حوادث

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

ایران تودی / گیلان جانشین فرمانده انتظامی افزود: تشکیلات و امنیت انتخابات به پلیس تحویل داده شده و با هماهنگی در این زمینه نگرانی نداریم.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با استانداران گیلان تماس گرفت.

سردار رضایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس در خرداد ماه امسال افزود: نظم و امنیت انتخابات به پلیس تحویل داده شده و با هماهنگی در این زمینه هیچ نگرانی نداریم.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود میزان مشارکت مردم بسیار زیاد باشد ، گفت: ملت ایران در آرمان انقلاب اسلامی پایدار است.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین در رابطه با شهادت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح تسلیت گفت.

وی در توضیح تلاش های نیروهای امنیتی برای مردم گفت: “مردم با مراجعه به پلیس احساس امنیت می کنند.”

امام رشت جمعه با ابراز نگرانی از علمای دین در نظام اسلامی گفت: نیروهای انتظامی در قلب مردم هستند و ما برای آنها دعا می کنیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در سه زمینه امنیت اقتصادی ، امنیت فرهنگی و امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: پلیس باید با احترام به هنجارهای جامعه باهوش ، قوی و مهربان باشد.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند ، خاطرنشان کرد: جامعه با مشارکت پلیس روانشناس اجتماعی رشد کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرا رسیدن بهار و استفاده مردم از سواحل و استراحتگاه ها یادآور شد: حضور فیزیکی و میدانی پلیس در پروژه های دریایی موثر است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروهای پلیس حافظ امنیت عمومی هستند ، افزود: ما از هر کاری که پلیس برای بهبود امنیت اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در استان گیلان انجام می دهد پشتیبانی می کنیم.

انتهای پیام