بین المللکسب و کار ایرانیان

خرید آنلاین از سایت های خارجی

برای بسیاری از کسانی که خرید از برندهای شناخته شده و معتبر را در برنامه خود دارند، همواره این دغدغه وجود دارد که بتوانند کالایی با اصالت و اورجینال را تهیه کنند.حتی اگر بخواهید خرید از آمازون داشته باشید ممکن برای بسیاری افراد مشکل ساز و سخت باشد. اگر قصد خرید از خرید از سایت های خارجی در ایران را دارید کلیک کنید.

شاید بارها نیز با این موضوع مواجه شده­اند که نتوانسته اند محصولی اصل را در ایران بیابند و یا قیمت­های واقعی آن را دریافت نکرده اند. همین امر باعث می­شود که بسیاری از آن ها بخواهند از راه­هایی استفاده کنند که بتوانند خرید از سایت­های خارجی و تحویل در ایران را تجربه کنند.

 

تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر حهان امکان خرید از کشورهای دیگر را برای کاربران خود فراهم نموده اند. ما در مقاله 10 فروشگاه اینترنتی برتر جهان این فروشگاه ها را معرفی نموده ایم

خرید کالاهای اصل از سایت های خارجی

نحوه خرید کالا از سایت های خارجی خرید اینترنتی کاملا مشابه خریدی است که شما در یک سایت ایرانی انجام میدهید. به این صورت که شما باید محصول خودتان را پیدانموده، به سبد خرید اضافه کرده و در نهایت پرداختتان را انجام دهید.

تفاوتش در این است که در هنگام خرید از سایت های خارجی، دیگر شما نمیتوانید از کارتهای شتابی خود استفاده کنید.

اگر شما از این دسته افراد هستید و تمایل دارید محصولاتی از برندهای معتبر جهانی دریافت کنید اکثر آنها در کشورهایی همچون آمریکا وجود دارند، با توجه به محدودیت­های تحریمی با موانعی روبرو هستید تا بتوانید آن­ها را در ایران تحویل بگیرید، یکی از روش­هایی که برخی از افراد انتخاب می­کنند، سفر به کشورهایی است که قصد خرید دارند.

امروزه با شرایط و نوسانات ارزی، این روش بسیار هزینه خواهد داشت و پرداخت مبالغ مربوط به بلیط پرواز و یا هتل می­ تواند برای بسیاری از افراد غیرممکن باشد. ضمن آن که برای انجام مقدمات سفر نیاز به پاسپورت و ویزا نیز می­باشد که خود می تواند وقت و زمان زیادی را از افراد بگیرد..

اما راه دیگری که برای خرید از برندهای مشهور می­باشد این است که از دوستانی که در کشورهای مورد نظر اقامت دارند استفاده کنید تا اقدام به خرید سفارش شما کرده و آن را برای شما به ایران ارسال کنند. این یک روش مناسب است که می­تواند موانعی نیز داشته باشد.

ممکن است شما در کشوری که قصد خرید دارید، دوستی را نیابید و در ثانی با توجه به محدودیت­های تحریمی، امکان ارسال کالا به صورت مستقیم از آن کشور مانند آمریکا به ایران نباشد. بنابراین شما متحمل پرداخت هزینه ­های ارسال بیشتری می شود. به طوری که خواهید دید برای یک بسته کوچک مجبور به پرداخت هزینه ­هایی بالا شده ­اید. پس شاید بهتر باشد به گزینه ­ای دیگر در خرید از سایت­های خارجی و تحویل در ایران بیاندیشید.

اگر شما قصد دارید به صورت شخصی سفارشتان را ثبت نمایید و تحویل بگیرید باید حتما با زبان انگلیسی آشنا باشید تا بتوانید قوانین و محدودیت ها و رویه های کاری سایت مورد نظر در مراحل مختلف خرید را در نظر بگیرید. ازجمله : نحوه خرید کالا از سایت های خارجی، روش های پرداخت ارز در سایت های خارجی، هزینه، نحوه ارسال، هزینه ارسال، نحوه کنسل کردن سفارش و …

کشور امارات نیز به عنوان یکی از مهمترین کشورهای بسیار نزدیک به ایران، مقصد توریستی و تجاری بسیاری از ایرانیان است. عمده ایرانیان از سفر به دبی، قصد خرید از فروشگاه های این شهر را دارند که تقریبا تمام برندهای دنیا در تمام اجناس در آن ها یافت می شوند. بنابراین فروشگاه های این شهر بخاطر نزدیکی به ایران گزینه بسیار مناسبی برای خرید از سایت های اینترنتی..

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی