حوادث

ماجرای سرقت محموله واکسن کرونا در تهران/ هرگونه جابجایی واکسن باید به پلیس اعلام شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات سرقت 300 واکسن کرونا ارسال شده به تهران را فاش کرد.

به گزارش ایران تودی ، سردار حسین رحیمی در پاسخ به س aboutالی در مورد نقش پلیس در اجرای پروژه واکسیناسیون کرونا به عنوان بخشی از پروژه کاشف ، به خبرنگاران گفت: و همانطور که مردم به خاطر دارند ، در روزهای اولیه جمع آوری اقلام بهداشتی. اطمینان از نظم و ایمنی بیمارستان ، بستن جاده ها و محدود کردن کلاسها و غیره. توسط پلیس ساخته شد و برخی از این موارد هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: از زمان آغاز پروژه واکسیناسیون کرونا ، پلیس تعهداتی را در این زمینه از جمله ایمنی مراکز تزریق واکسن ، ایمنی مراکز ذخیره واکسن و حمل و نقل دسته واکسن انجام داده است.

فرمانده پلیس تهران بزرگ همچنین در مورد اخبار مربوط به سرقت خودرو حامل واکسن گفت: این موضوع سه هفته پیش مطرح شد و هیچ شایعه ای در مورد آن منتشر نشده است. چندی پیش ، زنی اتومبیل اجاره کرد و به مرکز واکسیناسیون در جنوب غرب تهران رفت و 300 واکسن درخواست کرد. متأسفانه او این موضوع را به پلیس اطلاع نداد و تصمیم به اجاره ماشین گرفت.

وی ادامه داد: موضوع نیز به سارقان اطلاع داده شد و آنها اقدام به سرقت این واکسن ها کردند و فرار کردند.

هرگونه واکسیناسیون باید به پلیس گزارش شود

رحیمی با بیان اینکه هرگونه اقدام واکسن باید به پلیس اطلاع داده شود ، افزود: اگر پلیس از این امر آگاه بود زیرا صدها مورد دیگر در ایمنی کامل انجام شده بود ، این تعداد تحت واکسن به مقصد می رسید. کنترل پلیس . “البته نکات خوبی دریافت شد. و تحقیقات برای دستگیری این افراد در حال انجام است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص ادعای فروش واکسن کرونا در بازار آزاد نیز گفت: واکسن ها شرایط نگهداری ویژه ای دارند و بنابراین ، حتی اگر این ادعا یک درصد درست باشد ، شهروندان باید بدانند که واکسن زودهنگام از بین رفته است. علاوه بر این ، بسیاری از این موارد دروغ است و در مورد ما ، افراد سودجو آب مقطر و ویتامین ها را به عنوان واکسن به شهروندان می فروشند.

وی از مردم خواست برای واکسیناسیون کرونا به مراکز معتبر و معتبر مراجعه کنند و فریب کسانی که سود می دهند فریب نخورند.

انتهای پیام