حوادث

عرضه سهام شرکت های وابسته به هلال احمر در بورس

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایران فعالیت شاخص توسعه این مجتمع در سال 1999 را تشریح کرد و اعلام کرد سهام شرکت های مربوط به هلال احمر در بورس اوراق بهادار عرضه شده است.

به گزارش ایران تودی ، علی صفر علی گفت: هدف از تأسیس این شرکت بر اساس مصوبه شورای عالی مردمی سازماندهی ، تمرکز و مدیریت فعالیت های اقتصاد کلان و شرکت های تابعه جمعیت و همچنین نظارت و ارزیابی است. به منظور تأمین منابع مالی شرکتی ایجاد کنید که در زمینه سرمایه گذاری ، ارزش آفرینی و انعطاف پذیر پیشرو باشد.

وی افزود: شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایران به دنبال ایجاد ارزش در سرمایه گذاری در ساخت و ساز ، کشاورزی و دامداری ، تجارت و تولیدات صنعتی و خردمندانه ، با استفاده از نیروی انسانی متخصص و اختصاصی و توانایی هدایت کارهای چند رشته ای است. “ایران در بهینه سازی پویای سبد سرمایه برای حمایت مالی و اقتصادی جمعیت هلال احمر نقشی ایفا می کند.

مدیر کل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر با اشاره به اهداف استراتژیک این گروه گفت: مقاومت با توجیه انتظارات سهامدار عمده مطابق با استراتژیک نقش موثری در تحقق اهداف سیاست کلی اقتصاد دارد. سند ” جمعیت هلال احمر از طریق تأمین مالی پایدار. یکی از اهداف شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایران توسعه رهبری شرکت های تابعه و ارتقا the سطح مسئولیت اجتماعی با بهینه سازی سبد تجاری است.

صفرعلی ادامه داد: زمینه های اصلی کار در شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایران ساخت و ساز ، کشاورزی و دامداری ، تجارت و خدمات و تولیدات صنعتی است. با توجه به اینکه قسمت عمده ای از اموال واگذار شده به شرکت به صورت زمین و املاک در شهرهای مختلف کشور است ، شرکت تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از این دارایی ها و انجام محوطه سازی و توسعه انجام داده است. در همین راستا ، این شرکت از مشاوران شایسته ای برای شناسایی پروژه هایی استفاده کرده است که کاربردهای مختلفی برای این ویژگی ها دارند. در مجموع ، حدود 386336 متر مربع زیربنا برای کلیه پروژه ها شناسایی شده است که 98838 متر مربع آن در دست ساخت است که حدود 26٪ کل زیربنا است.

وی اظهار داشت: اقدامات اصلی شرکت ساختمانی طی یک سال گذشته انجام اقدامات قانونی و اجرایی لازم برای جلوگیری از لغو پروانه ساخت پروژه و برگزاری فراخوان عمومی برای فعال سازی مجدد پروژه مجتمع مسکونی آزگل در دو مرحله است. در سه ماهه آخر سال 1999. انجام مقدمات قانونی و اجرایی لازم برای فعال سازی مجدد پروژه مجتمع خرید رشت از طریق مشارکت ، مذاکرات متعدد از طریق شرکت برای فعال سازی مجدد پروژه طالقانی ، اقدامات مقدماتی برای فعال سازی پروژه قزوین ، اقدامات اولیه برای فعال سازی پروژه بندرعباس ، اقدامات قانونی به دور انداختن صاحبان.

وی افزود: به ویژه در زمینه بهبود كیفیت و كمیت محصولات اساسی كشاورزی و امنیت غذایی و همچنین شرایط بازار ، درآمد اقتصادی ، سرمایه ، با توجه به سیاست های مقاومت اقتصاد كلان اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری. “به ویژه در بخش كشاورزی مطابق با پتانسیل اجرایی شرکت برای دولت ، فعالیت های مربوط به کشاورزی و دام با استراتژی افزایش بهره وری و کارایی دام ، کشاورزی و کشاورزی انجام می شود. بخشهای باغبانی.

