فرهنگ و هنر

شهدا نجات‌بخش جامعه و کشور ما هستند

مدیر کل صندوق شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: خلبان شهید کشور یکی از اسطوره های کم نظیر هشت سال دفاع مقدس بود. حجاب داشت و به آرمان های نظام و انقلاب وفادار ماند.

به گزارش ایران تودی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به همراه مسئولان شهرستان سیمرغ با سردار سرلشکر احمد کیشیری همسر این خلبان شهید دیدار کردند.

سعید کهنسال با اشاره به شخصیت استثنایی و نقش بی بدیل شهید کیشوری در دوران دفاع مقدس گفت: شهید احمد کیشوری مردی مؤمن، شجاع و دلسوز، با عشق به اهل بیت و ولایت، میهن پرستی، صداقت و با احساس بود. وطن پرستی. سادگی و تواضع از ویژگی های اصلی این شهید گرانقدر بود.

مدیر کل صندوق شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: خلبان شهید کشور یکی از اسطوره های کم نظیر هشت سال دفاع مقدس بود. حجاب داشت و به آرمان های نظام و انقلاب وفادار ماند.

وی افزود: امروز با افتخار می گوییم شهدای عزیز ما نجات دهندگان جامعه و کشور ما هستند، هر چه دل ما با شهدا پیوند خورده باشد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین مردم نفوذ خود را بیشتر نشان می دهد. شهدا، جوانان.”

همسر سرلشکر شهید احمد کیشوری در این دیدار گفت: باید باور داشته باشیم و بپذیریم که حق با ماست، بایستیم و در برابر دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کنیم و محکم بایستیم. تربیت و بصیرت جوانان را زیاد کنیم، مهربانی و مهربانی اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، به دختران جامعه توصیه می کنم اخلاق، اخلاق، حجاب اسلامی را رعایت کنند.

سعید کهنسال همچنین با «صمصام تور» همسر صبور سردار شهید دیدار و از این بانوی صبور با احترام استقبال کرد.

سرلشکر شهید احمد کیشوری متولد 24 تیر 1332 در منطقه میمک ایلام مورد حمله مزدوران بعثی قرار گرفت که بالگرد وی بر اثر اصابت موشک به شدت سوخت و پس از هدایت آن به سمت جایگاه خود در وطن فرود آمد. به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین سردار شهید صمصام متولد 18 فروردین 1332 در چهارم خرداد 67 فرمانده گردان امام محمد باقر(ع) در شلمچه به شهادت رسید.
انتهای پیام