ورزشی

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید هاشمی گفت: مراسم استقبال از شهید والامقام. ناشناس یادواره شخصیت جدید و شهدا 16 آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند پذیرای خانواده شهید گمنام است


وی با بیان اینکه هویت یکی از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شناسایی شده است، گفت: این شهید علیرضا حسینی و از ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و خانواده اش ساکن استان تهران هستند. آنها برای شرکت در این مراسم به خراسان جنوبی می روند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: مراسم استقبال از خانواده گرانقدر این شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند همزمان با روز دانشجو در دانشگاه اسلامی برگزار می شود. دانشگاه آزاد بیرجند.

کادر آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با دعوت از تمامی اقشار جامعه حزب الله برای شرکت در این مراسم معنوی و آسمانی گفت: انتهای خیابان آیت الله غفاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مزار شهدای گمنام است.

هاشمی از ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نیروی انتظامی، صندوق ایثارگران و اداره کل حفاظت و نشر ارزش های مقدس، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استانداری خراسان جنوبی، استانداری بیرجند تشکر کرد. و شهرداری با هماهنگی و همکاری شهرداری بیرجند سرویس حمل و نقل از ساعت 8:30 روز سه شنبه در میدان ابوذر آماده است تا اقشار مختلف مردم را به محل مراسم منتقل کند.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گرامیداشت مجاهدت و رشادت های آنان را وظیفه دینی ملی و انقلابی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند گفت: صلح و اعتبار بین المللی اسلام در پرتو رهبری ائمه انقلاب و رشادت و ایثار جوانان غیور و مبارزان مقتدر به دست آمده است. و قربانیان شهدا و شهدای گرانقدر;

هاشمی افزود: امیدواریم تلاش و خدمات ما در جهت رضایت شهدا و راه آخرت باشد.

وی گفت: تکریم پدران و مادران معزز شهدا که افتخار فراق و گرمی جگرگوشه خود را تحمل کردند، یک وظیفه دینی و انقلابی و وظیفه همه ما احیای ارزش ها است.

رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر توجه ویژه ای به تعمیق و ترویج آموزه های فرهنگی و معنوی داشته است. وی با بیان سخنان بسیار مهمی در خصوص ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در تهران و گام دوم انقلاب، گفت: این مراسم در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی استان یک فرهنگ بزرگ محسوب می شود. رویدادی که در سال 1400 رخ داد.

هاشمی افزود: یادواره شهدا در واقع ادامه راه شهداست; چرا که شهدا مشعل های روشنی هستند که به سوی حق و سعادت می روند.

انتهای پیام/4117/4062/