عمومیکسب و کار ایرانیان

آموزش خرید یوسی برای پابجی

پابجی موبایل یک بازی محبوب و پرطرفدار در دسته بازی‌های بتل رویال (Battle Royale) است که برای اندروید و iOS منتشر شده است. یوسی پابجی برای بازی پابجی موبایل نیز بسیار مهم است و می‌تواند به شما کمک کند تا در بین رقبای خود متمایز شوید. شما با خرید یو سی پابجی میتوانید به راحتی شخصیت خود را از لحاظ ظاهری متفاوت از بقیه کنید و اسکین ها و سلاح های خاصی را خریداری کنید. در این مطلب آموزش قدم به قدم خرید UC PUBG با گیفت کارت ریزر گلد را باهم خواهیم دید در عین حال این روش ارزان ترین و راحت ترین روش خرید یوسی میباشد.

Learning how to buy a UC for PUBG

بهترین راه خرید یوسی پابجی موبایل

بهترین راه و در عین حال راحت ترین و ارزان ترین راه خرید یوسی پابجی با گیفت کارت ریزر گلد میباشد. الان باخودتون میگین که گیفت کارت ریزرگلد چیه؟ اصلا چطوری باید اینکارو کنیم؟ حتما خیلی سخت و پیچیده باید باشه!! اصلا نگران اینها نباشید کمی جلو تر قدم به قدم و با تصویر کامل این هارو باهم یاد میگیریم فقط این نکته رو اینجا بگم که خیالتون راحت باشه این روش اصلا سخت و پیچیده نیست و با هر شرایطی میتونید یوسی پابجی خریداری کنید و حتی از این روش به دوستان و گیمرهای دیگه یوسی پابجی بفروشید.

تنها دو قدم برای خرید uc pubg

تنها دو قدم برای خرید یوسی پابجی باید طی کنید تا به راحتی اکانت شما شارژ شود. اولین قدم خرید گیفت کارت ریزرگلد و ردیم کردن آن در اکانت خود هست. دومین قدم هم استفاده از EPIN و شارژ اکانت پابجی خودتون هست که جلوتر کامل و مفصل این مراحل را توضیح میدیم.

قدم اول خرید گیفت کارت ریزر گلد

در مرحله اول باید گیفت کارت ریزرگلد تهیه کنید و آن را در اکانت خود شارژ کنید برای این کار اینجا کلیک کنید در این صفحه اطلاعات کامل در مورد گیفت کارت ریزر گلد میباشد. گیفت کارت ریزرگلد یک کد چند رقمی میباشد که با استفاده از آن اکانت خود را در ریزرگلد شارژ میکنید و با استفاده از آن میتوانید محصولات مختلف بازی های متنوعی را خریداری کنید که یوسی پابجی یکی از این محصولات متنوع میباشد.

برای خرید گیفت کارت razer gold پیشنهاد ما این هست که کشور ترکیه را انتخاب کنید به این دلیل که این گیفت کارت ارزان تر و به صرفه تر هست برای کاربران ایرانی. بعد از خرید گیفت کارت ریزرگلد از فروشگاه G4A4 باید آن را مطابق مراحل زیر در حساب خود ردیم کنید.

پابجی موبایل به شما این شانس را می دهد که با یک چالش، تعداد زیادی یوسی رایگان دریافت کنید. نحوه عضویت و کسب جوایز و UC رایگان را ما به شما آموزش خواهیم داد. به طور کلی، شما باید یوسی را با پول واقعی خریداری کنید و این نیز هزینه زیادی دارد. با این حال، راه حلی فراهم شده است تا یوسی رایگان دریافت کنید. در ویدئو زیر ما فعال سازی بونس چلنج پابجی موبایل را آموزش می دهیم و همچنین آموزش می دهیم چطور یوسی رایگان دریافت کنید. پس با ما همراه باشید.

یوسی (UC) چیست؟

PUBG Mobile به شما فرصتی می‌دهد تا یوسی رایگان با یک چالش جایزه دریافت کنید. یوسی یکی از ارزهای اصلی این بازی است که برای خرید در بازی از آن استفاده می شود. اما شما نمی توانید آن را با برنده شدن در مسابقات یا انجام ماموریت ها به دست آورید. بیشتر اوقات، بازیکنان برای خرید UC باید پول نقد واقعی بپردازند. اما اکنون، می توانید تعداد زیادی یوسی را به صورت رایگان دریافت کنید.

ارز نقدی‌ یوسی (UC) یکی از سخت ترین ارزها اما مفید برای پابجی موبایل است. با استفاده از یوسی می توانید لباس های مختلف و رویال پاس را خریداری کنید. به طور خلاصه، دریافت یوسی در پابجی موبایل یکی از بهترین پاداش هایی است که یک بازیکن می تواند به دست آورد.

بونس چلنج در PUBG Mobile چیست؟

بونس چلنج یک رویداد درون بازی است که در آن می توانید با استفاده از کوپن های Bonus Challenge خود را ثبت نام کنید. با کلیک بر روی نماد جایزه در کنار دکمه Start می توانید آن را در مرکز مسابقات در PUGB Mobile پیدا کنید. شما اولین کوپن را به صورت رایگان دریافت می کنید که با استفاده از آن می توانید وارد مسابقه شوید و در نتیجه کوپن های بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، بر اساس ردیف شما، هر هفته کوپن های رایگان به شما داده می شود. برای فعال سازی ویدئو را مشاهده کنید.

