عمومیکسب و کار ایرانیان

انتخاب کفش با بارانی

بسیاری از افراد فصل پاییز را به خاطر لباس‌های جذابی که می‌توان در این فصل‌ پوشید، دوست دارند. باران فصل پاییز باعث می‌شود داشتن بارانی زنانه برای همه‌ی خانم‌ها واجب شود. گذراندن روزهای بارانی بدون پوشش و کفش مناسب نه تنها باعث مشکلات زیادی می‌شود، بلکه حتی ظاهر و استایل شما را هم خراب می‌کند‌.

در فصل‌هایی مثل فصل پاییز، پوشیدن یک بارانی خوش‌رنگ و شیک و خرید کت باربی، یک جلوه‌ی متفاوت به استایل شما می‌دهد. بهتر است زمانی که بارانی و کت طرح باربی می‌خرید، همان موقع به فکر خرید شلوار، بوت و لوازم جانبی و کت باربی متناسب با آن باشید‌. بارانی‌ها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و اندام‌تان نوع مناسب را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم ۷ استایل جذاب و شیک با بارانی زنانه و کت باربی را به شما معرفی کنیم. نگاهی به لباس و کفش داخل کمدتان بیندازید و یک استایل جدید برای روزهای پاییزی بسازید. در ادامه با مجله‌ی دیجی‌استایل و خرید کت باربی همراه باشید.

۱. بارانی زنانه صورتی به همراه نیم‌بوت طوسی

بعضی از روزهای پاییزی، هوا ملایم است و نیازی به لباس‌ گرم ندارید. اما ممکن است هوا بارانی باشد و شما هم دل‌تان نخواهد زیر باران خیس شوید. در چنین مواقعی پوشیدن یک بارانی به رنگ شاد که سبک و راحت است، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

با این بارانی یک شلوار صورتی و کت باربی هم بپوشید تا یک استایل‌ اسپرت و در عین حال شیک داشته باشید. این شلوار را می‌‌توانید با لباس‌های دیگر به رنگ طوسی، مشکی و سفید ست کنید. یک نیم‌بوت طوسی با کت طرح باربی هم بپوشید تا استایل‌تان رویایی شود. در پایان هم برای تکمیل استایل‌تان رنگ بارانی‌ را با یک لاک ملایم و روشن هماهنگ کنید.

۲. بارانی زنانه توتو به همراه شلوار جین منگو

برای اینکه تنوع خوبی به استایل‌تان بدهید، از یک بارانی ساتن کلاه‌دار استفاده کنید. این بارانی زنانه که خیلی هم طرح کلاسیکی ندارد، فری سایز است و قد آن به زیر زانو می‌رسد. بارانی زنانه و کت باربی را می‌توانید با شلوار جین منگو بپوشید که از جنس نخ دوخته شده است. برای این بارانی می‌توانید از کمربند مشکی کالینز که پهنای آن متوسط است، استفاده کنید.

با یک جفت نیم‌بوت مشکی مدل سیندرلا این استایل را تکمیل کنید. این نیم‌بوت گرم و راحت بوده و طراحی آن زیبا است. دستبندی که از سنگ مشکی و طلا درست شده هم خیلی به این استایل می‌آید.

۳. بارانی زنانه چیبو، یک استایل جذاب و پاییزی

اگر به دنبال بارانی کرم رنگ هستید، این مدل بارانی بهترین است. بارانی چیبو چندین سال است که مد است و طرفداران خود را حفظ کرده است. طراحان این سبک از کت نظامی مردانه الهام گرفته‌اند، اما این سبک سال‌ها است که بخشی از کمد لباس خانم‌ها به حساب می‌آید.

می‌توانید بارانی چیبو را با شلوار شکلاتی و نیم‌بوت جیر ست کنید. نیم‌بوت، پاشنه‌ و نوک پهنی دارد و خیلی راحت به نظر می‌آید. این استایل جذاب را می‌توانید با یک مدل عینک خاص و شیک کامل کنید.

عینکی که برای این استایل انتخاب می‌کنید، باید فرم گرد و رنگ جذابی داشته باشد و رنگ لنز آن هم می‌تواند قهوه‌ای باشد تا با بارانی شما هماهنگی قشنگی داشته باشد. با این استایل می‌توانید رنگ لاک تند مثل نارنجی یا قرمز تیره انتخاب کنید. از یک رنگ ملایم مثل رنگ خاکی هم می‌توانید استفاده کنید که با استایل‌تان هماهنگ باشد.

۴. بارانی زنانه مدل کاج، یک استایل شیک و مجلسی

این بارانی زنانه طوسی رنگ بسیار چشمگیر است. قد این بارانی تا زیر زانو بوده و پارچه‌ی آن بدون طرح است. با این استایل یک شال طوسی و مشکی استفاده کنید. استفاده از این دو رنگ در فصل پاییز، حال و هوای خاصی به استایل شما می‌دهد.

