حوادث

ارتقای امنیت از دستاوردهای تصویب طرح جامع ساختار و سازمان انتظامی کشور

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تصویب طرح جامع ساختار و تشکیلات نیروی انتظامی کشور قطعاً موجب ارتقای جایگاه و پایگاه پلیس خواهد شد، ارتقای امنیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم را وظیفه مهمی دانست. دستاوردها

به گزارش ایران تودی، سردار حسین اشتری در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین در ستاد ناجا با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و تشکیلات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: خداوند را از این بابت شاکریم. ” یک اتفاق مهم و مبارک، همه ما قوی هستیم.

وی با بیان اینکه تصویب طرح جامع ساختار کشور و ساماندهی نیروی انتظامی قطعاً موجب ارتقای جایگاه و پایگاه پلیس می شود، خاطرنشان کرد: ارتقای امنیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم یکی از موارد مهم خواهد بود. دستاوردها

سردار اشتری با اشاره به سخنان نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از حمایت های پاکبانان در مجلس شورای اسلامی از سوی نیروی انتظامی کل کشور قدردانی می کنم; بدون شک تقویت پلیس به معنای تقویت امنیت کشور است و مردم از این حمایت ها بهره مند خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اولویت های ماموریت پلیس گفت: همه ساله براساس نیازسنجی میدانی و عملیاتی، ماموریت ها را اولویت بندی و در یک برنامه مدون دنبال می کنیم.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس گفت: همکاران ما همواره در تامین نظم و امنیت داخلی و عمومی، خدمت به مردم پیشتاز بوده اند و این عرصه در جوار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز درخشید.

سردار اشتری گفت: اجرا و پیشبرد بسیاری از ماموریت ها و اهداف پلیس برای تقویت نظم و امنیت نیازمند حمایت های معنوی و مادی است همچنین پلیس باید توان فنی و انتظامی کشور را در نظر بگیرد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه عزت مردم ما در یافتن مطلوب ترین خدمات انتظامی است، بر لزوم همکاری با پلیس برای نصب تجهیزات و امکانات مطابق با استانداردهای جهانی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: وام.

وی با اشاره به دستاوردهای پلیس در عرصه های مختلف گفت: نیروهای پلیس شبانه روز از مرز تا مرکز تلاش می کنند و این گونه نیروهای ایثارگر باید پشتوانه معیشتی و رفاهی باشند.

سردار اشتری با تاکید بر لزوم اصلاح برخی قوانین برای جلوگیری از تکرار گردش مجرمانه، گفت: متاسفانه گاهی مشاهده می شود که رابطه ای بین جرم و ارزش آن وجود ندارد، بنابراین برخی قوانین در این زمینه نیاز به اصلاح دارد. و قوانین بازدارنده برای جلوگیری از تکرار دوره کیفری.

به گزارش سایت پلیس، اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین از زحمات و خدمات نیروی انتظامی تقدیر کردند.

انتهای پیام/