حوادث

۸۰ درصد از ظرفیت بیمارستان های ناجا پراست/آخرین وضعیت امنیت مرزهای کشورو پناهجویان افغانستان

طبق گفته ستاد ملی کنترل ویروس کرونا ، معاون امور اجتماعی و سخنگوی ناجا ، مسئول موج پنجم ممنوعیت تردد ناجا است. مشاوره و اطلاعات نیز ارائه شد و مردم مجبور به همکاری می شوند.

به گزارش ایران تودی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، برای شهدای دفاع مقدس ، نظم و امنیت ، مدافعان اولیاء و روح بلند و آسمانی امام راحل آرزوی سلامتی و طول عمر دارم. رهبر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به امام خامنه ای تسلیت گفت و گفت: در تیم قرار گرفت و توصیه ها و اطلاعاتی در این زمینه ارائه شد ، و مردم وام گرفتند. همکاری لازم

وی ادامه داد: وضعیت کشور از نظر شیوع ویروس بدنام کرونا بسیار بحرانی است و متأسفانه روزانه بیش از 600 نفر جان خود را از دست می دهند و مردم عزیز باید به این موضوع توجه کنند. ممنوعیت ها و محدودیت ها اعلام می شود. آنها باید با مقامات ناجا همکاری کند.

سخنگوی پلیس گفت: “مردم عزیز ، ما می دانیم که نیروی انتظامی حدود 2 سال است که از تمام توان خود با پرسنل بهداشتی و درمانی استفاده می کند و با افرادی است که 100٪ قوی هستند. ظرفیت یک سوم و دو سوم”. و آنها در اعتصاب کار کردند. ما می توانیم بر این بحران فائق آییم و خود مردم مدافع سلامت هستند و ناجا سازمانی با الگوی تعهد ، تجربه و نظم است. و دموکراسی را به منصه ظهور می رساند و در صدد اعمال محدودیت بر مردم است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد به توصیه ها توجه نکردند (یکی از دلایل بی توجهی عدم اطلاع رسانی به موقع بود) و در مبادی خروجی و ورودی استانها بودند و قانون پلیس را به شدت اجرا کردند. خدا را شکر بسیاری مردم دنبال کردند و همکاری کردند و از من حمایت کردند ، من می خواهم از آنها تشکر کنم ، اگرچه مردم معتقدند که همه نهادها و دستگاه ها محدودیت هایی را برای محافظت از سلامت انسان اعمال می کنند.

سردار حاجیان تأکید کرد: آنچه در موج پنجم اتفاق افتاد آنقدر بحرانی است که مردم باید بحران را به همراه پلیس مورد خدمت خود کنترل کنند. ما از همه نهادها و نهادهای مسئول می خواهیم مسئولیت های اصلی خود را جدی بگیرند و ما را همراهی کنند تا پلیس بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی در مورد کنترل تجار گفت: تجار زیادی با اعلام تعطیلات ما را همراهی کردند که قابل تقدیر است ، البته برخی تخلفاتی داشتند ، برخی به سرویس گشت تلفیقی گزارش شده و قانون اجرا شد. و برخی از واحدها تخلیه شدند.

سردار حاجیان در مورد انباشت ثروت نیز گفت: از مردم می خواهیم در بحث خزانه داری موارد یا اطلاعات مشکوک را با سیستم پلیس 110 به اشتراک بگذارند. پلیس امنیت اقتصادی انحصار را جدی گرفت و برخی افراد سودجو و سفته بازان را دستگیر کرد.

سخنگوی ناجا با اشاره به کشف واکسن های تقلبی و دستگیری اعضای باند ، به مردم توصیه کرد برای دریافت دوز واکسن به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

سردار حاجیان در خصوص امنیت مرزهای کشور گفت: مرزبانان ناجا مرزهای کشور را با اشرافی از اقتدار ، سلطه و اطلاعات اداره می کنند و خدا را شکر امنیت افغانستان به طور کامل برقرار شده و مهاجران افغان به مرزهای کشور باز می گردند. با تقریب اسلامی “تأسیس و استقبال شد ، خانواده های نیازمند مراقبت توسط تیم های بهداشتی درمان شدند و با هماهنگی های صورت گرفته به سرزمین مادری خود بازگشتند.

وی در مورد کنترل فضای مجازی گفت: برخی از افراد در فضای مجازی می خواهند افکار عمومی را مختل کنند ، خدا را شکر بسیاری از این افراد برای پلیس FATA شناخته شده اند و من به مردم توصیه می کنم این اخبار را دنبال کنند. رسانه های رسمی.

سردار حاجیان گفت: بعد از کادر پزشکی ، بیشترین فشار کاری نیروی انتظامی است ، زیرا ما روزانه با 1700 نقطه با مردم ارتباط برقرار می کنیم و بنابراین همکاران ما (از نظر واکسیناسیون) جزو آسیب پذیرترین گروه ها هستند. بنابراین ، با توجه به 80 ، کارکنان اولین دوز واکسیناسیون و 20 dose از دوز دوم را دریافت کردند ، امیدوارم تا پایان هفته آینده 100 باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات پلیس گفت: طبق دستور فرمانده انتظامی سردار حسین اشتری ، هر 9 بیمارستان و درمانگاه ناجا برای عموم آزاد است و از بیماران کرون پذیرایی می کند و در حال حاضر 80 درصد بیمارستانهای ناجا دارای وضعیت عالی هستند. ظرفیت ؛ در استان بلوچستان (زاهدان) ، یک بیمارستان تنفسی حاد مجهز به مدرن ترین تجهیزات و مورد استفاده مردم زاهدان.

به گزارش وب سایت پلیس ، سخنگوی ناجا در مورد کنترل مأموریت های مذهبی نیز گفت: «الحمدلله ، شور و شعور حسینی منجر به همکاری بسیار ارزشمندی با کارکنان هیئت ها در ناجا شد و ما همه با هم هستیم و … مشکلی نیست و خدا اگر چنین است ، همکاری در چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام