کسب و کار ایرانیان

مهمترین کاربردهای اینورتر آیمستر

مهمترین کاربردهای اینورتر آیمستر

اینورتر به معنای معکوس است و یک مدار قدرت الکتریکی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند.

اگرچه مدارهای داخلی وسایل کوچک اغلب از جریان مستقیم استفاده می کنند، مهم ترین قسمت اکثر لوازم خانگی کلید برق است. بنابراین باید راهی برای تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب پیدا کنیم. اینورتر وسیله ای ثابت است که انرژی الکتریکی را از شکلی به شکل دیگر تبدیل می کند، اما خود برق تولید نمی کند. بنابراین یک اینورتر یک مبدل است نه یک ژنراتور.

در اینورتر جریان متناوب شهر (جریان متناوب با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز) به جریان مستقیم تبدیل می شود. اما وظیفه اصلی اینورتر تبدیل این انرژی الکتریکی به جریان متناوب اما با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز و با توجه به توان الکتریکی مصرف کننده است.

سرعت موتور (RPM) رابطه مستقیمی با ولتاژ و فرکانس موتور دارد: با افزایش ولتاژ و فرکانس، سرعت موتور نیز افزایش می‌یابد. هنگامی که بار موتور به فرکانس و ولتاژ پایین نیاز دارد، می توان از اینورتر iMaster برای کاهش ولتاژ و فرکانس استفاده کرد. در ضمن زمانی که بخواهیم دور موتور را کم کنیم می توانیم از مبدل کاهش سرعت استفاده کنیم. به عنوان مثال، زمانی که تعداد کمی لباس در ماشین لباسشویی قرار می گیرد، اسپینر از قدرت و سرعت کمتری برای بررسی وزن لباس استفاده می کند. در تجهیزاتی مانند آسانسور با کنترل سرعت موتور آسانسور در نقاط مختلف حرکت بین طبقات می توان شاهد حرکتی کنترل شده و روان بود.

مهمترین کاربردهای اینورتر آیمستر
مهمترین کاربردهای اینورتر آیمستر

تاریخچه اینورتر iMaster

اینورتر iMaster تا سال 2016 با فرمت ATD در بازار موجود بود. به همین دلیل، بسیاری از افراد دیسک های iMaster را با عنوان EDT می نامند. ADT یک شرکت کره ای با تجربه و فعالیت قابل توجه در زمینه ساخت تجهیزات الکتریکی می باشد. محصولات ADT با کیفیت بالا، قیمت مناسب، استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و رضایت 100 درصدی مشتریان مشخص می شوند که به آنها اجازه می دهد در این بخش از رقبای خود پیشی بگیرند.

اینورتر iMaster چه ویژگی هایی دارد؟

اینورتر iMaster طراحی بادوام دارد.

اینورتر iMaster برای چیست؟

استفاده از فن، پمپ، پوستر، پمپ، چاپگر، صنعت نساجی تسمه نقاله، جرثقیل، کمپرسور

از کجا می توانم مبدل Imaster بخرم؟

برای خرید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی اینورتر آیمستر مانند ثامن مراجعه کنید.