حوادث

هلال احمر از روسیه بالگرد می‌خرد

جمعیت هلال احمر و یک شرکت روسی تفاهم نامه خرید هلی کوپترهای امدادی را امضا کرده اند.

به گزارش ایران تودی ، کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر ظهر امروز در مراسمی در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر گفت: “جمعیت هلال احمر به دلیل توانایی و کارایی در فعالیت های داخلی و خارجی فعال است. در سال 1999 ، یک انفجار در بیروت و زمین لرزه ای در سیساک همچنین دو رکورد امداد را برای جمعیت به ثبت رساند.

وی با اشاره به انفجار در بیروت گفت: طی این حادثه مردم هلال احمر در زلزله سی سخت در کمتر از 24 ساعت و کمتر از یک ساعت به منطقه رسیدند و به لطف خدا توانستیم کمک کنیم مجروح.”

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: ما مطابق مفاد منشور بین المللی و میثاق بین المللی و آموزه های اسلام به همه افراد در سراسر جهان ، فارغ از دین ، ​​مذهب و نژاد ، خدمات ارائه می دهیم.

به گفته همتی ، هلال احمر ایران سازمانی بشردوستانه و یکی از پنج کشور برتر جهان است و اکنون بیش از دو میلیون عضو داوطلب و جوان با افتخار و داوطلبانه با آن همکاری می کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری با هلیکوپتر راشا در زمینه خرید بالگردهای امداد و نجات گفت: نوسازی و نوسازی ناوگان امدادی از اولویت های جمعیت هلال احمر است و این تفاهم نامه در این زمینه امضا شده است. Air Red جمعیت هلال ماه اضافه خواهد شد.

در این جلسه ، مدیر عامل هلیکوپتر راشا ، باگینسکی با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: “وظایف انجام شده توسط جمعیت هلال احمر ایران در روسیه توسط دو وزارت امور اضطراری و وزارت بهداشت انجام می شود و من می دانم که این افراد مسئولیت های سنگین ، “او گفت.

وی با اشاره به خصوصیات بالگردهای تولید شده توسط شرکت هلیکوپتر راشا گفت: بالگرد تولیدی شرکت راشا توانایی کار در شرایط مختلف آب و هوایی را دارد. ما متعهد هستیم که در آینده بیشتر کار کنیم و تکنسین های شما را آموزش دهیم.

کاظم جلالی ، سفیر ایران در روسیه نیز با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: خوشبختانه پس از گذشت چند سال ، سرانجام با جدیت و تلاش های جمعیت هلال احمر و به ویژه دکتر همتی ، شاهد نتایج هستیم. قرارداد خرید هلی کوپتر. “و روسیه وجود خواهد داشت ، و من امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد توافق های بیشتری بین دو کشور باشیم.

انتهای پیام