ترفندهایی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن در پابجی

قطعا تبدیل شدن به یک پلیر حرفه‌ای در بازی پابجی آرزوی تمام گیمرهاست. اما برای بهتر بازی کردن پابجی باید به چه نکاتی دقت کرد و چه مهارت‌هایی داشت؟ جدا از بحث کسب تجربه در زمینه تیراندازی و کنترل پلیر، شما باید برخی نکات برای بقا را رعایت کنید. در ادامه این ترفندها را بررسی می‌کنیم.

استفاده از کاور و عدم حضور در فضاهای باز

استفاده از دیوارها، ساختمان‌ها، سنگ‌ها، پوشش درختی و به‌طور کلی هر چیزی که گلوله از آن عبور نمی‌کند، برای زنده ماندن تا آخرین لحظه در بازی پابجی ضروری است. همچنین نباید فراموش کنید که حضور در فضاهای باز و دشت‌های نقشه می‌تواند به قیمت از دست دادن جان شما تمام شود. چرا که در این صورت پلیرهای دیگر می‌توانند به‌راحتی شما را دیده و به سمتتان تیراندازی کنند. پیشنهاد می‌شود که برای عبور از دشت‌های بازی از وسایل نقلیه استفاده کنید. همچنین باید اشاره کرد که وسایل نقلیه مانند ماشین‌ها و موتورها گزینه خوبی برای کاور گرفتن نیستند. چرا که با برخورد چند گلوله منفجر شده و باعث مرگ کاراکترتان در بازی می‌شوند.

تجربه کلید برنده شدن شماست

قطعا یادگیری ترفندهای بازی پابجی به شما کمک می‌کند تا به پلیر بهتری تبدیل شوید. اما نباید فراموش کرد که برای اجرای این ترفندها نیز شما باید تجربه کسب کنید. شکست‌های مداوم در پابجی است که به شما کمک می‌کند تا نکات مهم این بازی را یاد گرفته و به پلیر بهتری تبدیل شوید. برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای پابجی، باید مهارت، تجربه و تلاش زیادی کسب کنید. خرید یوسی پابجی می تواند به شما کمک کند تا در مسابقات بهتر عمل کنید.

3 آیتم ضروری برای زنده ماندن: جعبه کمک‌های اولیه، نوشیدنی انرژی‌زا و مسکن

سه آیتم بسیار مهم در بازی پابجی، جعبه کمک‌های اولیه (مدکیت)، نوشیدنی انرژی‌زا و مسکن هستند. این سه آیتم باعث بازیابی سلامت شما می‌شوند و به همین خاطر اهمیت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر همواره در کوله‌پشتی خود این آیتم‌ها را با تعداد بالا نگهداری کنید.

در نقشه بازی پابجی شما می‌توانید عوامل محیطی، ردزون‌ها، مبدا صدای پای دشمنان، مبدا صدای شلیک و حتی صدای حرکت خودروها را مشاهده کنید. به همین خاطر با توجه به نقشه بازی می‌‌توانید شانس بقای خود را در میدان نبرد به‌شدت افزایش دهید.

هر آیتمی را با خود حمل نکنید

در ابتدای بازی پابجی، شما ممکن است آیتم‌های غیر ضروری زیادی را لوت کنید. اما با پیشرفت مسابقه، شما باید تنها آیتم‌های ضروری مانند زره، کمک‌های اولیه، مسکن، نوشیدنی انرژی‌زا، مهمات و … را در کوله‌پشتی خود همراه داشته باشید. حمل آیتم‌های غیر ضروری تنها فضای کوله‌پشتی شما را تنگ می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های حساس نتوانید مهمات مورد نیازتان را تامین کنید.

لوت کردن همیشه برای شما مفید نیست

قطعا در ابتدای شروع نبرد در بازی پابجی، شما باید تمام ساختمان‌ها را برای لوت کردن جست‌وجو کنید. اما فراموش نکنید که شما تنها در ابتدای هر بازی به لوت کردن تمام ساختمان‌ها نیاز دارید. بعد از برداشتن تمام آیتم‌های ضروری، لوت کردن تنها می‌تواند حواس شما را پرت کند و موقعیت شما را به دشمنان لو دهد. همچنین بسیاری از دشمنان از صندوق‌ها و ساختمان‌های دارای لوت به‌عنوان تله برای کشتن شما استفاده می‌کنند.

باید اشاره کرد که با خرید یوسی پابجی و استفاده از آن برای تهیه انواع آیتم‌های درون بازی، می‌توانید به آیتم‌های خاص‌تر و کاربردی‌تر دسترسی داشته باشید. در نتیجه به آیتم‌های معمولی بازی نیازی نخواهید داشت. همچنین شما با خرید یوسی پابجی می‌توانید اسکین‌های زیبایی را نیز از فروشگاه دیجیتال پابجی خریداری کنید