ورزشی

فرهاد مجیدی: پرسپولیس از پرتغال بازیکن گرفت ما از مشهد نتوانستیم! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرهاد مجیدی در صحبت های اخیر خود به انتقاد شدید از وضعیت باشگاه استقلال پرداخت.

جزئیات گفتگوی فرهاد مجیدی به شرح زیر است:

* وقتی در نیم فصل اول به استقلال آمدم ، اسپانسر بیش از 95 درصد از کل تعهدات فصلی را در نیمه اول و قبل از حضور من پرداخت کرده بود. این مبلغ حدود 75 میلیارد تومان است و اگر این مبلغ را به 10 میلیارد ایرانسل و 10-12 میلیارد به آقای نامداری اضافه كنیم ، حدود 95 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد ، اما متوسط ​​درآمد بازیکنان تیم بین 25 تا 30 بود 20٪ ، دیگری 55٪؟

* در حال حاضر این باشگاه فقط 5 میلیارد تومان برای اسكان تیم امسال باید بپردازد و بیش از قرارداد اسپانسر (90 میلیارد تومان) پرداخت كرده است و این به معنای فاجعه است!

* فاجعه ایجاد شده توسط مدیریت عوام فریبی و دروغ گو مورد قبلی اتفاق افتاده و دیه باید توسط طرفداران و اعضای فعلی پرداخت شود. طبق لیستی که من از باشگاه دریافت کردم بازیکنان فقط 25 میلیارد تومان از قرارداد خود دریافت کردند و درآمد امسال نیز قبلاً پرداخت شده است و سوال مهم و فوق العاده نگران کننده این است که چگونه می خواهند 60 میلیارد تومان باقیمانده را پرداخت کنند. ؟!

* سپس ، در این شرایط ، بسیاری از هواداران که از واقعیت ها آگاهی ندارند ، در فکر تقویت تیم در سال آینده و جذب بازیکنان قدرتمند خارجی و داخلی برای رقابت با الهلال کهکشانی هستند.

* علاوه بر همه این مشکلات ، توماس 35 میلیارد بدهی دارد استراماچونی کسانی هستند که شنیده اند که ما به موعد مقرر نزدیک شده ایم و این می تواند منجر به کاهش 6 امتیازی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال شود. این فرصتی است که من وقتی استقلال پیدا می کنم دو قطبی باشم یا یک بحث مدیریتی داشته باشم.

* برای اولین بار گفتم که من برای قاسممی نژاد برای باشگاه اعتراض نکردم و سکوت کردم ، الان هم گفتم امکان ندارد ، حداقل طبق قرارداد بازیکنان فعلی پول بدهید اما این اتفاق نیفتاد .

* این در شرایطی بود که رقبای استقلال مانند سپاهان کاپیتان تیم ملی (احسان هاچفی) را در نیم فصل بدست آوردند ، در حالی که پرسپولیس بازیکنانی را از لیگ پرتغال و قطر می گرفت ، اما ما مجبور شدیم به بازار برویم. با بودجه بسیار اندک. علاوه بر این شنیدیم که یک اپراتور در نیم فصل 30 میلیارد تومان به تیم رقیب کمک کرده است.

* فراموش نکنیم که استقلال در دو فصل گذشته به تفکر فنی سرمربی گره نخورده است و تیم علی رغم داشتن بازیکنان خوب ، همگن و متعادل نیست. به عنوان مثال ، به عنوان یک هافبک دفاعی ، چهار یا پنج بازیکن عالی داریم که دو بازیکن آنها باید هر بازی داشته باشند ، اما در موقعیت. وینگر به جز حضرت مهدی (عج) قایدی بازیکن سریع نداریم.

* در نیم فصل اول رسیدن به اصول صحیح قهرمانی است. ساختن تیم برای نقل و انتقالات و قهرمانی به معنای امضای قرارداد 2 میلیارد دلاری با 160 میلیون تومان بازیکن در یک شب در هتل و کنار گذاشتن باشگاه امروز و مواجه شدن با مشکلات نیست.

* استیگل یک تیم عالی است. بازیکن باید بداند از کجا می آید. امروز ، همه بازیکنان من می دانند که اخلاق ، نظم و کیفیت اولویت های اصلی من است. اگر توانایی مالی دارید عرضه بله ، ما تیم خوبی ایجاد خواهیم کرد و بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که به بازی در استقلال افتخار می کنند. من یاد گرفته ام که نه با روش های مضر بلکه با علاقه و مبارزه و استفاده از علم به جلو حرکت کنم. برای رسیدن به هدف باید سخت و سالم کار کنید.

* وقتی به دو بازیکن خوب تیم می گویم برای تمدید به باشگاه بروید ، آنها می گویند ما هنوز برای شما تمرین می کنیم وگرنه یکی از ما 15 درصد و دیگری 25 درصد! بنابراین آیا می توانیم صبر کنیم تا قراردادهای امسال تمدید شوند تا آنها حل و فصل نشوند؟ من شرم دارم که وقتی بازیکنان جوان می شنوند یک میلیون تومان از یکدیگر یا از مربیان وام گرفته اند ، به چشمان آنها نگاه کنم. بازیکنان من تاکنون تلاش و شخصیت زیادی از خود نشان داده اند.

