حوادث

فرمانده ناجا: امنیت باثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است

فرمانده انتظامی با اشاره به تهدیدها و توطئه های دشمن در داخل کشور گفت: امروز کشور با امنیت پایدار و مطلوب اداره می شود و همه ما باید به حفظ و توسعه این امنیت پایدار کمک کنیم.

به گزارش ایران تودی ، سردار حسین اشتری امروز در نشست با سران رسانه ها گفت: “در سایه امنیت ، توسعه همه جانبه حاصل می شود و بدون امنیت ، توسعه حاصل نمی شود. این امنیت مطلوب است. و ما مدیون ایثار جانبازان غیور هستیم ، تلاش ها و پشتیبانی ارتش و نیروهای انتظامی. مردم برای نظام و انقلاب

وی با اشاره به تهدیدها و توطئه های دشمن در داخل کشور گفت: امروز یک امنیت پایدار و مطلوب در کشور برقرار است و ما باید این اهمیت را حفظ کنیم. همه ما باید به حفظ و توسعه این امنیت پایدار کمک کنیم. این پایدار است. ادامه ، رشد و تقویت کنید.

اشتر با بیان اینکه امروز پلیس در خدمت مردم است و برای ایمنی ، آسایش و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم تا پایان عمر است ، گفت: امروز پلیس جزء لاینفک مردم است. زندگی و جامعه و نهادها افراد را از هم جدا کردند و در واقع من معتقدم که کمک و حمایت پلیس به نفع مردم و جامعه است.

وی با اشاره به تنوع و وسعت ماموریت های پلیس گفت: ماهیت ماموریت های پلیس این است که آنها با جنبه های مختلف زندگی مردم گره نخورده اند ، حمایت از پلیس به معنای ارتقاء و تقویت امنیت و نظم مردم است.

فرمانده انتظامی در تشریح ویژگی های پلیس گفت: امروز پلیس قوی ، مهربان و باهوش است و ما در تلاش هستیم پلیس را برابر انقلاب اسلامی نگه داریم. برای ایجاد رسانه ، رسانه ها باید ما را همراهی کنند. تصویر قوی از پلیس نشان دهنده جامعه است.

وی گفت: “ما خدمت به مردم را افتخار می دانیم.”

سردار اشتری با اشاره به حضور گسترده و م policeثر پلیس در سراسر کشور ، از مرز تا مرکز ، گفت: نیروهای پلیس 8755 کیلومتر مرز آب ، زمین و … دارند و به این خدمات افتخار می کنند و در دورترین نقطه کشور ، حتی با یک خانواده کوچک ، خود را مدیون امنیت است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های ناجا گفت: در حین انجام ماموریت ها ممکن است یکی از نیروها دچار اشتباه یا اشتباه شود که این امر نباید منجر به سوء رفتار یا مشکل در انجام ماموریت ناجا شود. کارکنان و جانبازان. “

فرمانده نیروهای انتظامی با بیان اینکه نه تنها نسبت به کار و رفتارهای نادرست برخی از همکاران خود بی تفاوت بودیم ، از مردم عذرخواهی کردیم و با مقصر برخورد مناسبی شد ، تصریح کرد: باور کنید چنین مواردی زیاد است.

ناجا با اشاره به نمونه هایی از تلاش های فداکارانه و رشادت های سبزپوشان در نقاط مختلف کشور گفت: با ستایش از پلیس و سایر کارهای خوب شجاعت نشان دهید و تصویری مطلوب از افراد قوی ارائه دهید. و پلیس مهربان

این مقام ارشد پلیس با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری به پلیس گفت: معظم له طی یک پیام یک هفته ای به پلیس از پلیس دیدن کردند و فرماندهان ، افسران ، افسران و سربازان و خانواده ها را تشویق کردند که گفتند: “امروز پلیس دارای اقتدار خیرخواه و تأثیرگذار است. ‘این برای ما افتخار بزرگ و سرمایه ارزشمندی است.

سردار اشتری با اشاره به اقتدار ، مهربانی ، عقلانیت و هوشمندی نیروی انتظامی گفت: بررسی های فراسازمانی و معتبر نشان می دهد که اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است و امروزه پلیس یکی از بهترین سازمان ها برای کسب قدرت است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: خبرنگاران؛ مدعیان صادق مردم مقامات هستند ، افرادی که رویدادهای بزرگ را می نویسند و تأمل می کنند. این عزیزان افراد قابل اعتماد ، مدافعان عدالت و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و نهادها هستند.

وی با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی به رسانه ها افزود: تعامل سازنده با رسانه ها یکی از رویکردهای جدی پلیس است و پلیس آن را در سال های اخیر ثابت کرده است. پیشگیری اجتماعی یکی از جدی ترین اقدامات است. به

وی با قدردانی از تلاش رسانه ها ، روزنامه نگاران را همکاران پلیس و همکاران خود عنوان کرد و گفت: از روزنامه نگاران به خاطر تلاش های بزرگشان تشکر می کنم تا همه رسانه ها بدانند که ما از آنها سپاسگزاریم.

به گزارش وب سایت پلیس ، سردار اشتری برای اطلاع رسانی و همکاری رسانه ها از جمله ایران تودی یادداشت تشکر ارائه کرد.

انتهای پیام