حوادث

هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم/ آماده‌باش پلیس تا اعلام نتایج انتخابات

فرمانده انتظامی با بیان اینکه 600 هزار پلیس برای تأمین امنیت انتخابات بسیج شده اند ، افزود: تاکنون هیچ مشکلی امنیتی نداشته ایم.

به گزارش ایران تودی ، فرمانده پلیس سردار “حسین اشتری” پس از پس گرفتن رای خود در شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه مسجد مالک اشتر ستاد ناجا گفت: “آنها درک خود را نشان دادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امیدوارم این انتخابات نعمتی برای کشور و مردم باشد و موجب ناامیدی و ناامیدی دشمن شود.

افسر ارشد پلیس ، اسلام عزیز ، با تشکر از مردم ایران گفت: “من از مردم عزیزم برای وجود پرشور و هوشمندانه خود تاکنون تشکر می کنم. امیدوارم کسانی که هنوز اقدامی نکرده اند ، به رای بیایند و به زودی نامزد خود را انتخاب کنند ممکن است. “همانطور که می خواهید شرکت کنید.
وی با بیان اینکه “امیدوارم انتخابات و انتخاب فرد مناسب موجب پیشرفت و شکوفایی روزافزون کشور شود” ، اظهار داشت: امیدوارم نتایج این انتخابات موجب پیشرفت و شکوفایی کشور در آینده شود.

سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه ستاد پلیس برای اطمینان از نظم و امنیت انتخابات هزار و 400 امام علی (ع) همچنین فرارسیدن هفته کرامت را تبریک گفت و از تلاش اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما برای پوشش انتخابات تقدیر کرد. اخبار ، افزود: خوشبختانه امروز و از ابتدای رأی گیری شاهد حضور پرشور ، انقلابی و عمیق مردم در صندوق های رای بوده ایم و این حضور پرشور بدون شک امیدواری کسانی را که عاشق نظام و نظام هستند ، فراهم می کند ، انقلاب اسلامی و یأس دشمنان.

وی با بیان اینکه 600000 نیروی پلیس در حصول اطمینان از انتخابات نقش داشتند ، فرمانده نیروهای پلیس گفت: “ما تاکنون مشکل امنیتی نداشته ایم.”

وی با اشاره به اقدامات و تدارکات ناجا برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ، با تشکر از مردم عزیز و فرمانداران ایران اسلامی اظهار داشت: انتخابات بزرگ ماموریت خود را برای امنیت آغاز کرده است.

فرمانده نیروهای انتظامی با اشاره به حداکثر آمادگی نیروهای پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات گفت: حدود 300 هزار نفر از همکاران برای اطمینان از امنیت مراکز رای گیری و حوزه های رای گیری مشغول بازی در صندوق های رای هستند. از طرف دیگر ، 300000 نفر دیگر از همکاران من همچنان به وظایف خود برای تأمین قانون و نظم ، به ویژه در شهرها و روستاها ادامه می دهند.

سردار اشتری گفت: در مجموع 600 هزار نفر از همكاران من در كشور برای تأمین امنیت انتخابات كار جدی انجام می دهند و خدا را شكر مشكل امنیتی نداشتیم.

وی افزود: برآوردها نشان می دهد که انتخابات در کمال آرامش و امنیت و با مشارکت پرشور مردم برگزار می شود و همانطور که اداره می گوید این انتخابات موجب خیر و منافع مردم خواهد شد و دشمنان را ناامید می کند.

وی به مردم توصیه کرد: امیدوارم مردم عزیز هر چه سریعتر به پای صندوق های رای بروند و وظایف شرعی ، قانونی و ملی خود را با حداکثر مشارکت انجام دهند

فرمانده انتظامی گفت: نیروهای پلیس و مراکز پلیس در فرماندهی انتظامی کشور 100 درصد آماده خدمت به مردم یا دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات هستند.

وی افزود: نیروهای پلیس تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج از طریق وزارت امور داخلی آمادگی کامل دارند.

براساس وب سایت پلیس ، یک افسر ارشد پلیس گفت: “همکاران سخت کوش من علاوه بر نقش آفرینی در تأمین نظم و امنیت انتخابات ، به همراه خانواده در انتخابات نیز شرکت خواهند کرد.”

انتهای پیام