ورزشی

مدیر باشگاه زوریا: شاختار درخواستی برای جذب صیادمنش نداشته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مدیر باشگاه زوریا “استانیسلاو اوگانوف” در گفتگوی مفصلی درباره شرایط و نقل و انتقالات این باشگاه نام اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی را نیز ذکر کرد. صیادمنش به صورت قرضی از فنرباغچه از زنیا جدا شد و تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل در تیم اوکراین خواهد بود.

اوگانوف در پاسخ به این س ofال که آیا قرارداد وی با زوریا با عملکرد خوب ماهیگیر تمدید خواهد شد؟ وی گفت: شما باید این س questionsالات را از باشگاه فنرباغچه بپرسید. از این طریق مشخص است که اللاهیار خواهان تمدید قرارداد وام با زوریا یا پس گرفتن آن است. ما نمی دانیم وی چه برنامه ای برای بازیکن باشگاه استانبولی دارد. او در حال تمرین با زوریا است ، زیرا قرارداد او تا 31 دسامبر معتبر است.

مدیر باشگاه زوریا ، شاختار دونتسک ، در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر عقد قرارداد با الاهیار صیادمنش ، گفت: “هیچ نامه ای از این باشگاه دریافت نکرده ایم.” شاید آنها در پشت صحنه در مورد آن صحبت کرده اند ، اما برای جذب بازیکن باید نامه ای برای مذاکرات بعدی نوشته شود. وقتی بازیکنی آنچه می خواهد را می گوید ، دقیق نیست و فقط یک شایعه است.

“آیا علاقه Club Brugge Club به اللهیار را خوانده اید؟” “چقدر این خبر صحت دارد؟” در پاسخ به این س toالات ، اوگانوف گفت: “شاید بروژ می خواهد اللهیار را از فنرباغچه بخرد.” من در جریان نیستم

وی همچنین درباره احتمال گرفتن ماهیگیر در صورت ادامه عملکرد خوب در فصل گذشته تصریح کرد: همه چیز در فوتبال خیلی سریع تغییر می کند. ما هنوز وقت زیادی داریم. بازیکنان باید کارهای پیش رو را انجام دهند. من فکر می کنم آنها جدی خواهند بود. انتظار می رود زوریا علاوه بر لیگ و جام ، در مرحله پلی آف لیگ اروپا نیز شروع کند. امیدوارم که فوتبال در پاییز شگفتی های دلپذیری را برای زوریا رقم بزند.