عمومیکسب و کار ایرانیان

مدارک مورد نیاز برای ورود به اسپانیا

شرایط لازم جهت اخذ پذیرش اسپانیا در 2021

داشتن شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پذیرش اسپانیا الزامی میباشد و دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های معتبر این کشور را دارند می بایست مدارک خود را به صورت کامل ارائه دهند. کشور اسپانیا در سال های گذشته در زمینه جذب دانشجویان خارجی بسیار موفق بوده است. سطح تحصیلات در دانشگاه های این کشور اروپایی بسیار بالا میباشد و دانشجویان می توانند با تحصیل در دانشگاه های معتبر اسپانیا زبان اسپانیایی را نیز به طور کامل یاد بگیرند.

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا کلیک کنید .ورود به دانشگاه های این کشور و ارائه مدارک لازم جهت اخذ پذیرش اسپانیا نیاز به داشتن اطلاعات کافی از Dead Line دارد و متقاضیان می بایست از آخرین تاریخ ارائه مدارک مطلع باشند. شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ورود به دانشگاه های کشور اسپانیا در سال 2021 برای برخی از ملیت های متفاوت میباشد. جمع آوری مدارک و اسناد مورد نیاز و همچنین داشتن شرایط مورد نیاز از مهم ترین عوامل ورود به دانشگاه های کشورهای مختلف میباشند.

برای ورود به دانشگاه های کشور اسپانیا و شرکت در دوره های تحصیلی مختلف در مراکز تحصیلی این کشور، دانشجویان می بایست مدارک خاصی ارائه دهند. تحصیل در دانشگاه های کشور اسپانیا در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود و متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند می بایست به 2 زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط باشند. تا انتهای این نوشتار کارشناسان ما را همراهی کنید تا از مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در دوره های مختلف در دانشگاه های اسپانیا مطلع شوید.

شرایط ورود به دانشگاه های کشور اسپانیا

اخذ پذیرش در یک دانشگاه معتبر اسپانیایی مستلزم تامین و ارسال مدارک دانشجویی و اسناد متقاضی به موسسه مورد نظر می باشد. مراحل این پروسه باید با دقت انجام شوند. لازم به ذکر است که قبل از گرفتن تصمیم نهایی، بهتر است تا متقاضیان درباره شرایط و هزینه های تحصیل در دانشگاه مورد نظر اطلاعات کافی کسب کنند. برای شروع، دانشجویان می توانند یکی از شهرهای اسپانیا را برای تحصیل انتخاب کنند.

ممکن است انتخاب شهر برای تحصیل امری ساده به نظر بیاید، اما متقاضیان باید آن را با دقت انتخاب کنند؛ زیرا محل سکونت و تحصیل دانشجویان بر تجربه تحصیلی آن ها تاثیر گذار میباشد. متقاضیان بهتر است شهری را انتخاب کنند که سبک زندگی آن ها را به طور چشمگیری تغییر ندهد. بعد از انتخاب شهر، متقاضیان می بایست فهرست دانشگاه های آن شهر و برنامه های تحصیلی آن را بررسی کنند و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بعد از انتخاب دانشگاه مورد نظر (به یاد داشته باشید که هر متقاضی می تواند برای اخذ پذیرش، مدارک مورد نظر خود را به 2 الی 3 دانشگاه ارسال کند)، متقاضیان می توانند به صورت آنلاین جهت اخذ پذیرش اقدام کنند. جهت ورود به دانشگاه های اسپانیا متقاضیان باید در آزمون ارزیابی دانشجویان در زمینه های علمی و همچنین تعیین سطح زبان اسپانیایی و انگلیسی شرکت کنند. دانشجویان می بایست علاوه بر ارسال مدارک خود به دانشگاه مورد نظر، هزینه های مربوطه را نیز به صورت کامل پرداخت کنند. همانطور که گفته شد ورود به دانشگاه ها و با ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود. در این بخش قصد داریم تا به شرایط و مدارک لازم جهت تحصیل در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های کشور اسپانیا اشاره کنیم.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش اسپانیا در دوره کارشناسی

تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور اسپانیا به زبان های انگلیسی و اسپانیایی امکان پذیر می باشد و دانشجویان برای کسب مدرک لیسانس می بایست به مدت 4 سال تحصیلی مشغول به تحصیل شوند. دانشجویان این دوره می توانند 10 ساعت در هفته کار کنند و درآمد داشته باشند. به طور کلی، دانشجویان می بایست برای کسب مدرک لیسانس 240 واحد تحصیلی را سپری کنند. به یاد داشته باشید که دانشجویان می توانند در هر سال تحصیلی از 60 الی 90 واحد اخذ کنند. ارائه مدرک زبان جهت تحصیل در این دوره الزامی می باشد و دانشجویان می بایست برای کسب قبولی و تحصیل در این دوره مدارک زیر را دارا باشند:

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش اسپانیا در دوره کارشناسی ارشد

کسب مدرک فوق لیسانس در دانشگاه های این کشور به مدت 2 سال طول می کشد و دانشجویان می بایست جهت تحصیل در این دوره مدرک زبان انگلیسی یا اسپانیایی داشته باشند. دانشجویان این دوره می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند و درآمد داشته باشند و لازم به ذکر است که برای شرکت در دوره های پزشکی در این مقطع دانشجویان می بایست حتما مدرک زبان اسپانیایی داشته باشند. ارائه مدارک و اسناد زیر جهت تحصیل و کسب پذیرش در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های اسپانیا الزامی می باشد:

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش اسپانیا در دوره دکترا

تحصیل در این دوره در دانشگاه های کشور اسپانیا حداقل پنج سال طول می کشد و این مدت زمان تحصیلی به دو بخش تقسیم می شود. در بخش اول، متقاضیان و دانشجویان در دوره های تحصیلی و کلاس های آموزش شرکت می کنند و در بخش دوم دانشجویان می بایست پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه خود را ارائه دهند. دانشجویان این دوره می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند و درآمد داشته باشند. کسب پذیرش جهت تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های کشور اسپانیا با ارائه مدارک زیر امکان پذیر می باشد:

هموطنان و متقاضیان عزیز و گرامی می توانید با تماس با کارشناسان از شرایط به صورت کامل مطلع شوید و در صورت نیاز برای انجام امور پرونده مهاجرتی خود با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه مراجعه کنید

منبع : blsspainvisa.com