عمومیکسب و کار ایرانیان

سایت برتر ایران برای خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و همین موضوع باعث شده که در چند سال گذشته، در کشور ما نیز روزبه‌روز کاربران آن افزایش پیدا کند و امروزه تقریباً هر انسانی بر روی تلفن همراه خودش این شبکه اجتماعی را دارد. همان‌طور که میدانید، یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت اینستاگرام این است که باعث می‌شود دیگران بتوانند لحظات خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند و در معرض توجه باشند.

فالوور اینستاگرام کام

اولین وب‌سایت از لیست 10 سایت برتر خرید فالوور اینستاگرام، وب‌سایتی با همین نام است. این فروشگاه که در حال حاضر در رتبه برتر گوگل قرار دارد، می‌تواند به‌عنوان مقصدی مناسب برای خرید شناخته شود؛ زیرا همین‌که توانسته در چنین موضوع پررقابتی رتبه برتر را به دست بیاورد، نشان می‌دهد که دارای اعتبار بالایی است.

گولد فالوور

اگر ازجمله کسانی هستید که به دنبال افزایش رشد و دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی می‌گردند، به شما تبریک میگوییم؛ زیرا وب‌سایتی معتبر در این زمینه وجود دارد که می‌تواند کمک بسیاری به شما بکند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شمارا به خواسته‌تان برساند.

ایران فالوور

ایران فالوور یکی از وب‌سایت‌های قدیمی در زمینه خرید فالوور است که حدود نه سال در این زمینه فعالیت کرده و در حال حاضر، جزو رتبه‌های برتر گوگل شناخته می‌شود. یکی از قابلیت‌های خوب در این فروشگاه، تنوع بالای محصولاتی است که دارد؛ به صورتی که شما می‌توانید هر نوع خدمتی که مرتبط با اینستاگرام است را باقیمتی مناسب دریافت کنید.

شیراز سوشال

شیراز سوشال یکی از وب‌سایت‌هایی است که دارای نماد اعتماد است؛ این موضوع سبب می‌شود که با خیالی آسوده بتوانید خدمات موردنیازتان را در این فروشگاه سفارش دهید.اگر دریکی از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، تلگرام، کلاب هاوس، تیک‌تاک یا توییچ فعالیت می‌کنید، شیراز سوشال گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود و می‌تواند کمکتان کند.

کافه فالوور

کافه فالوور، دارای خدمات بسیار زیادی است و می‌توانید در مدتی بسیار کوتاه، سفارش‌هایتان را در آن ثبت کنید و خیلی سریع تحویل بگیرید. کافه فالوور به دلیل اینکه مدت نسبتاً زیادی است فعالیت می‌کند و هرروزه افراد زیادی از آن خرید می‌کنند، در حال حاضر یک گزینه معتبر در زمینه کاری خودش به شمار می‌رود.

دیجی فالوور

دیجی فالوور یکی از وب‌سایت‌های قدیمی و معتبر در زمینه خریدوفروش فالوور است که توانسته جایگاه خودش را در طول زمان حفظ کند. این وب‌سایت عموماً به دلیل تنوع بالای خدماتی که ارائه می‌دهد شناخته می‌شود زیرا در آن می‌تواند هر خدمتی که در فضای اینستاگرام قابل‌ارائه است را دریافت کنید.

پارس اینستا

پارس اینستا از حدود هفت سال پیش، کار خودش را در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده است. همان‌طور که احتمالاً از روی نام این فروشگاه می‌توانید حدس بزنید، پارس اینستا کارش را به‌صورت تخصصی در زمینه شبکه اجتماعی اینستا ادامه می‌دهد و در آن می‌توانید محصولات زیادی را در این زمینه سفارش دهید.

دکتر مجیک

هشتمین گزینه از لیست ده سایت برتر خرید فالوور اینستاگرام را نیز دکتر مجیک تشکیل می‌دهد. دکتر مجیک به‌صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی کارش را ادامه می‌دهد؛ اینستاگرام، تلگرام، تیک‌تاک و لایک، چهار شبکه اجتماعی هستند که شما می‌توانید در دکتر مجیک برای آنان لایک، کامنت، فالوور و … خریداری کنید.

فالوران

دفتر وب‌سایت فالوران در شهر کرج- چهارراه طالقانی قرارگرفته است و اگر نیاز باشد می‌توانید با هماهنگی به‌صورت حضوری به آنجا مراجعه کنید.اگر قبل از خرید سؤالی دارید، کافی است از طریق چت آنلاین آن را با کارشناسان فالوران در میان بگذارید و خیلی سریع پاسختان را دریافت کنید.

مای ممبر

آخرین گزینه از لیست 10 سایت برتر خرید فالوور اینستاگرام، مای ممبر نام دارد. مای ممبر یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه ارائه خدمات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است و بسیاری از کسانی که به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند آن را می‌شناسند.در مای ممبر، شما می‌توانید نسبت به خرید انواع ویو، فالوور، ممبریکی از مهمترین دلایل محبوبیت در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان است. برای اینکه بخواهید کسب و کار موفقی در بستر اینستاگرام داشته باشید باید تعداد فالوورهای پیج تان بالا باشد. هر چه بیشتر باشد مسلما موفق تر خواهید بود و سود بیشتری می کنید.