یک لگ مشکی هم زیر بارانی‌تان بپوشید و با استفاده از یک نیم‌بوت مشکی پاشنه‌دار، جذابیت استایل‌تان را دو چندان کنید. بهترین ساعتی که می‌توانید برای این استایل استفاده کنید، ساعت عقربه‌ای سفید رنگ است. این ست هم برای مهمانی‌های رسمی و هم برای استفاده‌ی روزمره مناسب است.

۵. بارانی زنانه کوتاه مشکی به همراه بوت مشکی

یقه‌ی گرد و مدل جلیقه‌ای این بارانی، یک گزینه‌ی اسپورت و چشم‌نواز به نظر می‌آید. قد این بارانی به زانو نمی‌رسد و آستین آن سه ‌ربع و مچی طراحی شده است. رنگ مشکی این بارانی را با یک شال طوسی جبران کنید.

یک بوت بلند مشکی، جلوه‌ی بارانی کوتاه شما را بیشتر می‌کند. اگر قدتان خیلی بلند نیست، این بوت‌ها گزینه‌ی بسیار خوبی هستند، چون شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. با این بوت‌های بلند، جین جذب بپوشید. در کنار این استایل می‌توانید از عینک آفتابی مدل خلبانی استفاده کنید. با استفاده از یک ساعت و دستبند جذاب هم استایل‌تان را تکمیل کنید.

۶. بارانی سبز رنگ مناسب برای یک استایل پاییزی شاد و متفاوت

یک بارانی سبز کلاسیک که قد آن متوسط و یقه‌ی آن انگلیسی و جیب و آستین آن دکمه‌دار است، برای داشتن یک استایل شاد پاییزی بهترین گزینه است. یک شال سبز و نارنجی هم در کنار این بارانی بپوشید تا جلوه‌ی استایل‌تان چند برابر شود.

یک نیم بوت زرد رنگ را هم با کیف زرد ست کنید. برای اکسسوری مناسب با این استایل، پیشنهاد ما به شما دستبندی از سنگ و طلا است. این استایل که در آن از سه رنگ پاییزی سبز، زرد و نارنجی استفاده شده، یک استایل پاییزی چشم‌نواز و جذاب محسوب می‌شود. از یک کیف مخملی سبز هم استفاده کنید.

۷. بارانی مدل سرو، یک استایل زیبا و چشم‌نواز

اگر از رنگ‌های تیره خسته شده‌اید، حتما رنگ گل‌بهی را امتحان کنید. این بارانی زنانه‌ را می‌توانید با شلوار جذب کوتون بپوشید. شال صورتی و طوسی هم زیبایی استایل شما را دو چندان می‌کند. برای اکسسوری، از یک ساعت و دستبند با رنگ بژ استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله ۷ استایل پاییزی جذاب و چشم‌نواز را به شما معرفی کردیم. این استایل‌های جذاب باعث می‌شوند در هر مکانی منحصر به فرد ببارانی زنانه انواع مختلفی دارد و می توان این لباس را به همراه لباس های مختلف دیگر به خوبی ست کرد. در این مقاله سعی می کنیم به شما آموزش بدهیم که چگونه بارانی زیبا و بلند خود را به خوبی ست کنید لطفا همراه ما باشید. ست کردن بارانی بلند زنانه کمربند دار و یا بدون کمربند با بوت و کفش کتانی را در این مطلب یاد می گیرید.

تاریخچه طراحی بارانی

اولین بار در ابتدای قرن بیستم بود که بارانی به فرمی که امروزه می شناسیم طراحی شد. این پوشش در جنگ جهانی دوم، از سربازان انگلیسی در برابر آب و هوای سرد زمستان محافظت می کرد. بارانی به دلیل خاصیت ضد آب و گرم نگه داشتن بدن بعد از جنگ جهانی در بین همه اقشار جامعه محبوب شود. با گذشت زمان بارانی طرح کلاسیک وارد عرصه مد و زیبایی شد.

با گذشت زمان محبوبیت بارانی در بین سلبریتی ها به شدت افزایش یافت، به طوری که در تمام عکس های تبلیغاتی از انواع بارانی ها استفاده می کردند و به این ترتیب بارانی زنانه جایگاهی ثابتی در دنیای پر فراز و نشیب مد پیدا کرد. بارانی ها از نظر طرح، جنس، فرم، مدل می توانند تنوع بسیار زیادی داشته باشند و هر فردی با توجه به استایل و سلیقه خود می تواند نوع خاصی از این پوشش ها را خریداری نماید.

بطور کلی رایج ترین شکل بارانی، طرح کلاسیک و ساده با 4 دکمه و به همراه یک کمربند است. این یک طرح کلی برای بارانی است که تولید کنندگان با توجه به نیاز جامعه و سلیقه خریداران، طرح ها و مدل های خاصی را به آن اضافه می کنند.

