حوادث

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات/ نقش تاثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی در اقتصاد کشور

فرمانده نیروهای پلیس گفت: برای مبارزه قاطع با ورود قاچاق ، تهیه کلیه زیرساخت ها و امکانات در گمرک ضروری است ، بنابراین پلیس امنیت اقتصادی باید از مسئولان مربوطه در این زمینه مطالبه کند.

به گزارش ایران تودی و پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین اشتری برای ادای احترام به شهدای دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی ، شهدای قانون و نظم و امنیت با حضور در دفتر پلیس امنیت اقتصادی ناجا دیدار ویژه ای انجام داد. روح بهشت ​​امام خمینی (ره) ، برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و عمر طولانی دارم و فرارسیدن ده روز فجر را به وی تبریک گفتم: در آن زمان با گناهکاران روبرو شوید و با آنها بجنگید ؛ وی در سخنرانی خود در سال 1342 مسائلی را مطرح كرد كه ما می توانیم نه تنها در آن زمان ، بلكه امروز نیز با استفاده از دستورات ارزشمند و نبوی خود در كار خود استفاده كنیم.

اعلام گام دوم انقلاب و نقش تأثیرگذار ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم در گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم با همان قدرت و قدرت راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم : تا آنجا که ممکن است “اجازه دهید ادامه دهیم.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: برنامه های ناجا باید مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود ؛ در واقع با برنامه ریزی دقیق و اصولی ، باید یک برآورد کلی برای پنج سال آینده در کشور انجام شود و این نقش و جایگاه نیروی پلیس مشخص شود.

از هر فرصتی برای مبارزه با قاچاق انسان استفاده کنید

این افسر ارشد پلیس در این باره توضیح داد: علاوه بر بورس و گمرک ، پلیس امنیت اقتصادی باید به سایر موارد توجه ویژه داشته باشد و سهم سایر آژانس ها در این زمینه مشخص شود. از طرف دیگر ، برای حل مشکلات موجود ، باید تحلیل ها و راه حل هایی در زمینه های مختلف ارائه و به مقامات مربوطه ارائه شود.

ایجاد زیرساخت در گمرک ضروری است

سردار اشتری تأكید كرد كه تمام زیرساخت ها باید در گمرك تأمین شود و پلیس باید در مبارزه با قاچاق نقشی قوی داشته باشد. اگر با کمبود فرصت در گمرک روبرو هستیم ، باید از مسئولان مربوطه بپرسیم.

وی همچنین تأکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی باید نقش موثری در اقتصاد کشور داشته باشد و قاطعانه علیه فساد اقتصادی کلان مبارزه کند.

مشکلات زندگی کارگران را حل کنید

سردار اشتری با تأکید دوباره بر مشارکت جوانان و متخصصان در کارهای اقتصادی و امنیتی ، توجه ویژه ای به امرار معاش کارگران کرد و گفت: حمایت از کارگران و حل مشکلات معیشتی آنها ضروری است ، زیرا آنها در انجام صحیح وظایف خود موثر هستند. ” خواهد بود؛ حمایت و حمایت از کارمندان مسئله مهمی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای پیام