حوادث

عفاف و حجاب زنان مولفه قدرت ملی است/پلیس با مردم مهربان است

ایران تودی/پرس جانشین فرمانده انتظامی ضمن بیان اینکه عفاف و حجاب زنان بخشی از توان ملی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی این موضوع را هدف قرار داده اند.

سردار قاسم رضایی در اجلاسیه که در شیراز در قرارگاه امام علی (ع) استان فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی، گفت: اقدامات کارگران فراجا با آنان متحد است. ندیدن خود» و «خدا درمانی» جزء مکتب حاج قاسم است.

بر اساس اطلاعات پلیس فارس، ریزایی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات خود فرمودند، دشمنان نمی توانند ایران قدرتمند و مستقل را بپذیرند و هستند. همیشه در تلاش برای ایجاد ایران است. در کشور تفرقه ایجاد می کنند، فتنه و بی اعتمادی.

جانشین فرمانده انتظامی کشور هماهنگی و وفاق بین رهبری و مردم و اطاعت محض از مقام معظم رهبری را بالاترین سرمایه کشور دانست و افزود: دشمنان پیوسته در صدد تضعیف این مهم هستند. اما شکست می خورند

رضایی بیان کرد: البته از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هر جهت در کشور فتنه ایجاد کرده اند و این اتفاقات و اغتشاشات اخیر در مقایسه با حوادث دهه 60 و تروریسم و ​​جنگ تحمیلی بسیار ناچیز است. و غیره

این افسر پلیس گفت: با این وجود دشمنان مسائل و اتفاقات کشور را بزرگ و اغراق آمیز جلوه می دهند و متاسفانه عده ای فریب می خورند.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی یک سازمان انقلابی است و هوشمندانه عمل می کند و در آرامش بخشیدن به جامعه و خنثی سازی شیطنت آثار درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

رضایی به برخی اظهارنظرهای ناآگاهان در خصوص اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: این افراد باید با نظرات مضحک خود در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشند.

وی افزود: متکیان به قانون و کسانی که خلاف قانون حرف می زنند، به محرک شیطنت تبدیل شده اند و با این اظهارنظرها به هر مامور پلیس و اعضای خانواده آنها که در این مدت زحمات و تلاش های زیادی کشیده اند خیانت کرده اند. و این موضوع تحت نظارت پلیس قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده کل قوا با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی افزود: در این راستا با همه تلاش ها به هیچ وجه عقب نشینی نکرده ایم و وظیفه شرعی و قانونی ما مبارزه با جرائم مشهود است.

سردار رضایی گفت: با هر متخلفی قانون را اجرا می کنیم و یکی از این موارد متجاوزان به عفت جامعه هستند البته تاکتیک ها و روش ها قابل تغییر است اما پلیس در این زمینه به وظیفه خود عمل خواهد کرد. . طبق قانون انجام داد

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های پلیس استان فارس مجاهدانه است، گفت: کار پلیس در استان فارس چند جانبه است اما با وجود این با مدیریت و برنامه ریزی صحیح میدانی، استان فارس یکی است. از کشورهای موفق و موفق استان های فعال کشور..

عفاف و حجاب زن جزء توان ملی است/پلیس با مردم مهربان است

این نظام انضباطی مردم است و برخاسته از انقلاب است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بدو ورود به استان فارس گفت: نیروی انتظامی و کارکنان آن از مردم و برآمده از انقلاب اسلامی هستند، پلیس با مردم مهربان است و مردم ایران نیز آنها را دوست دارند. این سازمان.”

رضایی گفت: ایران اسلامی کشور قدرتمندی است و بعد از انقلاب روز به روز در عرصه های پزشکی، درمانی، رفاهی، تولیدی و اقتصادی در حال توسعه و پیشرفت است و این برای استکبار خوشایند و برای دشمنان سخت نیست. شما یک ایران قدرتمند را می بینید.

وی افزود: کشورهای اروپایی و غربی به طور کلی در منجلاب ها و بدبختی ها از جمله مفاسد اجتماعی غوطه ور هستند و با نیات پلید و اهداف کثیف خود وضعیت عفاف و حجاب را در جامعه ما هدف قرار داده اند.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت ما عفت زنان ایرانی اسلامی است و امروز دشمنان در صدد تعرض به این مهم هستند، گفت: هر جایی که قدرت داشته باشیم دشمنان آن و فتنه اخیر را هدف قرار خواهند داد. در کشور تأسیس شد و به بهانه ای شروع کردند و متأسفانه برخی مزدوران داخلی با تبلیغات دروغین آتش این فتنه را شعله ور کرده اند و می دانیم که در این رابطه مبالغ و دلارهای هنگفتی دریافت کرده اند، برخی از آنها احساساتی و عاطفی هستند. ما با آنها در چارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ما هر روز در صدد ایجاد فتنه در ایران اسلامی هستند و هر بار شکست می خورند، گفت: مردم ما هوشیار هستند و قدرت کشور ما قدرت همبستگی مردم و رهبری است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و متخلفان نظم و امنیت عمومی باید پاسخگوی خداوند و شهدا باشند و تاوان خسارات وارده به اموال دولتی و عمومی را بپردازند.

تخطی از هنجارها توسط پلیس مجاز نیست

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه این ناهنجاری های ایجاد شده توسط قانون شکنان هیچگاه مورد تحمل پلیس نخواهد بود، گفت: هرج و مرج، اغتشاشات، اقداماتی که موجب خسارات مادی به مردم می شود خط قرمز پلیس است و هرگز آرام و محدود نمی شود. .

وی با اشاره به اینکه این اقدامات هیچ تاثیری بر تصمیم و اراده پلیس نخواهد داشت، ادامه داد: طبق قانون موظف هستیم با هرگونه جرم مشهود اعم از خسارت به اموال عمومی و خصوصی و متخلفان قاطعانه مبارزه کنیم. فعالیت های شخصیت های عمومی و سیاسی آرامش و امنیت جامعه

رضایی گفت: خوشبختانه همکاران من در سطح کشور شبانه روز با عشق خدمت می کنند و برای ما فرقی نمی کند که جنگ 8 ساله را علیه ایران تحمیل کنند یا فتنه هایی مانند اغتشاشات اخیر ایجاد کنند. با اقتدار در مقابل همه اینها ایستادگی خواهد کرد.»

پلیس با مردم رفتار دوستانه ای دارد و مردم این سازمان را دوست دارند

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با مردم مهربان است و مردم این نهاد را دوست دارند، گفت: در طول تاریخ سابقه نداشت که این همه مردم از پلیس در یک کشور حمایت کنند و همین کافی است. . برای ما مردم و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از این سازمان راضی هستند.

انتهای پیام