عمومیکسب و کار ایرانیان

اهمیت استفاده از صندلی کارشناسی مناسب

صندلی کارشناسی مناسب ، یکی از تجهیزات کاربردی در شرکت ها است . این محصول برتر به بهترین شکل ممکن از اجزای بدن شما در حالت های مختلف محافظت می کند . اگر در دراز مدت ، حالت نشستن شما نامناسب باشد ، در آینده باید با مشکلات متعددی سر و کار دارید . تجهیزات استاندارد مثل صندلی کارشناسی ، گزینه مناسبی برای طراحی مجموعه های کاری است . با بهره گیری از این نوع صندلی ، راحتی و آسایش را در طول ساعات کاری به هکاران خود هدیه دهید . در ادامه درباره ویژگی و اهمیت استفاده از این محصول بحث می کنیم ، با ما همراه شوید .

ویژگی بارز صندلی کارشناسی

صندلی کارشناسی مناسب از محبوب ترین تجهیزات اداری در بازار است . این محصول شگفت انگیز برخلاف تجهیزات قدیمی از ارگونومی بدن شما محافظت می کند . حداکثر زمان کاری اداره ها و شرکت ها حدود 7 الی 8 ساعت است . میز و صندلی تنها یاور کارمندان در ساعات کاری می باشد . این تجهیز بر ایمنی و سلامت شما در محیط های کاری می افزاید . ابعاد و اندازه محصولات تاثیر به خصوصی بر سلامت شما دارد . حالت نشستن شما به ابزارآلات محیط بستگی دارد .

صندلی کارشناسی مناسب ، وضعیت نشستن شما را در حالت های مختلف تصحیح می کند . با وجود این تجهیز در طولانی مدت ، ارگونومی بدن شما آسیب نمی بیند . برخی از ویژگی ‌های بارز صندلی کارشناسی عبارتند از ؛

  • پشتی قابل تنظیم : صندلی کارشناسی باید دارای پشتی با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه باشد . این محصول از پشت و کمر شما به بهترین شکل ممکن حمایت می کند .
  • صندلی قابل تنظیم ارتفاع : قابلیت تنظیم ارتفاع ، مهم ترین ویژگی صندلی کارشناسی مناسب است . با تنظیم ارتفاع تجهیز مطمئن شوید ، که پاهایتان به طور کامل روی زمین قرار می گیرد .
  • پشتی پشتیبان : صندلی استاندارد باید دارای پشتی پشتیبان باشد ، تا قسمت عقبی از بدن (کمر و لگن) را در حالت صحیح قرار دهد و از ورم و درد عضلانی جلوگیری کند .
  • صندلی با محل قرارگیری پشتیبان لاگ کمر : برخی از صندلی ‌های کارشناسی دارای پشتیبان لاگ کمر هستند ، که بر روی قسمت پایین پشتی صندلی قرار داده می شود .
  • و …

صندلی کارشناسی مناسب مطابق آخرین تغییرات روز صنعت مبلمان تولید می گردد . این محصول را جایگزین صندلی های معمولی در شرکت ها کنید ، تا محیط از نظر ایمنی در سطحی بالا قرار گیرد .

The importance of using the right expert chair

چرا صندلی کارشناسی مناسب بر عملکرد ما تاثیر دارد ؟

صندلی کارشناسی مناسب یکی از عوامل تأثیرگذار بر راحتی و کارآیی شخص در محیط های کاری است . این تجهیز با ایجاد وضعیتی استاندارد در طولانی مدت از آسیب رسیدن به عضلات و بافت های بدن جلوگیری می کند .شاید صندلی یک وسیله چوبی یا فلزی باشد ، اما بیشترین تاثیر را بر سلامت شما دارد . تمامی صندلی های موجود در بازار نمی توانند از ارگونومی بدن شما محافظت کنند .

صندلی کارشناسی مناسب پاسخگوی نیاز های شما است . این تجهیز برخلاف محصولات مشابه تابع استاندارد و اصول ارگونومیک می باشد . تمامی مدل های این دستگاه قابلیت محافظت از سلامتی شما را ندارد . در زمان خرید به مشخصات محصول اهمیت دهید ، تا از کیفیت و ایمنی آن مطمئن شوید . صندلی های کارشناسی با قابلیت تنظیم ارتفاع ، عرض ، عمق طراحی می گردند . همچنین دارای یک پشتیبان برای ناحیه کمد و گردن هستند این قابلیت‌ به کارمندان امکان قرارگیری در محیطی ایمن را می بخشد . راحتی در نشستن و تغییر حالت بدن بر تمرکز افراد تاثیر به سزایی دارد .

