حوادث

ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ماموریت مهم پلیس در تامین امنیت پلیسی-حمل ونقل مراسم اربعین حسینی گفت: پلیس حسین در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین نقشی مسئولانه و وفادار داشت. و هم اکنون در مراسم اربعین است. خدمت عزاداران

به گزارش ایران تودی، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با حضور اصحاب رسانه، ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را تسلیت گفت. ) با اشاره به ماموریت مهم و حساس پلیس در تامین امنیت پلیس راه مراسم اربعین حسینی، گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی نقش مسئولانه و وفادارانه ای ایفا کرد. با حداکثر توان خود به آرامش عزاداران حسینی خدمت کنید.»

وی با اشاره به پلیسی قوی، هدفمند و موثر در مسیرهای در نظر گرفته شده برای تردد زائران اربعین حسینی، افزود: زیرساخت های لازم برای تسهیل در عبور و مرور زائران حسینی از مرزهای کشور برای زیارت عراق و اجرای این مراسم باشکوه وجود دارد. مراسم اربعین حسینی، پیش بینی ها و جلساتی در تعامل با مقامات عراقی برگزار شد.

فرمانده انتظامی کشور گفت: رایزنی هایی انجام شد تا حتی اگر گذرنامه تا یک ماه اعتبار داشته باشد، با آنلاین الحاقی پلیس به تایید مقامات عراقی برسد و زائر با آن تردد کند.

اشتری افزود: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و تردد زائران حسینی عمدتاً در شب و ساعات پایانی شبانه روز، اقدامات لازم برای تامین امنیت ترافیک و نیروی انتظامی انجام شده است.

فرمانده انتظامی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح برخورد پلیس با اراذل و اوباش و اغتشاشگران پرداخت و گفت: هرکسی بخواهد با هنجارشکنی و هنجارشکنی، امنیت و امنیت مردم را برهم بزند. برخورد قانونی، شایسته و قانونی خواهد شد.» وی با پلیس مواجه خواهد شد.

مردم شریف ایران شایسته بهترین خدمات هستند

اشتری همچنین با ادای احترام به شهدای والامقام در ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در مراسم تجلیل و قدردانی از فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: برای من افتخار گرانبهایی است که در ایام محرم در استان دارالارشاد حسینی و اردبیل پایتخت حسینیه باشید.

وی با بیان اینکه استان های آذری زبان کشورمان نمونه، نمونه وحدت و وحدت هستند و باعث افتخار کشور هستند، گفت: وی افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا، معنویت و تقوا، فداکاری به اسلام و ارزش های دینی، رهنمودها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار و با ثبات در همه جای استان اردبیل حاکم است.

فرمانده انتظامی کشور با قدردانی از حمایت ها و مساعدت های مسئولان استانی از ماموریت های نیروی انتظامی گفت: پلیس امروز پاسدار ارزش های اسلامی، مدافع مظلوم، پاسدار امنیت فردی و اجتماعی و آرامش است. با بیشترین قدرت و فداکاری در برابر جنایتکاران و قانون شکنان».

اشتری با اشاره به تلاش ها و جانفشانی های پلیس برای تامین، حفظ و توسعه امنیت و آمادگی برای خدمت به اقشار اجتماعی و نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی خواندند. تامین امنیت، ارائه خدمات شایسته به مردم و تامین امنیت و امنیت طبقات اجتماعی همواره مورد تاکید بوده است.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و انبوه ماموریت ها و محورهای خدمت رسانی عمومی نیروی انتظامی، افزود: خدا را شکر که در لباس مقدس نیروی انتظامی، خدمتگزار مردم و نهاد مقدس دین مبین اسلام هستیم. جمهوری ایران زیر پرچم استان.

فرمانده کل انتظامی کشور اردبیل را با وجود مرزی بودن یکی از امن ترین استان های کشور با بهترین شاخص های امنیتی عنوان کرد و گفت: ماموریت بستن مرز در استان اردبیل را در اسرع وقت با تامین امکانات تکمیل می کنیم. امکانات لازم و تجهیزات

اشتری بر ضرورت پیشرفت و کمال روزافزون در نظام پلیس و حرکت روزافزون آن با بهره مندی از امکانات و تجهیزات روز تاکید کرد و افزود: ملت شریف ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات است و پلیس باید با حداکثر توان در این عرصه حضور داشته باشد. و تعهد به ایفای نقش.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات چهار دهه سردار حسینی به عنوان فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سردار حسینی از فرماندهان خوب، مجرب و با سابقه مدیریتی درخشان در نیروی انتظامی است و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. .

پیروی از آرمان های شهدای ضامن امنیت و عزت و استقلال ایران اسلامی

اشتری در سفر به اردبیل با خانواده شهید محسن ایران نژاد در اردبیل نیز دیدار کرد. وی در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی جامعه اسلامی دانست و گفت: شهدا خون پاک خود را در راه دفاع از اهداف آرمانی و مقدس ملت نثار کردند و امنیت و استقلال کشور را تضمین کردند. . نظام اسلامی».

وی با قدردانی از کرامت شهدا و تجلیل از ایثارگری های این عزیزان، افزود: شهادت بزرگترین هدیه ای است که خداوند به بندگان خاص خود داده است و باید همواره قدردان جانفشانی های شهدا باشیم و به خانواده و اماکن گرانقدر آنان احترام بگذاریم.

فرمانده انتظامی کشور پیروی از آرمان های شهدا را ضامن امنیت، عظمت، اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی و اعتبار جهانی آن دانست. وی گفت: بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان و اشرار نظام اسلامی، تبلیغ و بهره مندی از فرهنگ ایمان و بصیرت دینی و انقلابی، ایثار و شهادت است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سایت پلیس، در این دیدار سردار اشتری ضمن گرامیداشت آبروی شهدا، یادی از خانواده این شهید والامقام کرد، ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده، به ویژه به مقام شامخ شهدا و ایثارگران ابراز احترام کرد. راهنمایی های لازم و کمک کرد. در زمینه امور پزشکی این خانواده.با توجه به.

شهید محسن ایران نژاد از شهدای نیروی انتظامی بود که در سال 1386 در حین خدمت در منطقه سراوان و کلانتری شمسر توسط عوامل گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به شهادت رسید.

انتهای پیام