علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

قرص گانودرما برای چیست

ما به طور مداوم در معرض میکروارگانیسم هایی هستیم که از طریق سیستم تنفسی، بلعیدن و یا عبور از پوست و غشای مخاطی وارد بدن می شوند.
اینکه این میکروارگانیسم ها به بیماری منجر می شوند یا خیر، توسط یکپارچگی مکانیسم های دفاعی بدن یا سیستم ایمنی بدن ما تعیین می شود.
وقتی سیستم ایمنی بدن ما به درستی کار می کند، حتی متوجه آن نمی شویم. اما وقتی سیستم ایمنی کم یا بیش از حد فعالیت می کند، بیشتر در معرض خطر ابتلا بیماری و یا انواع عفونت قرار می گیریم.

چگونه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید؟

تقویت سیستم ایمنی در یک روز و یک ثانیه اتفاق نمی افتد. تقویت سیستم ایمنی بدن با تغییر سبک زندگی و استفاده از  مکمل های رژیمی ممکن می شود. اثرات مثبت بیساری از ترکیبات گیاهی و یا مولتی ویتامینی در تقویت سیستم ایمنی مشخص شده است. استفاده از این مکمل ها در حال حاضر در بین بیشتر کشورهای جهان رایج است.
عصاره قارچ گانودرما یکی از ترکیباتی است که به صورت گسترده برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود. برای خرید از سایت دکتر بیز کلیک کنید.

مشخصات ظاهری:

مکمل ایمیون گانودرما ساخت شرکت دانش گستران برنا سلامت است که در کارخانه نوشا فارمد ایرانیان تولید می شود و هر جعبه آن حاوی 60 عدد کپسول است. برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید.

روش مصرف و هشدار ها:

می توانید روزانه 2 عدد از این مکمل را با معده خالی و همراه با آب کافی مصرف کنید.
اگر به قارچ ها آلرژی دارید بهتر است از این فرآورده استفاده نکنید.
استفاده از  این مکمل در دوران بارداری و شیر دهی توصیه نمی شود.

نتیجه گیری:
مکمل ایمیون ترکی تیل ساخت شرکت دانش گستران برنا سلامت بوده و می تواند به دلیل داشتن عصاره قارچ گانودرما در تقویت سیستم ایمنی نقش موثری داشته باشد. قیمت قهوه فوری سوپریم چقدر است؟