هدف اصلی افراد از خرید صندلی کارشناسی مناسب تنها ایجاد محیطی راحت و ایمن نیست ، بلکه تقویت قدرت تمرکز آن ها مد نظر است . موفقیت شما در حوزه های مختلف وابسته به فعالیت همکارانتان می باشد . با بهره گیری از این محصول ، ذهن کارمندان خود را آموزش دهید ، تا وظایف شان همسو با اهداف شرکت باشد . صندلی کارشناسی با پشتیبانی مناسب از ناحیه کمر ، گردن و ستون مهره ها محافظت می کند . در طولانی مدت ، تجهیزات غیر استاندارد ، تهدیدی جدی برای سلامت افراد به حساب می آیند . اگر کارمندان آسیب ببینند ، کار برای آن ها سخت و دشوار می شود . صندلی کارشناسی مناسب با بهبود شرایط بدنی افراد باعث افزایش کارایی آن ها می شود . همچنین از سلامت روانی آن ها در طول زمان محافظت می کند . از این رو اعضای شرکت نه تنها از نظر قوای جسمانی ، بلکه از نظر قدرت تمرکز نیز در سطحی بالا قرار دارند .

انتخاب صندلی کارشناسی مناسب

صندلی کارشناسی مناسب ، تجهیزی کاربردی است ، که نیاز شما را به محیطی استاندارد و کارمندانی سخت کوش برطرف می سازد . شاید کلمه کارمندان سخت کوش به نظر شما در این جمله بی معنی باشد ، اما واقعا یک تجهیز استاندارد بر توانایی افراد تاثیر دارد .همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد ، صندلی ها از موقعیت فرد در حالت های مختلف حمایت می کند . از سوی دیگر این حمایت بر عکس العمل و تمرکز آن ها نقش دارد . صندلی کارشناسی مناسب ، تجهیزی کارآمد در محیط های کاری است .

در انتخاب این محصول نباید تنها قیمت صندلی مدنظر شما باشد . قیمت پایین و غیر استاندارد بودن تجهیزات ، به شرکت شما آسیب می زند . صندلی نامناسب به نیروی انسانی کارآمد ضربه می زند . نیروی انسانی مجرب مهم ترین عنصر در تشکیلات شما است . اگر سلامت جسمانی آن ها آسیب ببیند ، دیگر نمی تواند همانند گذشته در حل چالش ها موثر باشند . از این رو راندمان مجموعه شما تا حد قابل توجهی افت پیدا می کند .

در انتخاب صندلی کارشناسی مناسب به فاکتور هایی مثل ؛ پشتی کمر ، قابلیت تنظیم ارتفاع ، جنس و مقاومت صندلی و … اهمیت دهید . این شاخصه ها معرف قابلیت های محصول است . علاوه بر ارزیابی خصوصیات محصول باید از اعتبار فروشنده در بازار مطمئن شوید . تمامی فروشندگان بازار ، اجناس اصل به فروش نمی رسانند . قبل از ثبت سفارش خود ، نیاز مجموعه را با فروشنده یا کارشناسان فروش در میان بگذارید . دکومهر از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی است ، که انواع صندلی های اداری را در اجناس اصل عرضه می دارد . با مراجعه به این فروشگاه می توانید محصول مد نظر خود را به صورت عمده یا تکی سفارش دهید ..

ویژگی صندلی کارمندی و کارشناسی

  • اصلی ترین ویژگی صندلی کارمندی این است که پشتی قابل تنظیم داشته باشد و مهره های پشت به خوبی در آن قرار بگیرد.
  • نباید به شکلی باشد که گردش خون در پاها به خصوص زانوها مختل گردد.
  • آرنج باید به شکل عدد هشت فارسی  از شانه ها فاصله داشته باشد.
  • ارتفاع صندلی کارمندی و کارشناسی باید قابل تغییر باشد تا هر فرد متناسب با قد و وضعیت خود بتواند آن را تنظیم کند.
  • داشتن پایه های چرخ دار سبب می شود که فرد به راحتی به میزش دسترسی داشته باشد و دامنه حرکتی زیادی را فراهم می سازد.
  • استحکام صندلی کارشناسی اهمیت ویژه ای دارد چرا که این صندلی مدت زمان طولانی باید عمر کند و زود تغییر شکل ندهد.
  • صندلی کارمندی بهتر است که دسته داشته باشد تا از ماهیچه های گردن و شانه محافظت کند .