یکی از اصول مهم در ست کردن انواع لباس ها، دقت به مدل لباس است. شما برای ست کردن بارانی خود ابتدا باید به مدل بارانی که خریداری کرده اید، دقت کنید. به عنوان مثال اگر بارانی که خریداری کرده اید بلند کلاهدار است و جنس نسبتا براقی دارد، بهتر است برای ست کردن آن از یک جفت کفش نیم بوت و یک شلوار جین مام فیت استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ نیز بهتر است، با توجه به رنگ بارانی خود شلوار مناسب را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید شال و نیم بوت را نیز با یکدیگر ست کنید. همچنین اگر بارانی بلند شما به صورت جلو باز است، بهتر است که خیلی جذب بدن شما نباشد. شما می توانید برای زیر این مدل بارانی، از لباس های جنس پشمی استفاده کنید. همچنین می توانید از انواع ژاکت و سویشرت نیز به عنوان لباس زیر بارانی خود برای گرم شدن بهتر استفاده نمایید.

ست مونوکروم در استایل با بارانی بلند زنانه

داشتن یک استایل مونوکروم می تواند یکی از جذابترین استایل ها برای هر فردی باشد. استفاده از استایل مونوکرم برای ست کردن یک بارانی بلند می تواند بسیار کاربردی باشد. شما می توانید برای ست کردن بارانی بلند خود از ترکیب رنگ های هماهنگ استفاده کنید. همچنین بهتر است در استایل مونوکروم از اکسسوری های شلوغ استفاده نکنید تا زیباتر به نظر برسید.

ست مجلسی در استایل با بارانی بلند زنانه

برای شرکت در یک میهمانی غیر دوستانه و مجلسی بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک بارانی با رنگ تیره است. برای ست کردن این بارانی تیره رنگ و بلند، بهتر است از یک روسری ساتن و یک لگ چرمی برای داشتن یک استایل شیک استفاده کنید.

 چند ست پیشنهادی با بارانی بلند

ست کردن بارانی بلند زنانه با مام استایل و کتانی

اگر شما طرفدار سبک اسپرت هستید و کلا اسپرت پوش هستید، می توانید برای ست کردن بارانی بلند خود به راحتی از یک شلوار جین مام استایل و یک جفت کتانی لژدار استفاده کنید. شما همچنین می توانید از بارانی جلو باز برای این استایل استفاده کنید و با یک کیف کولی زیبا استایل شیک و جذابی برای خود خلق کنید.

ست کردن بارانی بلند زنانه با لگ و نیم بوت

اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید می توانید از یک نیم بوت به همراه بارانی بلند، یک سبک کلاسیک برای خود خلق کنید. برای این استایل شما می توانید از شلوار های لگ و انواع شلوارهای چرم استفاده کنید.

 ست کردن بارانی بلند زنانه با شلوار اسکینی و کتانی

یکی دیگر از استایل های پرطرفدار پوشیدن بارانی بلند به همراه شلوار اسکینی و یک جفت کفش کتانی ساده است. شلوار انتخابی شما در این استایل می تواند از جنس جین یا چرم باشد. تنها نکته ای که باید رعایت کنید، توجه به ترکیب رنگ ها است که همگی باهم تناسب داشته باشند.

پوشیدن بارانی بلند زنانه با شلوار بگ و بوت

اگر جز افراد قد بلند هستید، استفاده از بارانی بلند به همراه یک شلوار بگ می تواند استایل زیبایی برای شما بوجود آورد. این شلوار به دلیل داشتن حالت آزادی که دارد برای افرادی که قد کوتاهی دارند توصیه نمی شود. شوار بگی یک شلوار مناسب برای افرادی است که قد بلندی دارند و همانطور که می دانید در سال های اخیر شلوار های آزاد بسیار طرفدار پیدا کرده اند. بنابراین به همراه این شلوار و بارانی بلند خود، بهتر است از یک بوت زیبا نیز استفاده کنید.

 ست کردن بارانی بلند زنانه با دامن

استفاده از دامن های پشمی بلند و کوتاه، می تواند یک انتخاب جذاب و شیک برای ست کردن با بارانی بلند باشد. اما باید دقت کنید که بارانی شما برای این استایل حتما یک بارانی مجلسی باشد نه یک بارانی اسپرت، زیرا بارانی اسپرت انتخاب خوبی برای ست کردن با دامن زنانه نیست.

سخن آخر

توصیه می شود بارانی بلند خود را به همراه یک شلوار دم پا کوتاه بپوشید، تا در هوای بارانی شلوار شما با زمین فاصله داشته باشد. همچنین بهتر است بارانی را انتخاب کنید که کاملا سایز شما باشد، زیرا استفاده از بارانی خیلی بلند یا گشاد ظاهر جذابی نخواهد داشت و دست و پا گیر است. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.