مدیر کل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر با تأکید بر اهمیت اجرای سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی گفت: فرآیند ادغام شرکت های فعال در زمینه کشاورزی و دام در سال 1998 انجام و توسط مراجع قانونی ثبت شد. و سال 99 در مرحله انتقال و عبور از موانع است.

صفرعلی همچنین درباره اقدامات اصلی انجام شده توسط شرکت کشت و صنعت هلال در سال 1399 اظهار داشت: افزایش سرمایه از 241.200 میلیون ریال به 500000 میلیون ریال از سود انباشته ، افزایش تولید روزانه شیر از 40 تن به 52 تن در روز. برای اجرای سیاست ایمنی و کیفیت محصولات ISO 9001 و ISO 22000 ، انتقال 37٪ از اراضی متعلق به 67٪ از اراضی و برای به دست آوردن سند نهایی ، ظرفیت تولید سیلو استاندارد 10،000 تن ، ساخت و ساز و تجهیزات خانه هلال ، ساخت و تجهیز دستگاه شیردوشی کاملاً اتوماتیک ، بتن ریزی 20،000 متر مربع زمین در ایران ، تابستان و تابستان ، بهسازی و تأمین سیستم خنک کننده واحد شیردوشی ، ساخت واحد پرواربندی با ظرفیت هزار راس ساخت و راه اندازی اتاق شیردوشی و آغوز با ظرفیت 50 راس ، 20 خرید دو دستگاه تراکتور اصلاح خاک و همچنین یک مولد برق برای باغ مرکبات جهرم ، حفر یک استخر بزرگ 4000 متر مکعبی برای بهسازی و جمع آوری 15 متر مربع سیستم تامین آب مجتمع سرپل ذهاب ، زمین را کشت و زراعت کنید. برای استفاده بهتر آب روان را مدیریت کنید این یکی از اقدامات انجام شده در این مجموعه است.

همکاری با وزارت میراث فرهنگی قزیل

وی افزود: در این ارتباط اقداماتی در دستور کار شرکت فردوس در سال 1399 قرار گرفت که مهمترین آنها جذب وام بلاعوض از وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، تعمیر و نوسازی حمامهای خصوصی در هزینه 2 میلیارد. “ریال ، ساخت 2 سوئیت ویلا به ارزش 4 میلیارد ریال ، آسفالت معابر داخلی مجموعه به مساحت 7.5 میلیارد ریال ، روشنایی پارک گردشگری ، ایجاد مجتمع با وام 1.5. میلیارد ریال ، احداث حوضچه ها و تاسیسات بتونی و 15 میلیارد ریال فاضلاب از طریق خرید میراث فرهنگی تصفیه خانه ، از سال 1996 در نمایشگاه های بین المللی گردشگری در تهران و استان های همجوار شرکت کرده است. توسعه گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی در تهران است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شرکت بازرگانی هلال از ابتدای انفجار تاج در کشور از سال 1399 در زمینه تهیه و فروش مواد ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده بوده و بیش از 45000 لیتر الکل از طریق فروش های استانی و سازمانی تولید کرده است. همچنین نزدیک به 90 هزار ماسک تنفسی ، تقریباً 5000 شربت تقویت کننده سیستم ایمنی و بسته های غذایی برای یک سازمان نجات در مقیاس کوچک توزیع کرد. علاوه بر این ، فروش و تجارت داخلی حدود 100 تن محصولات غذایی ، اقلام لازم پروژه مجتمع مسکونی آزگل را برای اجرای بنیاد فراهم کرد.