قیمت صندلی کارمندی

قیمت این نوع از صندلی به طرح آن و البته مواد اولیه استفاده شده در قسمت تولید کار بستگی دارد. در هنگام خرید صندلی کارمندی و کارشناسی کنترل کنید که این مشخصات را دارا باشد.

  1. صندلی کارمندی باید پشتی قابل تنظیم داشته باشد.
  2. دارای دسته باشد تا آرنج به صورت هشت تا از شانه فاصله بگیرد.
  3. صندلی اداری و باید تا حدی رطوبت پذیر باشد.
  4. صندلی کارشناسی ارگونومیک باید تکیه گاه محکمی برای ستون فقرات باشد.
  5. صندلی کارمندی باید به شکلی باشد که تغییر وضیعت فرد بر روی آن به آسانی صورت پذیرد.
  6. بهتر است صندلی اداری را انتخاب کنید که پشتی آن فنری باشد.
  7. سیستم گردش خون به سمت اعضای پایین بدن کارمندان به دلیل طراحی غلط صندلی کارمندی نباید قطع گردد.
  8. کارمندان برای انجام وظایفشان باید به راحتی به پشتی صندلی تکیه دهند. بنابراین یک صندلی اداری مناسب باید تکیه‌گاهی محکم و راحت برای بدن افراد ایجاد کند.

خرید صندلی کارمندی

خرید صندلی کارمندی و کارشناسی برای کار مهم و تکنیکی محسوب می شود. بنابراین شخصی که مامور خرید است قبل از اقدام به خرید باید مطالعات خود را در مورد عملکرد و کارایی این نوع از صندلی کامل کند تا در زمان خرید بتواند بین محصولات مقایسه درستی انجام دهد.
ارگونومیک بودن صندلی قطعاً فاکتور بسیار مهمی در دکوراسیون اداری است حتی مهم تر از زیبایی و راحتی صندلی می باشد. صندلی کارمندی باید قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین قابلیت تنظیم خمیدگی پشتی را داشته باشد. در زمان تولید از بهترین مواد اولیه نظیر فوم سرد، ضد تعریق، استیل های ضد زنگ و چرخ های ضدخش استفاده شده باشد. برای خرید مبلمان اداری و پارتیشن اداری حتماً از سایت نوژن بازدید فرمایید تا با تنوع و مدل محصولات آشنا شوید.

سخن پایانی

استفاده از صندلی کارشناسی اداری از نظر قیمت ، اصول ارگونومی ، تقویت تمرکز و کاهش ابتلاء به بیماری های اسکلتی حائز اهمیت است . این محصول برتر با تقویت بعد جسمانی فرد ، نیروی او را برای انجام امور کاری بازیابی می کند .تجهیزات شرکت تاثیر به سزایی در پیشرفت مجموعه های کاری دارد . اگر خواهان راه اندازی یک کسب و کار موفق هستید ، به خرید انواع صندلی های کارشناسی فکر کنید . دکومهر از بهترین فروشگاه های اینترنتی است .

با مراجعه به وب سایت فروش این شرکت می توانید صندلی های ایرانی را با قیمتی مناکارمندان برحسب شرایط شغلیشان در ادارات و سازمان ها  مجبور هستند که مدت زمان طولانی را بر روی صندلی بگذرانند به همین دلیل حائز اهمیت است که صندلی کارمندی و کارشناسی به چه شکلی طراحی گردیده. مناسب باید به نحوی طراحی شده باشد که نیازهای جسمی را در 4 بخش بدن یعنی کمر، گردن، قفسه سینه، دنبالچه را پوشش دهد. صندلی هایی که با اصول ارگونومی در مجموعه ساخته می شوند آسیب های جسمانی را به حداقل می رسانند