ورزشی

آخرین وضعیت قلعه نویی بعد از ترخیص از بیمارستان

                                                                                                                                                                                                            آخرین وضعیت قلعه نوایی پس از ترخیص از بیمارستان

طبق اطلاعات شفافسرمربی سپاهان ، امیر قلعه‌نویی به دلیل جراحت عصبی به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد و به دلیل وخیم تر شدن او چند ساعت در بخش مراقبت ویژه قرار گرفت. وی به مدت 4 روز در بیمارستان بستری بود و پس از آن یک هفته مرخصی به او داده شد تا در صورت بهبود شرایط وی مجدداً از پزشکان درخواست کند تا دوباره با این تیم همکاری کنند.

این مشکل گل نویی باعث شد تا او در بازی با استقلال در کنار تمایل باطنی نباشد و البته وی در این بازی مهم و سرنوشت ساز در هفته بیست و هفتم تیم سپاهان متحمل شد. سرمربی سپاهان باید به نیمکت این تیم برگردد.

* عدم توجه به توصیه پزشکان؛ رهبر “سپاهان” در بازی با “استقلال”

اگرچه قلعه نووی فکر می کرد مشکل جدی دارد ، اما نیاز به مراقبت ویژه دارد و باید از دستور پزشکان پیروی می کرد ، اما روحیه ویژه او و شرایط سپاها باعث نمی شد که وی در مورد وضعیت خود خیلی فکر کند. دکتر شکست.

به قلعه نووی یک هفته مرخصی از فشارهای کاری ، استرس و مشکلات فوتبال داده شد و حتی به شما توصیه شد که بازی سپاهان – استقلال را از تلویزیون تماشا نکنید و دستورات تاکتیکی را به دستیاران خود تحویل ندهید. اصطلاح مربیگری از راه دور نیز ممنوع شد.

در مدت اقامت در خانه ، وی اجازه صحبت با تلفن را نداشت ، مگر در مواقع اضطراری ، و تلفن همراه وی در روزهای اخیر با او نبود ، اما افراد اطراف او و خانواده وی نتوانستند وی را متقاعد کنند که از استقلال در تلویزیون تماشا نکند. فاصله تیم را ترک کنید. قبل از بازی ، Texira تیم ملی را اعلام کرد و تعویض ها به نظر وی با دستورالعمل های دقیق پزشکان برای جلوگیری از استرس در محل کار متناقض است ، زیرا اگر می خواست مربی در خانه شود ، تفاوت زیادی در حضور در این زمینه ایجاد می کند. همان استرس و تنش عصبی وجود نداشت.

لازم به ذکر است که قلعه نوایی حتی در زیر بار عدم حضور در نیمکت تیم ، در بازی با استقلال بازی نکرد و علی رغم دستور پزشک ، وی قصد شرکت در بازی را داشت و افراد اطراف او مانع این کار شدند.

* به تعویق افتاد

هفته استراحت کامل یک هفته ای گالا نووی امروز به دستور پزشک به پایان رسید و وی به دلیل روال عادی خود مجبور شد بعد از این دوره به کار خود برگردد اما عدم رعایت موارد فوق باعث بهبودی کامل وی خواهد شد. بازی کردن به طور مستقل از او می خواهد که دوباره مراقبت کند.

اگرچه شایعاتی مبنی بر اینکه قلعه نویی می تواند تا پایان فصل در اصفهان در خانه بماند وجود دارد ، اما توصیه پزشکی است که برای یافتن شغل بهتر چند ماه استراحت کنید. علاقه بازگشت ، و این یک تجویز پزشکی برای سر سپاها نبود.

اما با توجه به این که وی هر روز مورد معاینه و آزمایش قرار نمی گیرد ، طبیعی نیست که شرایط وی اجازه تمرینی و شرکت در این تیم را نداشته باشد و این به احتمال زیاد منجر به عدم حضور قلعه نووی در مسابقه هفته 28 با نساجی خواهد شد. وجود خواهد داشت و احتمالاً سپاهانی بدون سرمربی بازی دیگری را انجام خواهد داد.

البته مانند بازی قبلی ، قلعه نویی اصرار دارد که در کنار تیمش باشد و بگوید او خوب است و مشکلی ندارد و قصد دارد در اسرع وقت به تمرینات برگردد اما تاکنون رضایت پزشکان را نگرفته است.

* می آید به طور مستقل بازی کند

علی رغم همه نگرانی ها ، وضعیت گالو نوایی بهتر از گذشته است و شاید اگر وی در بازی با استقلال به توصیه پزشکان عمل می کرد ، می توانست اکنون به تیم خود بازگردد و مقابل نساجی بازی کند ، اما در مقایسه با بازی دیگر این تیم با سرمایه بلوز. جام حذفی برگزار خواهد شد بدون نگرانی و پزشکان گفتند که اگر امیر دوباره مشکلی نداشته باشد ، به او اجازه می دهد در بازی دوم مقابل استقلال بازی کند.