استان ها

تقدیر و تفقد از خانواده شهدا و ایثارگران کمترین خدمت مسئولان به آنهاست

به گزارش ایران تودی قشم: این جلسه با هماهنگی و استفاده از توصیه ها مطابقت دارد ائمه شهر قشم برای برنامه ریزی دقیق و هدفمند با هدف پشتیبانی و ارائه خدمات خانواده های شهدا و شهدای جزیره اسیر شدند.

امام جمعه قشم در این جلسه اظهار داشت که امروز امنیت و آرامش وجود دارد جامعه بدهکار شهدا ، جانبازان و جانبازان عصر هشت سال دفاع مقدس وی اظهار داشت: تقدیر و دیدار با خانواده این عزیزان کمترین خدمات مسئولان برای آنها است و امروز نیز هست خانواده آنها با همان روحیه و کمترین انتظارات به زندگی محترمانه خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم طارم با بیان اینکه آنها به راه حل کمک می کنند سختی ها جریان از جمله استخدام اعضای خانواده شهدا و ایثارگران وی خاطرنشان کرد: و ساماندهی باغ گل برای شهدای قشم یکی از موارد مورد انتظار است. فرهنگ ایثار و شهادت این یک پیشنهاد عمیق و محکم در فرهنگ دینی ما است و ما باید قدردان آن روح و فرهنگ باشیم و باید زمینه ارتقا و اشاعه آن در جامعه را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش ، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده های شهدا و ایثارگران نیز در این جلسه اظهار داشت: ما به مشکلات این خانواده های مهربان و شریف رسیدگی خواهیم کرد.

فرزاد میراب زاده اردکانی با اشاره به رسالت مدیرکل سازمان منطقه آزاد قشم در مراقبت و قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران ، ادامه داد: اساس سازمان و بسیجی امکانات موجود ، با رویکرد فرهنگی ، تلاش بیشتری در حمایت و خدمت به شهدا و خانواده های محترم شهدا در ابعاد مختلف خواهد داشت.

48