عمومیکسب و کار ایرانیان

لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی

لوله بازکنی با فنر برقی ابزاری بسیار مفید و کارآمد در رفع انواع گرفتگی و انسداد در لوله های فاضلاب خانگی و شهری می باشد. در بین روش های باز کردن لوله فاضلاب، استفاده از دستگاه فنر زن برقی فاضلاب، بهترین روش توصیه شده می باشد که تمامی شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه با استفاده از آن خدمات خود را ارائه می دهند. اگر از نظر شما هم فنر برقی لوله بازکن بهترین گزینه در رفع انسداد لوله های فاضلاب می باشد، سایت لوله بازکنی پیشنهاد می کند با مراجعه به صفحات مختلف ما برای دریافت خدمات ، با متخصصان ما در کار با بهترین و با کیفیت ترین دستگاه فنر زنی برقی، تماس گرفته و از خدمات آن ها استفاده کنید.

آشنایی با دستگاه فنر زن برقی

لوله بازکنی با فنر برقی، وسیله ای است که قادر به باز کردن هر گونه گرفتگی در لوله ها و مجاری فاضلاب می باشد. این دستگاه از یک فنر بلند و انعطاف پذیر که تا عمق های بالاتر از ده متر هم می تواند نفوذ کند.این دستگاه از یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. موتور دستگاه طوری طراحی شده است که قادر به گردش به چپ و راست می باشد (به کمک کلید های چپ گرد و راست گرد)؛ این کار باعث آسان شدن عمل فنرزنی شده است.

دستگاه فنر زن برقی انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:

  • دستگاه لوله بازکن فنری تمام اتومات
  • دستگاه فنر لوله بازکنی نیمه اتومات
  • دستگاه فنر برقی فاضلاب ساده

Pipe opening with electric spring device

نحوه کار با دستگاه فنر زنی برقی

لوله بازکنی تهران با فنر برقی به این صورت است که ابتدا فنی کار باید در ابتدا سر فنر را به آرامی وارد لوله کند، سپس موتور را روی دور بسیار پایین روشن کند. همزمان با دوران موتور، فنر داخل لوله می رود تا جایی که با عامل گرفتگی برخورد کند؛ در این مرحله با افزایش دور موتور، فشار فنر بر عوامل گرفتگی لوله بیشتر خواهد شد تا اینکه آن ها را از بین برده و لوله را باز کند.

لازم به ذکر است که هر فنر، انواع سر فنر های مختلفی دارد که با توجه به نوع گرفتگی، کاربردشان با هم فرق می کند. پس در هنگام استفاده از فنر برقی لوله بازکن باید به این نکته توجه داشت که از چه نوع سر فنری بهتر است استفاده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کلیک کنید.بعد از باز شدن لوله، فنر از لوله خارج شده و لوله باز خواهد شد. در انتها مقداری آب به داخل لوله ریخته می شود تا جرم ها و رسوبات باقی مانده در مجرا شسته شده و به خارج از لوله هدایت شوند. در حین کار با دستگاه فنر برقی فاضلاب، نکات ایمنی مهمی نیز وجود دارند که دانستن آن ها حائز اهمیت می باشد.

نکات ایمنی لوله بازکنی با فنر برقی

  1. موتور را روی سرعت های خیلی بالا تنظیم نکنید؛ در این صورت ممکن است فنر پیچ خورده و با شما یا اشیای اطرافتان برخورد کند؛
  2. برای جلوگیری از آسیب به دست هایتان حتما دستکش مناسب بپوشید؛
  3. قبل از متخصص شدن در کار کردن با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی، هرگز به استفاده از آن اقدام نکنید.

بهترین راه برای لوله بازکنی با فنر برقی کمک از افراد متخصص چاه بازکنی می باشد. این افراد به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند فوری و با کمترین کثیفی گرفتگی های فاضلاب را رفع می کنند. در لینک زیر شماره تلفن متخصصین لوله بازکنی قرار دارد. چنانچه در این منطقه ساکن هستید برای تماس با لوله بازکن کافیه روی دکمه کلیک کنید.

تماس فوری و مستقیم با نزدیکترین متخصصین لوله بازکنی در تهران:

در صورتی که در منطقه ساکن نیستید نگران نباشید! سایت لوله بازکنی در تمامی محدوده ها و مناطق تهران با بهترین لوله بازکن های تهران همکاری دارد. برای دسترسی به نزدیکترین لوله بازکن به خود کافیه در کادر ابتدای صفحه نام منطقه خود را نوشته و جستجو را بزنید.

