عمومی

نقش کولر گازی 36000 ال جی اینورتر در کمک به محیط زیست

کولر گازی 36000 ال جی یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار می باشد که امروز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. کولر در فصل تابستان یکی از محصولاتی محسوب می‌شود که هر خانه ای نیاز جدی به آن دارد. همچنین گرمتر شدن کره زمین باعث شده است نیاز به این وسیله تبدیل به یک نیاز مبرم شود. کولرها در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از محبوب ترین انواع کولر را می توان، کولرهای گازی دانست. برندهای گوناگونی وجود دارند که نسبت به تولید کولر گازی اقدام می کنند و آن را در بازار عرضه می‌کنند.

کولر گازی 36000 ال جی از امکانات و کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از بهترین برندهایی که نسبت به تولید کولر گازی اقدام می کند برند ال جی است و همچنین از جمله مهمترین و بهترین محصولات این برند را می توان کولرگازی 36000 ال جی دانست. ویژگی های بسیار خوبی که این مدل از کولرهای گازی ال جی دارد باعث شده تا خرید آنها در طول سال‌های اخیر در کشور ما افزایش چشمگیری داشته باشد.

کمپرسور

کمپرسور موجود در وسایل برقی در انسان مانند قلب است و به همان اندازه مهم است. هنگام خرید کولر گازی از سایت، بسته به محل زندگی خود باید نوع کولر و کمپرسور را انتخاب کنید. اگر در مناطق گرمسیری مانند جنوب زندگی می کنید، باید یک کولر گازی با موتور پیستونی انتخاب کنید. اما اگر مانند مناطق مختلف ایران در مناطق معتدل زندگی می کنید، باید یک کمپرسور دوار انتخاب کنید. کمپرسور روتاری با دو حالت سرد و گرم یکی از بهترین کمپرسورهای کولر در جهان است. این کمپرسور بسیار اقتصادی و بی صدا است. ال جی برای این کولر گازی اینورتر کم مصرف 36000 از کمپرسور روتاری استفاده کرده است. همچنین این کمپرسور با پرتاب 25 متر باد به سرعت اتاق را خنک می کند.

اینورتر

اینورتر هنگام خرید کولر گازی باید توسط کاربر در نظر گرفته شود. اینورتر یک جز board برد است که در بعضی از کولرهای گازی قرار دارد. این برد تأثیر زیادی در تنظیم دمای اتاق و مصرف انرژی دارد. در کولرهای گازی معمولی، پس از رسیدن دما به دمای تنظیم شده، کولر به طور خودکار خاموش می شود و با تغییر مجدد دما کولر روشن می شود و این عملیات به طور مکرر و پی در پی انجام می شود. اما در کولرهای گازی اینورتر، وقتی دما به دمای تنظیم شده می رسد، کولر خاموش نمی شود، بلکه به حالت خواب می رود و پس از نزدیک شدن به تغییر دما، دوباره کار خود را شروع می کند.

به طور کلی، در کولرهای گازی معمولی فقط دو حالت روشن و خاموش وجود دارد. اما در کولرهای گازی اینورتر علاوه بر روشن و خاموش بودن، حالت خواب نیز وجود دارد. در سیستم های تهویه مطبوع، حدود 80٪ از انرژی مصرفی مربوط به همین روشن و خاموش شدن است. اینورتر با جلوگیری از روشن و خاموش شدن متوالی این کولر گازی تا 80٪ مصرف انرژی را کاهش می دهد و همچنین اینورتر تغییرات دما را بسیار کاهش می دهد و همیشه دما را ثابت نگه می دارد. ال جی 36000 اینورتر برد اینورتر کم مصرف برای این کولر گازی نصب کرده است.

گاز مبرد R410a یا R22

تمام کولرهای گازی موجود در اینجا از یکی از گازهای R410a یا R22 استفاده می کنند. از گاز مبرد R22 در سیستم های تهویه مطبوع قدیمی و برخی از سیستم های تهویه مطبوع موجود استفاده می شود. این گاز برای محیط زیست مضر بود، که بعضی مارک هاها گاز مبرد R410a را جایگزین کرده اند. ال جی همچنین 36000 کولر گازی اینورتر کم مصرف خود را جایگزین مبرد R410a کرده است.

این گاز خسارت بسیار کمتری دارد و همچنین عنوان سازگار با محیط زیست را دارد و نشان استاندارد فناوری را دریافت کرده است. گاز مبرد R410a دارای نقطه جوش 52 درجه سانتیگراد و مبرد R22 دارای نقطه جوش 40 درجه سانتیگراد است این اختلاف 12 درجه ای نقطه جوش در سرما دهی گاز بسیار تاثیر گذار بوده و سرمادهی گاز R410a را بسیار بالا برده است.

فیلترهای کولر گازی 36000 ال جی اینورتر

این کولر گازی مانند اکثر کولرهای گازی دارای دو فیلتر هوا و یک فیلتر بهداشتی ضد باکتری است. فیلتر هوا که میزان خنک کنندگی و گرمایش را تعیین می کند و تایر را روی خنک سازی سریع و قدرت باد قرار می دهد. اما فیلتر بهداشتی یا فیلتر معطر در تهویه هوا تأثیر دارد. این فیلتر باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها، ویروس ها و انواع گرد و غبار موجود در هوای تمیز و تهویه موجود را از بین می برد. با استفاده از تهویه مطبوع اینورتر کم مصرف 36000 LG در خانه خود می توانید از اکسیژن سالم و تمیز بهره مند شوید.

میزان صدای کولر گازی 36000 ال جی اینورتر

کولر گازی 36000 ال جی اینورتر کم مصرف با کمپرسور عالی از میزان صدای بسیار کمی برخوردار است. به کولرهای گازی که صدای زیر 48 دسی بل تولید می کنند معمولاً بی صدا گفته می شود. این کولر گازی ال جی با حجم 40 دسی بل صدای بسیار کمی دارد و می توانید شب هنگام خواب با خیال راحت از کولر گازی خود استفاده کنید.

جریان هوا چند طرفه

در دهانه کولر گازی 36000 ال جی اینورتر کم مصرف، تیغه های مخصوص وجود دارد که هوا را در چهار جهت مختلف پراکنده می کند. با استفاده از این تیغه ها، تمام قسمت های اتاق به طور همزمان خنک می شوند. این باعث می شود در مدت زمان کمتری اتاق خنک شود. البته ناگفته نماند که پرتاب باد 20 متری کمپرسور دوار این کولر گازی ال جی نیز در این عمل بسیار موثر است.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مرجع استفاده شده:

https://topfroosh.com/shop/کولر-گازی-36000-ال-جی/