اصلا چرا خرید فالوور اینستاگرام؟ واقعا منطقی است؟

خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش هایی است که خیلی سریع و بدون دردسر می توانید به تعداد فالوور بالا در اینستاگرام دست پیدا کنید. در واقع بهترین روش برای پیج اینستاگرام تان خرید فالوور است. خیلی از کسب و کارها و افرادی که دارای پیج تجاری در اینستاگرام هستند دغدغه اصلی شان تعداد فالوورهای پیج شان است. واقعا هم منطقی است چون هرچه مشتریان یک کسب و کار بیشتر باشند فروش و در نهایت سودآوری آن بیشتر خواهد شد.

خرید فالوور اینستاگرام خوبه یا خرید پیج اینستاگرام؟

خیلی از دوستان بین خرید فالوور اینستاگرام برای پیج فعلی خود و خرید پیج اینستاگرام آماده شک دارند. نمی دانند کدام یک بهتر است؟!به درد افرادی می خورد که قصد دارند در اینستاگرام فقط برندسازی کنند و فروش محصول ندارند! چون اکثر پیج هایی که خرید و فروش می شوند دارای فالوورهای فیک و غیرفعال هستند.

خرید فالوور اینستاگرام نسبت به تبلیغات چه مزیتی دارد؟

اما مزیتی که خرید فالوور اینستاگرام نسبت به تبلیغات دارد این است که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد. یعنی زمانی که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید نهایت در همان روز کل فالوورهای درخواستی شما وارد پیج تان می شود. اگر زمان برای شما اهمیت دارد و دوست دارید خیلی سریع تر در اینستاگرام دیده شوید خریدن فالوور اینستاگرام گزینه بهتری نسبت به تبلیغات است.

نکات مهمی که قبل از خرید فالوور اینستاگرام باید بدانید!

قبل از خرید فالوور اینستاگرام یک سری نکات مهم وجود دارد که اگر به آن ها توجه نکنید ممکن است بازخورد خوبی دریافت نکنید. در ادامه این نکات را برای شما عنوان خواهم کرد.

آماده سازی پیج قبل از خرید فالوور

قبل از خرید فالوور اینستاگرام سعی کنید حداقل 20 الی 30 پست درون پیج خود منتشر کنید. این کار باعث می شود پیج شما توسط اینستاگرام یک پیج اسپم شناسایی نشود!

خرید فالوور انبوه در یک روز ممنوع!

به هیچ وجه تعداد فالوورهای مد نظرتان را یکجا نخرید! اگر مثلا در یک روز 20 هزار فالوور به پیج شما اضافه شود و در روزهای بعد هیچ فالوور به پیج شما جذب نشود اینستاگرام به شما شک می کند و ممکن است پیج تان را غیر فعال کند.

خرید لایک اینستاگرام برای پست ها

به نسبت تعداد فالوورهایی که جذب می کنید باید برای پست هایتان هم لایک بخرید. سعی کنید حداقل به اندازه 30 درصد از کل فالوور هایتان برای پست هایتان لایک خریداری کنید.

رصد کردن پیج بعد از خرید فالوور

بعد از اینکه سفارش خود را برای خرید فالوور ثبت کردید حتما بررسی کنید ببینید که تعداد فالوورهای درخواستی شما به پیج تان اضافه شده است یا خیر! بعد از بررسی سعی کنید به تعداد مشخص در روزهای بعدی هم فالوور بخرید تا روند جذب فالوور در پیج تان طبیعی جلوه داده شود.

از سایت معتبر فالوور اینستاگرام بخرید!

برای خرید فالوور اینستاگرام حتما از سایت های معتبر و قدیمی اقدام کنید. چون به تازگی سایت های خرید فالوور زیاد شده اند و تشخیص این که معتبر هستند یا نه سخت شده است. اکثر سایت های نامعتبر در این زمینه فالوورهای فیک و ارزان قیمت می فروشند که باعث آسیب رساندن شدید به پیج تان می شود.

چطور یک سایت خرید فالوور اینستاگرام معتبر را شناسایی کنیم؟

همانطور که قبلا هم گفتم برای خرید فالوور اینستاگرام باید از سایت هایی اقدام کنید کنید که معتبر باشند. معتبر بودن سایت های خرید فالوور یک سری معیارها دارد که در ادامه در موردش صحبت خواهم کرد.

تنوع در ارائه خدمات اینستاگرام

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تجربه کاربری در سایت

قیمت خدمات ارائه شده

میزان مشتریان راضی

جمع‌بندی

خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش دنبال کنندگان در این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای تمرکز بر روی و صرف زمان زیاد برای شناخته شدن، فالوور خریداری کنند و درنهایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، افراد بیشتری آنان را بشناسند.

منبع: Buy Instagram followers