عمومیکسب و کار ایرانیان

چگونه ماندگاری ریمل را بالا ببریم؟

نحوه نگهداری از ریمل تقویت مژه چگونه است؟ بهترین روش‌ ها و ترفندهای نگهداری ریمل چیست؟ آیا ریمل هم فاسد می‌شود؟ چگونه باید ریمل مناسب را تشخیص داد؟ بهترین ریمل خارجی چیست؟ چطور باعث افزایش ماندگار ریمل شویم؟یکی از لوازم آرایشی بوده که از محبوبیت زیادی برخوردار است. این محصول کوتاه‌ترین طول عمر را دارد، یعنی احتمال فاسد شدن و خشک‌ شدن آن نسبت به دیگر بیشتر خواهد بود. استفاده نادرست از آن می‌تواند به چشم‌ها آسیب بزند و باعث عفونت شود. برای اینکه چشم‌های خود را از این آسیب‌ها دور نگهدارید، باید هر سه ماه یکبار ریمل جدید بخرید. ریمل زدن باعث بلند شدن مژه، پرپشت نشان‌ دادن آن، تیره و برجسته‌ کردن مژه‌ها می‌شود.

ریمل‌ها در سه شکل مایع، کرم و یا پودری هستند و فرمول‌های مختلفی نیز دارند. اما به‌ طور کلی دارای اجزای اصلی روغن‌ها، رنگ‌دانه‌ها، موم‌ها و مواد نگهدارنده بوده که رایج‌ترین آن‌ها مایع در لوله است. در ادامه به بهترین روش‌ها و ترفندهای نگهداری از ریمل خواهیم پرداخت.

تاریخچه ریمل

استفاده از ریمل به ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد که مصریان باستان به این عقیده داشتند که باعث می‌شود از شر شیطان و ارواح پلید رها شوند. برای همین با مخلوط کردن مواد گیاهی با دوده زغال چشمان خود را آرایش می‌کردند. سپس در سال ۱۸۳۰ فردی به نام یوجین ریمل برای اولین‌ بار دست به تولید انبوه آن زد و از دوده زغال و وازلین برای این کار استفاده می‌کرد.این محصول در نهایت با نام ریمل در سراسر اروپا به فروش رسید و در بسیاری از کشورها به خصوص کشور خودمان به‌ جای اسم ماسکارا از نام ریمل برای این محصول آرایشی استفاده می‌کنند.

چگونه بهترین ریمل را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه با روش های نگهداری ریمل آشنا شوید، بهتر است ابتدا بهترین نوع ریمل متناسب با مژه‌‌های خود را بشناسید. یکی از مواردی که برای سلامتی چشمان شما در حین آرایش بسیار مهم است، خواهد بود. باکیفیت بودن ریمل هم دلیل بر گران‌ قیمت بودن آن نیست، بلکه با کمی شناخت و دیدن محصولات موجود در بازار می‌توانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید، را لازم است خریداری کنید. برای افرادی که مژه‌های کم حجمی دارند، در بازار با برندهای مختلف ریمل خارجی و ایرانی یافت می‌شود. همچنین افرادی که می‌خواهند به مژه‌‌های خود حجم دهند و هم می‌خواهند مژه‌های بلندتری داشته باشند، می‌توانند از استفاده کنند.

ریمل مشکی برای جذابیت بالایی که دارد همیشه در بین بانوان طرفداران زیادی دارد، اما این روزها انواع ریمل رنگی را هم می‌توان در بازار مشاهده کرد. پس اگر به‌ عنوان‌ مثال مژه و ابرو شما بور و به رنگ قهوه‌ای باشد، از ریملی که این رنگ را داشته باشد می‌توانید استفاده کنید و حالتی طبیعی و زیبا به چشم و ابروی خود ببخشید.