صفرعلی درباره اقدامات انجام شده توسط شرکت نساجی در سال 1399 گفت: راه اندازی خط تولید ماسک و لباس بیمارستانی و تولید 30 هزار ماسک و 59 هزار لباس بیمارستانی ، از ابتدای بیماری عروق ویروس کرونا قلب تا پایان 99 ، 30000 انواع در طول تولید قرمز 30،000 استفاده از چادرهای امدادی ، بهبود فرآیند و بهبود کیفیت محصول و توسعه زیرساخت ها ، نوسازی ، طراحی و توسعه از دیگر اقدامات این مجموعه است.

مدیر کل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر همچنین در مورد فعالیت های آینده این مجموعه که در دستور کار قرار خواهد گرفت ، گفت: برنامه ریزی پروژه های عمرانی جدید برای حل مشکلات و مشکلات موجود پروژه های عمرانی و تأمین اعتبار پروژه های کلینیک مهاباد ، بیرجند و شیراز ، خرید تسهیلات و پروژه های تجاری و اداری مقدمات قانونی و تشریفات برای فعال سازی پروژه ها با تأمین منابع مالی از فروش واحدها ، اتمام پروژه های نیمه تمام در اردبیل ، مهاباد ، بیرجان و آسفالت معابر در شهرک امام خمینی (ره) کامیاران این مصوبه و ارومیه از طریق مشارکت انجام می شود.

وی افزود: برای افزایش نقش مدیریت حرفه ای و کاهش مالکیت ، کاهش مالکیت ، توسعه سیستم های نظارتی و کنترلی بر اساس صفحه کنترل ، ارزیابی و نظارت بر عملکرد و شاخص های مالی ، اصلاح ساختار اجرایی شرکت های تابعه و افزایش سودآوری شرکت های تابعه ، بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری ، اصلاح ساختار سرمایه ، افزایش سرمایه شرکت اصلی ، افزایش سرمایه شرکت نساجی با بازار سرمایه ، افزایش سرمایه شرکت بازرگانی هلال احمر ایران ، بهینه سازی و توسعه سبد سهام ، نهادینه سازی و ساختار مناسب ساختار و منابع انسانی باتجربه در شرکت ، تأمین مالی ، از طرح اصلاح ساختار و مدیریت دارایی شرکت های Bonabi ، به دست آوردن فرصت ها و فروش برای پیگیری روند اجرایی و قانونی مربوط به سهامداران خرد واقعی. روند قانونی و روش های جدید تأمین مالی مربوط به بازرسی و تلفیق دارایی ها و ساختار و ابزار مدیریتی مناسب از جمله اقدامات در دست اجرا است و به زودی شاهد نتایج مثبت خواهیم بود.

براساس پایگاه اطلاعاتی جمعیت هلال احمر ، صفرعلی در رابطه با اقدامات مالی ، بورسی و توسعه ای شرکت هلال احمر گفت: شرکت کشت و صنعت و نساجی هلال احمر نیشابور برای ارائه سهام ، شرکت های سهام گروه در حال مذاکره از طریق فرایند اعدام بورس هستند ، بازرسی و تلفیق دارایی ها و زمین ها ، پیگیری مهلت قانونی ارائه و دریافت سهام ، استفاده از روش های جدید تأمین مالی برای تأمین اعتبار پروژه های موجود و فعال سازی سایر پروژه ها با استفاده از منابع مالی مناسب. پویایی در عملکرد شرکت ها ، طراحی ، ارتقا technology فن آوری تولید و بازار در شرکت نساجی و توسعه صادرات منطقه ای ، بهبود بهره وری ، افزایش تولید دام ، توسعه زنجیره تولید شیر در صنعت کشت و صنعت هلال ، توسعه خدمات مبتنی بر جلسات. با تمرکز بر نیازهای جمعیت و گروهی از شرکتهای شرکت بازرگانی ، بازگشت به فعالیتهای موجود در پاساکرونا و توسعه خدمات رفاهی و تفریحی جدید در شرکت آب درمانی فردوس ، در این موارد اقداماتی انجام شده است و می توان امیدوار بود چیزهای خوب. مناطق و به زودی این مناطق از اخبار خوب مطلع خواهند شد.

انتهای پیام