استان ها

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید واقعه ۵۸ انزلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی ، امیر هوشنگ بحری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی و هیئت همراه با خانواده شهید محمدتقی شفیعیان از شهدای خونین آنلاین سال 58 دیدار کردند. بزرگداشت اعیاد فجر در بندرانزلی.

دیدارهای منظم خانواده شهدا باید منظم باشد

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اظهار داشت: امنیت و آسایش جامعه امروز متعلق به خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان است. ایثارگران این منطقه مرزی است.

امیر هوشنگ بحری افزود: ارزش والای مقام و منزلت شهدای انقلاب اسلامی برای همگان روشن است و در این راستا این سومین دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان است که لازم است این جلسات به طور منظم برگزار شود که می توانیم وقایع ، تجربیات و خاطرات انقلاب را بسازیم “

وی با تأکید بر اینکه ما خدمت به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران را وظیفه خود می دانیم ، اظهار داشت: ما وظیفه داریم در خانواده های معظم شهدا حضور داشته و مشکلات آنها را به اطلاع آنها برسانیم و برای حل آنها تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی افزود: “دو نفر از فرزندان شهید شفیعیان دانشجوی این دانشگاه هستند و این باعث افتخار و افتخار مجموعه این دانشگاه است.”

به گزارش آنا ، شهید محمدتقی شفیعیان ، یکی از شهدای حوادث خونین انزلی در تاریخ 5 آنلاین 58 ، در درگیری با نیروهای ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام / 4121/4062 /