حوادث

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز “عفاف و حجاب”/ حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمنان

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز «عفاف و حجاب» هدف قرار دادن پوشش و حجاب زنان مسلمان ایرانی را یکی از جنگ‌های شناختی دشمن دانست.

به گزارش ایران تودی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

«31 تیرماه، روز «عفاف و حجاب» از سوی شورای کل فرهنگ کشور اعلام شد. یادآور رشادت و غیرت زنان و مردان پاک مسلمانی است که در مراسم رونمایی از حجاب رضاخان در مسجد گوهرشاد برای حفظ حجاب زنان ایرانی و اسلامی خون خود را ریختند. در آن زمان زنانی که برای حفظ ناموس و حیثیت و حجاب خود در خانه های خود مغرور شدند، چهل سال بعد در کنار دختران و نوه های و برادران مسلمان خود فریادهایی را که در دلشان مانده بود سر دادند و قیام کردند. سلسله استعماری و مستبد پهلوی منفجر شد.

حجاب نمادی از ایران و تمدن اسلامی است و امروزه بر اهمیت آن افزوده می شود زیرا ایران اسلامی به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان تبدیل شده است. جنگی که در آن سبک زندگی و ظاهر زنان مسلمان ایرانی به خاطر حقوق و آزادی های بشری مورد هجوم قرار می گیرد، زیرا دشمن می داند که وقتی زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست می دهد چگونه می تواند در شکم خود بچه تربیت کند، شهادت» و جانش را فدای دین و میهنش کند.

تمام تلاش ما باید این باشد که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیروی از روش و سیره و سیره ائمه معصومین و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشیم. نهی و اجازه ندادن . با توجه به دیدگاه امام راحل (ره) و معظم له که حجاب زنان ایرانی را وسیله ای برای رسیدن به اهداف استعماری آنان می دانند، بیایید با راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همسو شویم. رهبر «مدازله العالی».

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی همچنین روز «عفاف و حجاب» و یاد و خاطره همه شهدایی را که همواره در وصیت نامه های خود بر حفظ حجاب تاکید داشتند، گرامی داشت، این اصول جامعه اسلامی است و از آن استفاده خواهد کرد. در این راه و به امید همکاری سایر نهادهای مسئول در امر حجاب و عفاف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام