حوادث

برخورد با متخلفان در روز طبیعت/ ۱۴۰۰، سال تحول در ماموریت های ناجا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت که مسئولیت همه سازمان ها و نهادها تأمین امنیت است ، “سایر سازمان ها و نهادها هرچه بیشتر نیروهای پلیس را در زمینه تقویت و مبارزه با قاچاق وارد عمل می کنند.” برای کمک به این امر.

به گزارش ایران تودی سردار قاسم رضایی در سفر به استان کردستان ، ضمن تبریک به مناسبت 12 فروردین به جمهوری اسلامی ایران ، در مورد تنوع و دامنه مأموریت های اجرای قانون گفت: ناجا یک سازمان بزرگ با مسئولیت های بسیار متفاوت در سراسر کشور است. مرز ماموریت های مختلف این قدرت نیز با توجه به مرکز و شرایط و شرایط اضافه می شود.

وی گفت که نیروهای پلیس با مردم بودند. وی با بیان اینکه در خدمت مردم و مردم هستم گفت: سال گذشته پلیس در استان کردستان در مناطق مختلف مأموریت در سراسر کشور بسیار خوب عمل کرد و در نتیجه باعث خوشحالی مردم شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا ، اسلحه و مواد مخدر را بخشی از موفقیت های پلیس در سال گذشته عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این منطقه با بیش از هزار تن مواد مخدر رکورد بی سابقه ای ثبت شده است. شناسایی شد. “

وی هدفمندی نیروی پلیس 1999 را در مبارزه قاطع با راهزنان و ناقضان نظم و امنیت عمومی توضیح داد و گفت: “امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و خوشبختانه پلیس در برخورد با راهزنان مصمم است.” مورد اعتماد قرار گرفت.

سردار رضایی همچنین به امنیت موجود در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان کشور مبارزات خاموش بوده است و این مبارزات در این استان ادامه دارد و نتیجه این مبارزات ایجاد هرگونه امنیت در استان است. “

وی ادامه داد: مردم کردستان افراد بزرگی هستند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی افراد زیادی را به قتل رسانده اند و نقطه قوت خدمت در کردستان همکاری خوب مردم استان با پلیس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت و تأثیر آن در رشد و توسعه کشور گفت: کردستان از همه شرایط و زیرساخت های امنیتی برای سرمایه گذاری برخوردار است و ما برای رشد و توسعه استان از سرمایه گذاری دعوت می کنیم و این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار رضایی با تأکید بر مسئولیت همه سازمان ها و نهادها در تأمین امنیت و ارتقا indicators شاخص های ایمنی ، افزود: قاچاق کالا از مهمترین وظایف ناجا در سال جدید است و ما بیش از هر زمان دیگری با سایر سازمان ها و نهادها در در زمینه تقویت و مبارزه با قاچاق “بسیار مبارزه کنید و به پلیس کمک کنید.

پلیس با اشاره به نزدیک شدن به روز طبیعت گفت که مبارزه با ویروس بدنام کرونا به اوضاع کشور حساس است و ویروس ضد انسان است: مطابق تصمیمات ستاد مبارزه با فساد کرونا عمل کنید. ، مردم ما؛ آنها افرادی عمیق و مسئولیت پذیر هستند که از توصیه های مقامات در همه زمینه ها پیروی می کنند.

در پایان ، معاون فرمانده نیروی انتظامی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای توصیه های ستاد مبارزه با فساد کرونا قدردانی کرد و از فرمانداران و مقامات شهرداری خواست تا بر مدیریت و کنترل تفرجگاه ها و گردشگران نظارت کنند. وی گفت: در این راستا ، پلیس مطابق قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

1400 ، سال تغییر در مأموریت های اجرای قانون

سردار رضایی همچنین در جلسه ستاد مشترک امام علی (ع) و امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان کردستان سال نو را تبریک گفت و از تلاشها و اقدامات مناسب فرماندهی انتظامی کردستان برای تأمین نظم تقدیر کرد. امنیت در استان و اظهار داشت: امنیت و آرامشی که استان کردستان خود می خواهد نشان دهنده تلاش ها و خدمات فرماندهان استان ، مسئولان و پرسنل اجرای قانون است.
وی با بیان اینکه تلاش های فداکارانه مجاهدان خاموش در کشور مجاهدان خاموش ادامه دارد ، افزود: به لطف تلاش ها و اقداماتی که امروز نشان داده شده است ، استان کردستان یکی از امن ترین استان های کشور است.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به ترورها و تلاش های ناامیدانه دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت با انتشار فراخوان ها و اقداماتی که ناقض هنجارهای کشور در سال گذشته بود ، ادامه داد: منتشر شده در فضای مجازی ، با رهبری فرزانه از این ترورها جلوگیری کنید و فرمان دادن
وی به عنوان بخشی از تلاش های نیروی پلیس برای خنثی سازی خیزش ها ، برخورد قاطعانه با شورشیان را وسیله ای برای فتنه توصیف کرد و تأکید کرد که مبارزه با سارقین ، مورد حمایت مردم و مسئولان ، برگ زرینی در کارنامه درخشان قدرت است. . نظم و انضباط اضافه شد.
این مقام ارشد انتظامی 1400 را سال تغییر در مأموریت های پلیس اعلام کرد و اظهار داشت که این تغییر در مناطق فردی ، واحدی و رهبری مورد تأکید قرار گرفته است.
سردار رضایی با توصیف اولین م componentلفه تغییر مأموریت ها به عنوان تغییر فرهنگ سازمانی ، اظهار داشت: نیروهای پلیس از مرز تا مرکز فرمانده امنیت داخلی و م effectiveثرترین م componentلفه امنیت ملی هستند ، بنابراین باید فرهنگ سازمانی در این کشور تقویت شود. نیروی پلیس.
به گفته وی ، فرماندهان و مدیران پلیس باید عرق و تعصب سازمانی را در نیروی پلیس تقویت کنند و مأموران اجرای قانون باید به پوشیدن لباس پلیس افتخار کنند.
وی تأکید کرد: ما مفتخریم که در سازمان مقدس پلیس زیر نظر ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا خدمت می کنیم ، بنابراین باید نیروی انتظامی در میان عزت ، عزت و عشق مردم.”
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تغییر شخصی و سازمانی را دومین م componentلفه تغییر در مواضع نیروهای پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: تحول فردی باعث ایجاد تغییراتی در سازمان و در نهایت تغییر بدنه سازمان می شود.
سردار رضایی با بیان اینکه همه فرماندهان و رهبران سازمان باید نسبت به یکدیگر منفی باشند ، در برابر دشمن ، نیروی انتظامی یک سازمان مقدس است که قادر است با اقدامات مثبت ما مثبت و از خودگذشتگی کند. سپس ایثار را تقویت کنید.
وی تغییر حاکمیت را به عنوان سومین م componentلفه تغییر ناجا در سال 1400 عنوان و خاطرنشان کرد: کیفیت مأموریت ها ، آموزش های دسته بندی ، بهره وری بهینه از سرمایه انسانی و تغییر تاکتیکی مأموریت ها از وظایف فرماندهان و مدیران است.
در پایان تقابل با عناصر تهیه و توزیع کالای قاچاق ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی آن را به یکی از مهمترین مأموریت ها در سال جدید تبدیل کرد و از همه فرصت های داخلی و خارجی برای مبارزه با قاچاق استفاده کرد. مقام معظم رهبری تأکید کردند.

انتهای پیام