علمی و پزشکی

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی‌ها/راه‌اندازی ۲۱۰ مرکز واکسیناسیون در پایتخت

وی گفت: “در حال حاضر بیش از 211 مرکز یکپارچه و غیر یکپارچه در تهران راه اندازی شده است و در دو قسمت اول و سوم به شهروندان خدمات رسانی می کند.” این تهران است.

به گزارش ایران تودی ، دکتر. امکان افزایش واکسن تا 10000 دوز در روز در مرکز آمار فوق الذکر وجود دارد.

کووید با اشاره به شتاب زیاد واردات 19 واکسن به کشور ، با بیان اینکه 210 مرکز مختلف واکسیناسیون در پایتخت افتتاح شده است ، گفت: بیش از 211 مرکز تجمعی و غیر تجمعی در تهران ایجاد شده است. دو شیفت و سه شیفت در خدمت شهروندان تهرانی است.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا ، حفظ سلامت مردم هنگام واکسیناسیون را از اولویت های ستاد مبارزه با کرونا دانست و افزود: جلوگیری از ازدحام بیش از حد در مراکز واکسیناسیون مهم است: و بعد از ظهر اقدام کنید. با این حال ، بیش از 95 مرکز واکسیناسیون دیگر باید در تهران ایجاد شود تا روند واکسیناسیون تسریع شود.

وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در پایتخت ، گفت: تا شب گذشته ، 6 میلیون و 825 ​​هزار شهروند تهرانی اولین دوز واکسیناسیون و 2 میلیون و 939 هزار نفر 19 واکسن کووید در هر دو دوز دریافت کردند.

در این مراسم فرمانده ستاد کل سپاه پاسداران سردار اهوان مهدوی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و بویژه شهدا به ویژه شهدای سلامت از تلاش مدافعان سلامت و همه سازمان ها و نهادها تقدیر کرد. در مبارزه با کرونا در این همه گیری.

وی با اشاره به استفاده از همه امکانات درمانی سپاه در کشور برای مقابله با بیماری بیماری کرونا قلب ، خاطرنشان کرد: امروزه بیش از 28000 دوز واکسن کووید 19 در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه تزریق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سردار اخوان مهدوی با اشاره به راه اندازی 24 بیمارستان سیار توسط نیروهای زمینی سپاه گفت: نیروهای زمینی سپاه تاکنون 16 مرکز واکسیناسیون را در کشور فعال کرده اند. هفته آینده چهارمین مرکز واکسیناسیون را در مترو تهران خواهیم ساخت.

انتهای پیام