حوادث

تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی در افتتاح ساختمان آپارتمانی سال 1933 بر اهمیت بنیاد تعاون ناجا ، به ویژه در منطقه “مسکن” ، برای توجه و برنامه ریزی برای بهبود و بهبود شرایط زندگی کارکنان تأکید کرد.

به گزارش ایران تودی ، سردار حسین اشتری “ما به روح بزرگوار و ملکوتی امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدا سلام و رحمت می فرستیم. انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس. به کسانی که حرمت نظم و امنیت را حفظ می کنند ، به ویژه شهید سرلشکر حج ، “او در یک کنفرانس ویدئویی در افتتاح کلانتری 1933 گفت. قاسم سلیمانی” و ما در زمینه قانون و نظم و امنیت به شهدا ادای احترام می کنیم و فرمانده کل نیروهای مسلح عمر طولانی دارد زندگی با سلامتی و سعادت.

سردار با تشکر از مدیر اجرایی بنیاد تعاون هابیل درویش – ناجا افزود: از تلاشها و تلاشهای جهادی سردار درویش و همکارانش در جهت اتمام پروژه های عمرانی به ویژه منزل قدردانی می کنم. به خاطر عدالت ، جهاد و تدبیر ما به تعهدات خود در قبال کارکنان عمل کرده ایم.

فرمانده انتظامی با اشاره به تعهدات بنیاد تعاون ناجا در قبال پلیس ادامه داد: امروز شاهد افتتاح شهرک های 1933 در تهران و چندین استان و تحویل واحدها به نیروهای واجد شرایط هستیم ، ما بنیاد تعاون ناجا به ویژه سردار هابل هستیم. درویش. “

اشتری با اشاره به تأخیر در تحویل برخی از پروژه های مسکن ، بابت تأخیر عذرخواهی کرد: “مقام معظم رهبری همیشه به معیشت مردم و البته نیروهای مسلح علاقه مند بوده و اقدامات زیادی برای بهبود معیشت انجام داده اند. شرایط و رفاه نیروهای مسلح. “

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: “من از سختی ها و فشارهای همکارانم در کشور می دانم و معتقدم که علی رغم تلاش و خدمت فداکارانه آنها ، نیروی انتظامی حداقل بر شرایط زندگی و بودن.”

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهبود شرایط زندگی نیروهای پلیس در اولویت جدی قرار دارد ، یادآور شد: سال گذشته جهان تحت تأثیر ویروس بدنام کرونا قرار گرفت و متأسفانه ویروس در کشور ما شیوع یافته است. ، نیروهای پلیس در حال افزایش هستند. کادر پزشکی در زمینه عملیات نقش داشتند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس در روزهای مختلف گفت: ما شاهد تلاش مداوم نیروهای پلیس در مقاطع مختلف و تحت شرایط مختلف هستیم. همکاران من برای ایمنی و آرامش مردم ، چه در خانه و چه در فضای باز ، گرم و سرد خدمت می کنند و آنها به این موفقیت افتخار می کنند.

اشتری با اشاره به افتتاح 1400 اردوگاه نووروز گفت: این اردوگاه دیروز افتتاح و به بهره برداری رسید که امیدوارم پلیس در 25 اسفندماه برای نوروز آماده باشد و این مدت تا پایان اعتصاب ادامه داشته باشد.

وی افزود: در برخی از روزهای امسال ، برخی از ادارات و سازمان ها حضور نیروها را در ادارات کاهش داده و حضور یک سوم یا دو سوم نیروها را تضمین کرده اند ، زیرا آنها به شکستن زنجیره بیماری کرونا کمک می کنند ، اما در چنین مواردی نیروهای پلیس نه تنها بسته نبودند بلکه ماموریت های پلیس نیز به هم متصل نبودند.

فرمانده انتظامی با تأکید بر اینکه ماموریت های ناجا تعطیل نیست ، گفت: نیروهای پلیس در هر زمان و هر روز در این مأموریت شرکت می کنند و این مأموریت ها را مطابق وظایف قانونی خود انجام می دهند و خدا را شکر چنین همکاران و تلاشی را دارم برای ایمنی ، آرامش و آسایش مردم فدا شده است. “، بنابراین مسئولیت من و هیئت ناجا است که به طور جدی نگران بهبود شرایط زندگی کارگران باشیم.

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه اسکان جهادی در نیروی انتظامی گفت: ما قصد داریم در 5 سال گذشته 120 هزار آپارتمان بسازیم و به جهاد تحویل دهیم. نیروهای واجد شرایط.

اشتری تأکید کرد: امیدوارم در چهار سال باقیمانده از بررسی 5 ساله مسکن کارگران در اردوگاه جهادی ، شاهد باشیم که کارگران ماهر “خانه دار” هستند.

پایگاه خبری پلیس با اشاره به تعهدات قبلی بنیاد تعاون ناجا در قبال کارکنان ، گفت: “امیدوارم از سال 1400 بنیاد تعاون ناجا از انرژی و پتانسیل خود در جهت بهبود زندگی و رفاه استفاده کند. پرسنل ، به ویژه در بخش مسکن.”

انتهای پیام