ورزشی

سردار آزمون دوباره در رادار باشگاه والنسیا اسپانیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی ، گمانه زنی ها در مورد وضعیت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه افزایش یافته است. آزمون قرارداد یک ساله ای با روبین کازان دارد ، اما چند ماه پیش در مصاحبه ای گفته بود که می خواهد در یک فضای جدید زندگی کند.

این آزمون همیشه در تیم های مختلف کشورهای اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی سال های اخیر اعمال شده است. به تازگی اعلام شده است که دو تیم ایتالیایی از جمله A حضور دارند. رم او را تماشا می کند.

در همین حال ، وب سایت اسپانیایی elgoldigital گزارش داد که مدیران والنسیا تلاش خود را برای تقویت تیم آغاز کرده اند و یکی از افرادی که برای فصل آینده در نظر دارند سردار آزمون است.

این سایت وجود والنسیا را در یک مسابقه آزمایشی با جدایی یکی از مهاجمان فعلی قرار داده و تخمین زده است که ماکسی گومز ، مهاجم اروگوئه ای تابستان سال آینده با قیمت 25 میلیون یورو فروخته شود. در این صورت راه خرید آزمون 20 میلیون یورویی باز می شود.

این وب سایت اسپانیایی همچنین توانایی سردار آزمون را ستایش کرده است: «یکی از ویژگی های اصلی آزمون توانایی کنترل توپ با هر دو پا و بازی به عنوان مهاجم دوم است. “بسیاری از تیم ها ، از جمله آرسنال ، به دنبال آزمایش زیر نظر آرتتا هستند ، اما اگر نزدیک به 20 میلیون یورو باشد ، والنسیا می تواند او را به خدمت بگیرد.”

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تابستان سال گذشته بحث حضور سردار آزمون در تیم والدیشیا به همراه مهدی طارمی مطرح شد. در آن زمان گزارش شد که شبکه بن اسپورت والنسیا در حال بررسی مواردی از جمله حقوق بازاریابی و پخش است و در واقع می خواهد بیاموزد که در صورت استخدام دو بازیکن چگونه از هواداران ایرانی درآمد کسب کند. برای فصل بعدی