ورزشی

حضور فرهاد مجیدی در جلسه چهارساعته هیات مدیره باشگاه استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از سایت باشگاه استقلال در تهران ، هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز دوشنبه با حضور همه اعضای باشگاه برگزار شد.

آقای پرویز مظلومی ، مجتبی عبدالهی ، مهدی افضلی ، محمد مومنی و مصطفی آجورلو در این جلسه حضور داشتند.

مهمان ویژه این دیدار فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال بود که در جلسه حاضر شد تا موضوعات مختلف را با تیم بزرگسالان استقلال در میان بگذارد.

در ابتدای این دیدار که حدود 4 ساعت به طول انجامید ، مصطفی آجورلو گفت: 30 میلیون هوادار استقلال منتظر ما هستند تا با تصمیمات خود مشکلات را برطرف کنیم ، انشاالله کشتی استقلال با این هیئت و کادر فنی به ساحلی امن برسد. به من به عنوان یک پیشکسوت و سرمایه باشگاه استقلال از آقای مظلومی خواستم که سر جلسه بنشیند و رشد کند. همچنین می خواهم از برادران عزیزم ، آقایان عبداللهی ، افضلی و مومنی ، برای پذیرش من به عنوان یکی از اعضای هیئت استقلال تشکر کنم. همچنین از آقای مجیدی برای شرکت در این جلسه تشکر می کنم. او تمام عمر مستقل است و ما انتظار داریم او در این فصل یک گل بزرگ به ثمر برساند ، همانطور که در بازیگری که گل های زیادی به ثمر رساند ، این کار را انجام داد.

در ادامه جلسه پرویز مظلومی گفت: خوشحالم که زیر پرچم استقلال روی تخته هستم و قطعا تا آخرین لحظه از تیم و سرمربی مان حمایت می کنیم. من تغییرات فعلی را نشانه خوبی می دانم و باید بگویم که به آینده تیم استقلال فکر می کنم ، زیرا این تیم را از نزدیک دیدم.

مهدی افضلی یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم با مشارکت ، مشورت و کار تخصصی وضعیت استقلال را بهبود بخشیم. امیدوارم بتوانیم کار خاصی در زمینه فرهنگ ، ورزش و ورزش انجام دهیم. از باشگاه های رم و بارسلونا دیدن کردم و دیدم که علاوه بر سازمان اداری و فنی ، این دو باشگاه برنامه های هنری بسیار خوبی هم دارند و امیدوارم بتوانیم این کار را در استقلال انجام دهیم.

مجتبی عبدالهی یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره استقلال در ابتدای این نشست گفت: ما قهرمانان زیادی در ایران داریم و قهرمانان کمی داریم. ما باید سعی کنیم روحیه ایثار ، دوستی و قهرمانی را در استقلال پرورش دهیم. ما باید این کار را با جدیت انجام دهیم و بصورت روزانه دیدگاه روشنی برای باشگاه استقلال ایجاد کنیم. ما باید فداکارانه کار کنیم تا مردم بتوانند توسعه را در همه ابعاد مشاهده کنند.

محمد مومنی نیز دقایقی در این جلسه صحبت کرد. او گفت: “سال سختی بود و هواداران منتظر ما هستند تا مشکلات را حل کرده و موفق شویم.” امیدوارم بتوانیم با تلاش و آرامش هواداران را راضی کنیم. موفقیت دور از انتظار نیست و می توان با پشتکار به دست آورد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در این جلسه حضور داشت در ابتدای صحبت های خود گفت: خوشحالم که امروز اینجا هستم. بعد از اینکه آقای آجورلو مدیرعامل شد ، آرامش و امید به تیم ما رسید. برای من استقلال ملاک ، شخصیت ، نظم و سپس قهرمانی است. من همچنین به بازیکنانم گفتم که هواداران منتظر قهرمانی ما هستند و ما باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم. با ورود آقای آجورلو ، تغییرات مثبتی در لجستیک در آموزش ایجاد شده است و امیدواریم بهتر باشد. در حال حاضر ، این یک محل تمرین است که امیدوارم مشکل ما حل شود.

در پی این جلسه ، مصطفی آجورلو ، مدیرعامل استقلال ، حامی فعلی باشگاه ، گزارشی از راه های درآمدزایی و اقدامات حمایتی و گزارشی از مسائل حقوقی و قضایی استقلال ارائه کرد. باشگاه. سپس اعضا درباره بدهی های باشگاه استقلال و مشکلات موجود بحث کردند.

مصطفی آجورلو به عنوان رئیس هیئت مدیره ، مجتبی عبداللهی به عنوان نایب رئیس و محمد مومنی به عنوان دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند. به