* این نیز به لطف من است که هواداران در طی سه ماه انتظارات هشت ساله از من را می خواهند. من تمام بدهی خود را به استقلال و هوادارانش مدیون هستم و از هیچ تلاشی برای خوشحالی آنها دریغ نمی کنم. اگر الان مشکلات را بگویم ، فقط لازم است که همه بدانند چه خبر است ، در غیر این صورت اغلب سکوت می کنم زیرا نمی خواهم کسی از من ناراحت باشد.

* اگر مشکلات مدیریتی به تیم آسیب نرساند با خودم یا بازیکنان کاری ندارم ، اما وقتی اختلافات و اختلافات در مدیریت شخصی باعث آسیب رساندن به روند مثبت تیم می شود ، باید واکنش نشان دهم. امروز ما در بعضی از بخشهای باشگاه واقعاً ضعیف هستیم.

* آیا می دانید وقتی بعد از دربی آقای غلامپور و بازیکن ما بدون نماینده قانونی باشگاه به کمیته انضباطی می روند و کسی با آنها نمی رود و کاری برای محافظت از این کودکان انجام نمی شود یعنی چه؟ این بدان معنی است که شما در دفاع از حقوق باشگاه تنها هستید.

* وقتی کسی نیست که از فدراسیون بپرسد ، چرا جلسه کمیته انضباطی بازی سپاهاها با پرسپولیس را بعد از دربی به تعویق انداختید ، چه باید کرد؟ آیا داور دربی همه را می شناسید تائیدیه آنها مجازات ما را نگرفتند ، چه اتفاقی افتاد؟ یا داور بازی ما با صنعت نفت آبادان؟! یا وقتی پول نداریم بعد از بازی با پیکان نسبت به تعویض هایشان اعتراض کنیم به فدراسیون شکایت کنیم به عنوان مربی چه کنم؟!

* من عادت به اعتراض مداوم ندارم ، اما علی رغم اینکه همه مدیران کار می کنند ، امروز تیم ما حتی دشوارتر است عرضه تغذیه اعمال می شود و اعضای تیم (آقایان عبداللهی و فرزاد مجیدی) هزینه آن را از جیب خود پرداخت می کنند. این در چارچوب قراردادی است که سرپرست تیم یا فرزاد منعقد کرده است چه کسی یک مدیر تیم با سابقه کلی خجالت آورده شده و در اینجا من باید از آنها عذرخواهی کنم که نیمه گذشته چنین جایزه و پول دریافت نکرده است.

* گابریل پین ، تئوریسین تیم ملی ایتالیا به مدت چهار سال و یکی از اولین دستیاران پراندلی ، یکی از بهترین مربیان اروپا است ، اما اکنون که کاناوارو را به عنوان مشاور آورده است ، او به تهران می آید ، چرا مردم می خواهید برخی از مشکلات را ایجاد کنید؟

* به جای تشویق و حمایت از مشارکت این مشاور که همکار من است و تیم های اصلی را هدایت می کند و سیستم فنی را سازماندهی می کند ، باید خودم به دنبال بلیط و ویزا باشم و با مدیران تماس بگیرم و ترتیب حضور آنها را بدهم. و پاسخ!

* به خدا کار من ادامه دادن این مسائل نیست. شغل من کار فنی تیم است و من از ساعت 9 صبح تا 9 شب اینجا کار می کنم و در دربی مقابل بهترین تیم های آسیا یا مقابل یک بازیکن با کیفیت پرسپولیس بهترین نتیجه را گرفتیم. ما گل و اشتباه داور را از دست دادیم كه همه دیدند. هواداران از سبک بازی نیز راضی هستند.

آنچه می بینم یک وضعیت غم انگیز استقلال و مداخله غلط است. هیچ فرصت اصلی در این باشگاه وجود ندارد.

* برای اصلاح این وضعیت نباید مدیران ضعیف گذشته را منصوب کنند و در امور اجرایی و روزمره باشگاه دخالت نکنند.

* همه افراد حاضر در این باشگاه امروز سخت کار می کنند اما این استقلال آشفته محصول سالها بی انضباطی و ناکامی است.

* متأسفانه عده ای به جای کار و زمزمه در فضای مجازی تیم و مربی پشت سکوها هستند. من از همه دشمنان و سربازان پیاده نظام آگاه هستم. برخی از افراد مقابل من شروع به قطع دست های خود می کنند.

* من همیشه با هواداران صادق بوده ام و سعی می کنم مشکلات خانواده و باشگاهم را قبل از گفتن به آنها حل کنم. صبر من محدود است و اگر هواداران مرا مجبور کنند با وضوح بیشتری صحبت خواهم کرد.

* من تا آخرین بازی فصل لیست پخش ندارم و تا زمان پرداخت و بروزرسانی بازیکنان فعلی ، در لیست جذب بازیکنان جدید نخواهم بود.

* لازم است بدون تعارف بازی با تیم الهلال عربستان ، به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال چیزی گفته شود. استقلال باید میزبان این مسابقه باشد و ما باید کفایت فدراسیون سوریه را الگوی خود قرار دهیم که باعث تغییر میزبان شد تا به هر حال این میهمان را از دست ندهیم.