فرهنگ و هنر

حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، نشانه ای از ثبات اجتماعی است

ایران تودی/ کرمان فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشارکت مردم در تشییع شهدای گمنام بیانگر همبستگی اجتماعی است یعنی در عرصه های مختلف در کنار هم هستیم و این حضور نشانه است. ثبات اجتماعی به عنوان جلوه ای از نفوذ و حاکمیت نظام اسلامی.

سردار سید محمد باقرزاده در مراسم تشییع 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان که 15 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهران (س) برگزار شد، گفت: امروز 400 شهدای گمنام در کشور تشییع می شوند و مشارکت مردم بسیار پرشور است و در مراسم تشییع شهدا عهد و پیمانی جدید بسته شده است.

وی افزود: هیچکس نمی تواند بگوید ما شهدا را دوست داریم و مکتب، خط و اهداف شهدا را دوست نداریم، اما افرادی که با شهدا عهد و پیمان می بندند از شهدا هستند و این عهد و پیمان تعبیر دیگری است. . وحدت و انسجام اجتماعی مبتنی بر وجود جمهوری اسلامی ایران». .

باقرزاده این توافق را به نمایندگی از مردمی دانست که در پیروزی، تداوم و بقای انقلاب سهیم بودند و زمانی که اندیشه حق انقلاب اسلامی از دهان امام خمینی (ره) بیرون آمد، مردم به آن پیوستند. به او. زمانی که امام اندیشه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بیان کردند، در جنگ کاربردی این اندیشه را تثبیت کردند و امروز به حمایت از این اندیشه برخاستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشارکت مردم در تشییع شهدای گمنام بیانگر همبستگی اجتماعی است یعنی در عرصه های مختلف در کنار هم هستیم و این حضور نشانه است. ثبات اجتماعی به عنوان جلوه ای از نفوذ و حاکمیت نظام اسلامی.

وی در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی از نظر امنیت ملی با کسی شوخی نمی کند. همانطور که شهدا شوخی نمی کنند و وقتی خصومت دشمن ثابت شد این مردان خدا به میدان جنگ هجوم آوردند و عزت خود را ثابت کردند.

باقرزاده گفت: جنگ جایی است که حقایق معلوم می شود، درجه صداقت مشخص می شود و ما بار دیگر در میدان جنگ و در این آشوب ها و آشوب ها دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز عهد و پیمان ما در مکتب شهدا این است که تا آخر عمر محکم و استوار باشیم و همه اینها یک نشانه حيات اخلاقي جامعه و نشانه حمايت جامعه از امام عادل است و تو از دشمنان امام جامعه هستي و تبر انداختن و حضور پرشور تو نشانه ادامه امت راه روشن عزیز حاجی قاسم که در تمام عمر به دنبال قدرت و محبوبیت برای نظام بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمن امروز اقتدار و محبوبیت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است و بحث قدرت نرم یا سخت نیست چرا که برخی از کشورها هم این قدرت را دارند اما جمهوری اسلامی ایران است. . آنها یک قدرت دارند و آن نیروی الهام است، شهدایی مثل حاج قاسم عزیز را به انقلاب ما آوردند.

انتهای پیام