استان ها

تقدیر و تفقد از خانواده شهدا کمترین خدمت مسئولان به آنهاست

به گزارش ایران تودی قشم ، حمیدرضا مومنی در دیدار با عطا ناواکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: “برنامه هایی برای رسیدگی به مشکلات موجود از جمله اشتغال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است.”
وی ادامه داد: “سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه خود می داند که به طور مستمر به موضوعات مربوط به خانواده های شهدا و ایثارگران این جزیره بپردازد و از طریق روابط نزدیک زمینه حل مشکلات این خانواده های مهربان و شریف را فراهم کند.”
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای قشم نیز از دیگر موارد برنامه ریزی شده است و می توانیم در آینده نزدیک شاهد اجرای فعالیت های عمرانی آن باشیم.
به گفته یک مومن؛ فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ دینی ما یک گزاره عمیق و قوی دارد ، بنابراین باید قدردان این روح و فرهنگ باشیم و آن را در جامعه ترویج دهیم.
در پایان ، وی خاطرنشان کرد: “امیدواریم با بسیج امکانات و دارایی های موجود سازمان ، تلاش فرهنگی مضاعف برای حمایت و خدمت به خانواده های افتخاری شهدا و ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی صورت گیرد.”
براساس این گزارش ، عطا ناوکی ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ، با تقدیر از نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد قشم به ارائه خدمات شایسته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این جزیره ، گفت: .
وی ادامه داد: ساماندهی باغ گل برای شهدای قشم از مواردی است که امیدواریم با همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در مدت زمان کوتاه تری و در ماه های آینده محقق و تکمیل شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان اظهار داشت: فعالیت های خوبی در زمینه های فرهنگی به ویژه در زمینه استفاده از فضاهای شهری از جمله نوسازی و برپایی تندیس های جدید شهدا صورت گرفته است که قابل تقدیر است.
گفتنی است در ابتدای این جلسه فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با خانواده شهدا و ایثارگران و نرگس بحرین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قشم گذشته را ارائه داد.

48