علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما

چنانچه دوست دارید تا بدانید بهترین زمان مصرف دکتر بیز چه زمانی می باشد و چگونه آن را برای درمان مشکلات مختلف بدن مصرف کنیم؟ در این پست نکات جالبی در خصوص استفاده صحیح و اصولی از این محصول برای شما ذکر کرده ایم.در این ادامه با کالامال همراه باشید.

  • یکی از به روزترین و جدیدترین فرآورده های مورد استفاده در طب سنتی ایرانی قهوه‌ گانودرما می باشد. اما این محصول که حاوی عصاره قارچ گانودرما است از سالیان سال پیش در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است و خواص بی نظیر برای بدن به همراه دارد .از این رو افرادی که قصد درمان مشکلات بدن خود با قهوه گانودرما را دارند این سوال برای شما پیش می آید که بهترین زمان برای مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است.
    قهوه گانودرما و توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد می تواند برای درمان بیماری هایی چون:
  • کبد چرب
  • چربی خون
  • کلسترول خون
  • قند خون
  • فشار خون
  • افزایش ایمنی بدن
  • درمان ریزش موه
  • ا موثر در کاهش وزن و لاغری
  • تنظیم هورمون های بدن
  • درمان ناباروری در آقایان و بانوان

و بسیاری موارد دیگر مفید باشد.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

با توجه به اینهمه خواصی که دارد منطقی است.اما اگر قصد را دارید می توانید این محصولات را در سایت کالامال با بهترین قیمت تهیه کنید. اما نحوه مصرف و زمان مصرف صحیح اصولی از این محصول می‌تواند عامل کلیدی در جهت بهره وری بیشتر از خواص آن برای بدن باشد.بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما هنگامی است که شما ناشتا باشید .در ابتدای دوره های مصرف قهوه گانودرما نیاز است تا شما به مدت ۱۰ روز تنها یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و اجازه دهید تا بدن شما به تدریج با آن عادت کند.

در ادامه می توانید این قهوه را دو بار در روز استفاده کنید و همانطور که گفتیم و وعده اول ناشتا و بعد دوم را می توانید بین ساعت ۴ تا ۶ عصر استفاده کنید.علت اینکه انواع قهوه سبب بروز بی خوابی در بدن می شوند نیاز است تا شما از مصرف قهوه گانودرما در ساعات پایانی روز خودداری نمایید. زیرا این امر می‌تواند موجب ابتلا به بی‌خوابی در بدن شما شود.این موارد در بیشتر به چشم می آیند.اگر قهوه بی خوابتان می کند می توانید از استفاده کنید.

همان طور که دیدید زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز بسیار مهم است زیرا چنانچه محصول به صورت غیر اصولی مصرف شود ،بهره وری و اثربخشی لازم و کافی جهت درمان مشکلات بدن را ندارد. استفاده از این فرآورده می‌تواند برای بدن خواص بی نظیر و منحصر به فردی به همراه داشته باشد که می تواند سلامت عمومی بدن شما را به شدت افزایش دهد. همچنین قهوه گانودرما می‌تواند ایمنی بدن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و سبب شود تا بدن شما در مقابل با عوامل مختلف بیماری زا ، و ویروس ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

در خصوص خرید اینترنتی قهوه گانودرما دکتر بیز مصرف قهوه گانودرما و هر فراورده دیگه‌ ای باید بدانید که چنانچه از این محصولات به طور بی رویه استفاده کنید این امر می‌تواند عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است می تواند باعث شود تا شما به بی خوابی ها و به طبع بی قراری مبتلا شوید.

همچنین وجود جینسینگ در قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز انرژی بدن شما به میزان بسیار افزایش پیدا می کند و همچنین بعنوان یک نشاط آور و محرک مغزی عمل می‌کند. از این رو نیاز است و به دقت در خصوص استفاده از آن در ساعات پایانی روز و موارد سوء مصرف را در نظر بگیرید تا بتوانید از این محصول به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

همان طور که گفتیم قهوه گانودرما را می‌توانید روزانه یک ساشه به صورت ناشتا مصرف کنید و چنانچه دوست داشتید از خواص آن برای بدن بیشتر بهره‌ مند شوید نهایتاً دو تا سه ساشه در روز کافی است و ساشه دوم را می توانید از ساعت آغازین بعد از ظهر استفاده کنید تا هنگام خواب تاثیرات آن کاهش یافته باشد و بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید.

مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز

یکی از مهمترین سوالات مصرف‌کنندگان این است که مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز چقدر باید باشد؟ همانطور که پیش تر گفتیم 10 روز اول تنها یک ساشه از این محصول کافیست. اما برای 10 روز دوم می‌توانید روزانه دو سالشه از این محصول را مصرف کنید. در نظر داشته باشید که مقدار مصرف قهوه گانودرما به صورت بی‌رویه نباشد. چنانچه این محصول را به صورت بی‌رویه مصرف کنید قطعاً عوارض مصرف قهوه گریبانگیر شما خواهد شد.

