‌ها به راحتی استفاده کند، مسلما سوء استفاده‌های زیادی در این باره رخ خواهد داد. به همین دلیل اینستاگرام این نشان آبی را خلق کرده تا شیب تولید پیج‌های تقلبی و فیک کمتر شود.

چطور تیک آبی اینستاگرام بخریم ؟

برای اینکه کاربری بتواند سرویس Verified را تهیه کند، باید حداقل 18 سال سن داشته باشد، کارت ملی‌اش (آیدی کارت) را ثبت کند و این کارت باید با نام و عکس موجود در فیسبوک یا اینستاگرام مطابقت داشته باشد. این سرویس شباهت زیادی به توییتر بلو 8 دلاری ایلان ماسک دارد، بااین‌حال متا گفته است که حساب‌هایی که در گذشته تیک آبی گرفته‌اند، دچار تغییر نمی‌شوند و نگهداری این تیک نیاز به خرید سرویس جدید نخواهد داشت.

تعرفه و قیمت تیک آبی اینستاگرام چقدر است ؟

تیک آبی پولی اینستاگرام و متا فعال شد. روز گذشته در خبری عنوان کردیم که متا به‌عنوان مالک شبکه اجتماعی پرطرفدار “اینستاگرام” قصد دارد به تقلید از توییتر، تیک آبی اینستاگرام را پولی کند. حالا تنها با گذشته یک روز از انتشار این خبر، متا تیک آبی اینستاگرام را با پرداخت 15 دلار ماهانه، معرفی کرده است. لازم‌به ذکر است که متا برای آن‌دسته از کاربرانی که هزینه اشتراک تیک آبی را پرداخت کنند، چند ویژگی انحصاری نیز درنظر گرفته است.

کاربران بعد از دریافت تیک آبی به موارد زیر دسترسی خواهند یافت:

  • نظارت برای جلوگیری از جعل هویت
  • بالا بردن پست و ریل های کاربران پولی در اکسپلورر و پیشنهاد آن ها ( خرید اکسپلور اینستاگرام )
  • پشتیبانی از کاربرانی که پول دادند
  • اولویت بندی نمایش کامنت ها
  • استیکرهای اختصاصی برای استوری

آموزش خرید تیک آبی اینستاگرام

  1.  اکانت شما باید مربوط به یک کسب و کار باشد.
  2.  شما باید به عنوان مدیر کسب و کار مذکور شناخته شده باشید.
  3. شما باید دارای داشتن اثباتیه‌ای باشید که نشان دهد شما مدیر کسب و کار هستید. مثلاً صورتحساب بانکی یا عکس سند ثبت شرکت.
  4.  ورود به حساب کاربری: ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.
  5. رفتن به صفحهٔ تنظیمات: پس از ورود به حساب کاربری، به صفحهٔ تنظیمات (Settings) بروید.
  6. انتخاب گزینهٔ “درخواست تأیید”: در صفحهٔ تنظیمات، گزینهٔ “درخواست تأیید” (Request Verification) را انتخاب کنید.
  7. تکمیل فرم درخواست تأیید: در این مرحله، باید فرم درخواست تأیید را با دقت تکمیل کنید. در این فرم، باید اطلاعات شخصی خود و همچنین اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنید. در عنوان نام کسب و کار خود را به همراه مشخصات دیگر آن و همچنین لینک سایت یا وب‌سایت خود را قید کنید.
  8. ارسال فرم درخواست: پس از تکمیل فرم درخواست، آن را ارسال کنید. پس از بررسی درخواست شما، اینستاگرام به شما نتیجهٔ درخواست خود را اعلام می‌کند.

مزایا تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی در اینستاگرام به عنوان نشانهٔ تأیید شده بودن حساب کاربری توسط اینستاگرام، به شما این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و بهترین ارائه دهندهٔ خدمات خود باشید. برخی از مزایای داشتن تیک آبی در اینستاگرام عبارتند از:

  1.  افزایش اعتماد مخاطبان: تیک آبی در اینستاگرام به مخاطبان شما نشان می‌دهد که حساب کاربری شما تأیید شده است و هویت واقعی شما است.
  2. روند تأیید سریع‌تر: با داشتن تیک آبی در اینستاگرام، روند تأیید حساب کاربری در شبکه‌های دیگر نظیر فیسبوک، توییتر و سریع‌تر انجام می‌شود.
  3. افزایش تعامل با مخاطبان: داشتن تیک آبی در اینستاگرام باعث افزایش تعامل و توجه مخاطبان به حساب کاربری شما می‌شود.
  4. فرصت برای ارائه خدمات بهتر: داشتن تیک آبی در اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و بهترین خدمات خود را ارائه دهید.

لازم به ذکر است که هر چند داشتن تیک آبی در اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، اما نباید فراموش کرد که محتوای خوب و جذاب همچنان کلید موفقیت در شبکه‌های اجتماعی است.

چه کسانی به خرید تیک آبی اینستاگرام نیاز دارند؟

تعداد کاربران اینستاگرام روزبه‌روز در حال افزایش است اما طبیعتاً تمام آنها به خرید تیک آبی اینستاگرام نیاز ندارند. بسیاری از آنها فقط برای پرکردن اوقات فراغت و فالوکردن پیج‌های مختلف وارد این برنامه می‌شوند. این دسته از کاربران دارای یک پیج خصوصی هستند که دوست ندارند افراد غریبه آنها را فالو کنید. باتوجه‌به نحوه فعالیت آنها می‌توان گفت که به خرید تیک آبی نیاز ندارند.

اما در نقطه مقابل، کاربرانی وجود دارند که به طور دائم مشغول فعالیت در اینستاگرام و تولید محتوا هستند تا کاربران به آنها اعتماد کنند. خریدن تیک آبی برای این دسته از کاربران لازم است. چون با استفاده از آن می‌توانند در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا کنند و خیلی زود به یکی از پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبدیل شوند.

خرید تیک آبی چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟

مزیت‌های خرید تیک آبی اینستاگرام بسیار زیاد است به همین دلیل است که بیشتر کاربران به دنبال خرید آن هستند. با خرید تیک آبی اینستاگرام می‌توانید به هرآنچه که می‌خواهید برسید. چون قرارگرفتن این تیک در کنار نام کاربری شما باعث می‌شود که کاربران اینستاگرام به شما اعتماد کرده و محتوای پیج برایشان معتبر باشد. مهم‌ترین مزیتی که خرید تیک آبی برای کاربران به همراه دارد؛ افزایش میزان درآمد است.

قیمت خرید تیک آبی چقدر است؟

همیشه قیمت یکی از پارامترهای مهم در خرید هر سرویس برای مشتری محسوب می‌شود. دادن اطلاعات در خصوص قیمت تیک آبی اینستاگرام کار سختی است چرا که این سرویس در مجموعه‌های مختلف قیمت متفاوتی دارد. همان‌طور که می‌دانید خرید تیک آبی اینستاگرام در کیفیت‌های متفاوتی وجود دارد که همین موارد مشخص می‌کند که قیمت‌ها در مجموعه‌های متفاوت با یکدیگر یکسان نباشند.