در بین جوانان امروزی هم ریمل‌های آبی‌ رنگ محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر به ریمل علاقه دارید یکبار هم که شده ریمل رنگی را امتحان کنید. همیشه در هنگام خرید بهترین ریمل، به تاریخ انقضای آن توجه نمایید که حداقل سه ماه از تاریخ انقضای آن باقی‌ مانده باشد. در هنگام باز کردن ریمل هم مدت‌ زمان استفاده از آن سه ماه است که بعد از آن شروع به خشک‌ شدن می‌کند. تا جایی هم که امکان دارد از ریمل خارجی که مارک معتبری دارد، استفاده کرده و از اشتراک‌گذاری آن با دیگران جدا خودداری کنید.

How to increase the durability of mascara

بهترین روش‌ها و ترفندهای نگهداری از ریمل چیست؟

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه به بهترین نحو ممکن بتوانید از لوازم آرایشی خود نگهداری کنید، توجه کردن به شرایط نگهداری آن است. در حقیقت بدون نگهداری درست، تمام هزینه‌هایی که صرف این محصولات کرده‌اید را هدر خواهید داد. به همین خاطر لازم است که به بهترین روش‌ ها و ترفندهای نگهداری ریمل تقویت ابرو لاکچری کوین آشنا شوید که در این بخش آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱برس ریمل را زیر آب داغ قرار دهید

برای تمیز کردن برس ریمل آن را زیر آب گرم قرار دهید تا کاملا پاک شود. سپس آن را درون لوله آغشته به مواد ریمل کنید. برس تمیز را به دیواره‌های داخلی لوله بمالید تا گرمای آن محتویات داخل آن را نرم کند. با این کار شما بهتر می‌توانید از محتویات داخل لوله استفاده کنید و در کنار آن هم یک برس تمیز خواهید داشت.

۲استفاده از محلول نمکی یا مایع لنز

زمانی که محتویات ریمل شما خشک شد، ۴ تا ۵ قطره از محلول نمکی یا مایع لنز را داخل لوله بریزید و برس را داخل آن قرار دهید و خوب آن را هم بزنید. تا زمانی هم که از این محصول استفاده می‌کنید، ۲-۳ بار می‌توانید از این روش کمک بگیرید که ترفند خوبی برای نگهداری از ریمل خواهد بود.

۳برس ریمل را پمپ نکنید

یکی دیگر از روش‌های نگهداری از ریمل این است که برس را داخل لوله پمپ نکنید. وقتی محتویات ریمل هنگام بیرون آوردن برس کم است، اصلا وسوسه نشوید که برس را داخل لوله پمپ کنید تا مقدار بیشتری را از آن خارج نمایید. شاید با انجام این کار بتوانید که مقدار بیشتری از مواد را بیرون بکشید، اما با پمپاژ مقداری از هوا را در داخل جعبه ریمل محبوس می‌کنید و باعث خشک‌ شدن محتویات داخل آن خواهید شد.

۴نگهداری ریمل در یخچال

بهترین راه ماندگاری لوازم آرایشی، نگهداری از ریمل در داخل یخچال است. فرقی نمی‌کند ریمل خارجی استفاده می‌کنید یا ایرانی، اگر به طور منظم از ریمل استفاده نمی‌کنید بهتر است آن را در جای خنک نسرویس سبک زندگی فردا: احتمالا شما هم زمانی که یک ریمل جدید می‌خرید، خیلی قدرش را دانسته و به خوبی از آن نگهداری می‌کنید تا در آینده از آن استفاده کنید. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که زیاد آرایش نمی‌کنید، احتمالا لوازم آرایشتان را در گوشه‌ای رها کرده تا در روز مبادا از آن‌ها استفاده نمایید. اما وقتی زمانش فرا برسد، ریمل شما خشک شده است، در نتیجه مجبور خواهید شد تا یکی دیگر بخرید. در ادامه این مطلب را به نقل از مجله تناسب اندام بخوانید.