استفاده بیش از حد از فراورده های دارای کافئین می‌تواند سبب بی‌خوابی استرس و بیقراری می شود. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه طبع قهوه گانودرما متعادل است این امر دلیل بر مصرف بی رویه آن نمی باشد. از طرفی قهوه گانودرما در روز نهایتا سه تا پنج ساشه مجاز می باشد و در نظر داشته باشید که برای بهره بری از تمامی خواص آن تنها دو ساشه در روز کافی میباشد.

این تصور غلط است که مصرف بی رویه این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را بیشتر کند. به عنوان مثال شما اگر داروی چرک خشک کن را بیش از مقدار مصرف مجاز استفاده کنید سبب افزایش سرعت از بین بردن عفونت ها نمی شود. بلکه می تواند به دلیل خشک شدن فضای معده سبب یبوست شود. فرآورده های دارای کافئین نیز نباید به طور بی رویه مصرف شوند و همان طور که گفتیم مصرف بی رویه آنها در طول روز می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد.

قهوه گانودرما سوپریم Dr. Biz – مکمل تقویت قوای جنسی

یکی از محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم است. این محصول علاوه بر خواص مختص به دانه های قهوه با ترکیب قارچ گانودرما بیش از پیش جنبه درمانی به خود گرفته و یک نوشیدنی غنی با ترکیبی معجزه آسا را ایجاد کرده است، که برای تقویت قوای جنسی، درمان بیماری زگیل تناسلی (HPV) و همچنین بیماری هایی مانند دیابت، صرع و حتی سرطان مفید و موثر است.

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز یک محصول طبیعی و حاوی جینسیگ (یا جنسینگ) است و به دلیل ماهیت درمانی آن یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سلامتی بدن به حساب می آید. این محصول برای افرادی که به مشکلات زودانزالی دچار هستند به عنوان مکمل تقویت قوای جنسی پیشنهاد می شود. همچنین برای درمان زگیل های تناسلی یا بیماری HPV نیز می توان از آن استفاده کرد.

این قهوه تنها محصول اصلی و درجه یک موجود در بازار است و تاریخ انقضای بیش از یک تا دو سال از تاریخ تولید دارد که انقضا و اصالت این محصول شامل گارانتی می باشد. استفاده از قهوه سوپریم Dr. Biz به دلیل کافئین موجود در آن برای شروع روز یا تجدید انرژی در ساعات میانی روز مناسب است. قهوه گانودرما سوپریم یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ است. گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه، یک قهوه سبک و ملایم است که طعمی خامه ای و شیرین دارد.

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز :

یک ساشه قهوه گانودرما سوپریم را داخل فنجان موردنظر ریخته، آب جوش اضافه کنید، هم زده و نوش جان کنید. برای اینکه شکل قهوه خامه ای تر شود می توانید منتظر بمانید تا خنک شده و با یخ سرو کنید.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز :

توصیه می شود برای حفظ تعادل ساعت زیستی بدن، در ساعات پایانی روز و مخصوصا ۳ ساعت قبل از خواب از مصرف این محصول اجتناب شود. نیمه عمر مصرف هر ساشه ۲۴ الی ۴۸ ساعت است به این مفهوم که باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید. مصرف چند ساشه از قهوه های گانودرما سوپریم و به صورت پراکنده خواص درمانی آن را آشکار نمی کند. برای تجربه نتایج فوق العاده این محصولات در کاهش قند خون و بهبود سلامت عمومی باید حداقل دو دوره به صورت منظم از این قهوه استفاده شود.

توجه : زنان باردار و شیرده، افرادی که پیوند اعضا داشته اند و کسانی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند بهتر است برای مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

خواص :

  • مکمل تقویت قوای جنسی
  • درمان بیماری زگیل تناسلی (HPV)
  • درمان جوش و آکنه صورت
  • جوان سازی پوست
  • پاک سازی و سم زدایی بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی
  • خاصیت ضد ویروسی و کمک به پیشگیری و درمان بیماری ایدز
  • افزایش تعداد گلبول های سفید خون و پیشگیری و درمان انواع سرطان
  • تقویت و افزایش رشد ناخن و مو
  • کنترل دیابت و قند خون
  • کاهش کلسترول خون
  • نرمال کننده فشار خون
  • ضد افسرگی، استرس و اضطراب
  • کمک به لاغری و کاهش وزن با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • بهبود عملکرد غده تیروئید
  • کمک به درمان سردردهای میگرنی

شرکت دکتر بیز را در طعم های مختلف تولید و عرضه کرده است. این محصولات که از جمله محصولات سلامت محور شرکت بیز است برای افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند اکیدا توصیه می شود.