موارد استفاده از دستگاه فنر زن برقی فاضلاب

لوله بازکنی با فنر برقی به عنوان بهترین روش برای رفع هر نوع انسداد در لوله های فاضلاب، انتخاب شده است. اما اصلی ترین کاربرد آن، باز کردن چاه توالت می باشد.در مواردی که میزان گرفتگی در توالت سخت و شدید باشد، این دستگاه با فنر پر قدرت خود باعث می شود گرفتگی ها در سیفون حل شده و به داخل چاه بروند.

به طور کلی قابلیت های این دستگاه در باز کردن کفشور حمام، آشپزخانه، پارکینگ، حیاط و همچنین سیفون توالت فرنگی و ایرانی نیز، نمایان است.فنی کارهای متخصص و با سابقه سایت نیز با کمک این دستگاه ها، بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران می باشند. محدوده گیشا از جمله مناطقی است که برای درخواست با لوله بازکن گیشا با متخصصین لوله بازکنی سایت تماس گرفته اند.

مزایای لوله بازکنی با فنر برقی

  1. داشتن سرعت بسیار بالا در رفع انواع انسداد ها نسبت به سایر روش های لوله بازکنی؛
  2. به همراه نداشتن عوارض زیان آور از جمله پوسیدن و سوراخ شدن لوله های فاضلاب برخلاف دستگاه هایی مثل ؛
  3. قابلیت باز کردن شدید ترین و پیچیده ترین گرفتگی ها در لوله های طویل و بلند؛
  4. دستگاه دارای یک محفظه مخصوص برای جمع کردن فنر می باشد و به آسانی قابل حمل است.

قیمت دستگاه لوله بازکنی با فنر برقی با توجه به متریالهای استفاده شده در آن کم و زیاد می شود ولی قیمت اصلی این دستگاه قیمت موتور آن است که نیروی محرک فنر را تامین می کند که مارکهای مختلفی دارد و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید قیمت دستگاه لوله بازکن برقی با برندهای مختلف را شناسایی نمایید.

روش‌­های رفع انسداد لوله و استفاده از لوله بازکن خانگی

این روش به اندازه کافی ساده، اما به‌طرز شگفت‌انگیزی موثر است و شما می‌توانید از این روش حتی برای هم استفاده کنید. یک آویز کت سیم دار معمولی را بردارید و تا جایی که می‌توانید آن را صاف کنید.سپس، یک انتهای آن را خم کرده تا قلابی کوچک ایجاد کنید. به‌عنوان یک لوله بازکن خانگی آن را از پشت درب فاضلاب فشار داده و مانند حالت ماهیگیری، کار باز کردن لوله را شروع کنید.

شما باید بتوانید انواع موها و چیزهای تیز و زننده را از لوله تخلیه خارج کنید. به یاد داشته باشید، شما همیشه می­‌خواهید مواد اضافی را بیرون بکشید، نه اینکه آن را بیشتر به سمت داخل فشار دهید.وقتی که مواد اضافی را خارج کردید، آب گرم را به داخل لوله وارد کنید تا محل موردنظر را به‌خوبی پاک کند.

جوش شیرین و سرکه؛ یک لوله بازکن خانگی فوق‌العاده

جوش شیرین و سرکه به‌عنوان لوله بازکن چاه فاضلاب، یک ترکیب بسیار عالی‌ست. بدین منظور، 1/3 فنجان جوش شیرین را با 1/3 فنجان سرکه در یک پیمانه اندازه‌گیری مخلوط کنید. محلول تهیه‌شده فورا شروع به جوشیدن و تولید گاز خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که شما نباید هرگز وقت را تلف کنید و باید سریعا ترکیب لوله بازکن خانگی را در لوله تخلیه مسدود شده بریزید. این عمل جوش زدن محلول به از بین بردن مواد اضافی گیر افتاده، مو و لکه ­هایی که در لوله جمع شده‌­اند، کمک خواهد کرد.اگر می‌­توانید، اجازه دهید تا به مدت یک ساعت یا حتی یک شب به همین حالت باقی بماند. در نهایت، لوله را با آب گرم بشویید. متناوبا، ابتدا جوش شیرین خشک را روی سرکه بریزید و این عمل را تکرار کنید تا لوله گرفته شده از مواد اضافی، تخلیه و تمیز شود.