در این مطلب، نکاتی را خواهید خواند تا یاد بگیرید چگونه ماندگاری ریمل‌های خود را بیشتر کنید. اگر واقعا می‌خواهید در مصرف لوازم آرایش، از پولتان بهترین استفاده را بکنید، حتما این نکات را جدی بگیرید. شما می‌توانید با چنین اقداماتی از لوازم آرایش خود محافظت نموده و ماندگاریشان را زیاد کنید.

۵ نکته برای افزایش ماندگاری ریمل

– همیشه هنگام خرید، به تاریخ تولید آن دقت کنید. با این بررسی ساده، از چشم خود در برابر عفونت محافظت کرده و همچنین مطمئن می‌شود که میتوانید مدت زمان بیشتری ریمل خود را نگاه دارید.

– هیچ‌وقت درب ریمل خود را باز نگزارید. این کار باعث می‌شود تا هوا به داخل آن رفته و به سادگی خشک شود. همچنین پیش از اینکه درب آن را باز کنید، کولر یا پنکه را خاموش کنید و حتما بلافاصله پس از استفاده، درب آنرا ببندید.

– برس را تا انتها داخل ریمل فرو نکنید. کمی تیوپ را متمایل کرده وریمل را از کنار تیوپ استفاده کنید.

– درب ریمل را محکم ببندید و آنرا در یک محل تاریک و خنک نگاه دارید. گرما و نور خورشید می‌تواند آسیب رسانده و آنرا خشک کند.

– اگر ریمل شما شروع به خشک یا سفت شدن کرد، پیش از استفاده قطره‌ای آب در آن بیندازید و خوب تکان دهید. این، یکی از متداول ترین کارهاییست که برای ماندگاری بیشتر لوازم آرایشی انجام می دهند. چیزهایی که باید به یاد داشته باشید

– ریمل هایی نخرید که با الیاف کمی ساخته شده‌اند. این ها مژه های شما را بلند و حالت دار نخواهند کرد.

– به طور منظم از ریمل های ضد آب استفاده نکنید. پاک کردن آنها دشوار است و ممکن است دردناک نیز باشد. کرم‌های پاک کننده‌ی آرایش خیلی چرب هستند و می‌توانند پوست شما را بسوزانند. همچنین چشم‌ها خیلی حساسند، بنابراین هنگام انتخاب ریمل خیلی دقت کنید.

– ریمل‌های رنگی خیلی جذاب و جالب توجه هستند. شما می‌توانید از چنین ریمل‌های غیر متعارفی نیز استفاده کنید، اما بصورت منظم از آن‌ها استفاده نکنید.

– همیشه پس از اینکه آرایش چشمتان تمام شد، ریمل بزنید. همچنین فراموش نکنید که پیش از اینکه بخوابید، آن‌ها را پاک کنید. چون می‌تواند مژه های شما را کم کند!

– روغن نارگیل یا زیتون، مژه‌های شما را بلند و حالت دار نشان می‌دهند. بجای اینکه به لوازم آرایش دل ببندید، می‌توانید جایگزین‌های خانگی که طبیعی و البته بدرد بخور هم هستند را نیز تست کنید.

گهدارید. دمای پایین یخچال برای ماندگاری این محصولات معجزه می‌کند.

۵درب ریمل خود را بسته نگهدارید

هر بار که از ریمل استفاده کردید، برای نگهداری از ریمل خود درب آن را محکم ببندید. زیرا وارد شدن هوا در لوله باعث زودتر خشک‌ شدن مواد داخل آن می‌شود. با دست‌های تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، برس را بیرون آورده و سریع درب آن را بسته و بعد از استفاده دوباره همین کار را انجام دهید و از محکم بودن درب آن اطمینان حاصل کنید.

محلول ژل تقویت ابرو

محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین محصولی است که برای تقویت و پرپشت شدن ابروها طراحی شده است. حاوی مواد موثره ای مانند بیوتین، ویتامین E و روغن کرچک است که به رشد و ضخیم شدن ابروها کمک می کند.