عمومی

دعوت از مردم برای حضور در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن

به گزارش پایگاه ایران تودی،
متن دعوت و فراخوان علنی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه های دهه مبارک فجر با شعار محوری «عید ملی 1400»، انقلاب اسلامی را تبریک می گوید. . در دوازدهم بهمن ماه سالروز ولادت امام خمینی (ره) مردم اسلام را به دوراندیشی، انقلابی گری و همیشه در صحنه برای حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی، قدردانی و تجلیل دعوت می کند. ایجاد حماسه با حضور در این مراسم با آرمان های والای شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی، یکی از غیور مردان ایران اسلامی، تجدید میثاق کنید و پیرامون ولایت فقیه متحد شوید. شهدا و امام خمینی (رحمه الله علیه) یک برگ زرین در کتاب افتخار بگذارند.

مراسم 12 بهمن سالگرد تاریخی ورود غرور آفرین و با شکوه امام امت (ع) با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف به سراسر کشور و بویژه حرم مطهر امام راحل، اعلام آمادگی کرد. رئیس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم از ساعت 9:00 بر اساس دستورالعمل بهداشتی سازماندهی می شود. سپس سخنرانی یکی از مقامات دولتی یادآور آن روزها در حضور هفتاد و دو شهید در بهشت ​​زهرا (س) محل تحصن امام خمینی (ره) و مومنان و انقلابیون از ساعت 11 صبح.

یادآور می شود، این مراسم همزمان با حرم مطهر امام راحل (رحمه الله) در بیش از 900 شهر و شهرستان کشور، مزین به حضور و یاد امام خمینی (ره) (مدرسه رفاه در ایران) است. خیابان). ، بیت امام در گوم و محل تولد در خمین، سکونت در جماران و حسینی، فرودگاه بین المللی امام خمینی و ترمینال شماره 1 فرودگاه مهرآباد و برخی در خارج از کشور اقامتگاه امام در نجف اشرف ترکیه و پاریس نوفلوشاتو و…) به روایت امام. دستورالعمل ها مراسم مختلفی به افتخار وی برگزار خواهد شد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از شهيد پرور و عموم مردم كه هميشه در صحنه ايران اسلامي حضور داشته اند دعوت مي كند تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه به ويژه در آغاز مراسم گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي و 12 ميلادي حضور داشته باشند. روز بهمن. کشور.