عمومیکسب و کار ایرانیان

جادویی و رومانتیک؛ آماده پوشیدن بارانی دخترانه فانتزی

وظیفه کارگردانی فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‎گویند برعهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ قرار داشت. داستان این فیلم توسط جف نیثنسن و تری رسیو نوشته شد و جری بروکهایمر نیز تهیه‌کننده این اثر بود. وظیفه توزیع جهانی این فیلم برعهده کمپانی والت دیزنی قرار داشت.

این فیلم فانتزی دیزنی بعد از اکران در سال 2017 با نقدهای مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت. برخی از منتقدان اعتقاد داشتند فیلم‌نامه این اثر به حدی ضعیف و پر از نقص است که حتی فیلم‌های قبلی مجموعه دزدان دریایی کارائیب را نیز زیر سوال می‌برد؛ اما در سوی دیگر منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم نیز مانند فیلم‌های قبلی دارای ریتم داستانی جذابی بوده و با مضامین طنزش می‌تواند مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‎گویند طرفداران زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و فروش خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 230 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 794 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانی دپ، جفری راش، خاویر باردم، کوین مک‌نالی، برنتون توایتز، کیرا نایتلی، اورلاندو بلوم، کایا اسکودلاریو و گلشیفته فراهانی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دشمن دیرینه جک اسپارو به نام کاپیتان سالازار به همراه خدمه اشباحش موفق می‌شود از مثلث شیطان بگریزد؛ او اکنون دزدان دریایی را یکی پس از دیگر به قتل می‌رساند؛ سالازار جهت پیدا کردن جک اسپارو، باربوسا را به کشتی خود می‌آورد. جک اسپارو نیز برای مقابله با سالازار به دنبال نیزه اسطوره‌ای خدای دریاست تا کنترل دریا را به دست بگیرد و علیه سالازار از آن استفاده کند.

مدل بارانی دخترانه فانتزی یکی از ضروری ترین گزینه ها برای ایجاد استایل پاییزی بوده که معمولا با هر نوع لباسی به خوبی ست می شود. جهت خرید لباس پاییزی بچه گانه با ما تماس بگیرید