حوادث

فرمانده ناجا: باید سازوکارهای ارتباط با مردم را تسهیل کنیم

این فرمانده پلیس با اشاره به اهمیت ایجاد تغییرات در مرکز کنترل عمومی (197) گفت: ایجاد تغییر در این مرکز یک رویکرد و یک الزام برای افزایش رضایت مردم از اقدامات پلیس است.

به گزارش ایران تودی ، سردار حسین اشتری در جلسه برنامه جدید کنترل عمومی اظهار داشت: سلام و رحمت خود را به روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و شهدای امنیت و امنیت را گرامی می داریم. ما برای رهبر بزرگ آرزوی سلامتی و زندگی طولانی داریم.

وی با بیان اینکه اطاعت و عبادت همه روزه داران را می پذیریم ، افزود: انشالله ، ما از روزهای باقیمانده ماه مبارک رمضان کاملاً استفاده خواهیم کرد و تسلیم رحمت خداوند متعال می شویم.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به شهادت شهيد باراني ، ادامه داد: من نيز شهادت اين شهيد زنده اين دوره را تسلیت مي گويم و تقديم مي كنم. وی در سال 1983 در درگیری با شورشیان در سیستان و بلوچستان زخمی شد و روز گذشته شهد شیرین شهادت را نوشید و ندای حقیقت را رد کرد.

سردار اشتری با اشاره به بازدید این شهید زنده در طول زندگی ، گفت: من واقعاً قربانی های همسر این شهید بزرگ را دیده ام و برای این بانوی محترم آرزوی موفقیت و پاداش اخلاقی دارم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تصریح كرد: مركز نظارت عمومی؛ این پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ناجا (پلیس) برای بهبود روند و ارائه خدمات لازم به مردم است ، اما در بعضی موارد مرجع و محلی برای شکایت مردم از عدم رعایت شرایط قانونی است. با وجود این ویژگی ها ، مرکز نظارت عمومی (197) مرجعی برای انتقاد عمومی است ، اما همچنین مکانیزمی را برای حمایت از حقوق نیروها فراهم می کند.

بهترین مقام مسئول اجرای قانون در کشور با اشاره به اهمیت تغییر در مرکز نظارت عمومی ، گفت: ایجاد تغییر در این مرکز یک رویکرد و یک الزام برای افزایش رضایت مردم از اقدامات پلیس است.

سردار اشتری اضافه کرد: “مرکز کنترل عمومی باید برای انجام وظایف خود مطابق با اجرای پلیس هوشمند و با استفاده از تمام فرصت های موجود و فناوری های جدید تحول پیدا کند تا به عقل برسد تا در پذیرش ، پردازش و تحقق خواسته ها و خواسته های مردم سرعت ببخشد.” .

وی تصریح کرد: عملکرد سیستم 197 باید منجر به بهبود روندها و ماموریت های آسان تر و در نهایت رضایت مردم شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و وسعت مأموریت پلیس گفت: ما باید به گونه ای عمل کنیم که اثربخشی کارکردهای ما در ماموریت ها مشخص باشد و بهترین خدمات را به مردم ارائه می دهیم.

به گزارش وب سایت پلیس ، سردار اشتری با تأکید بر لزوم تحول مثبت به منظور تعیین اهداف سازمانی و دستیابی به موفقیت بیشتر اظهار داشت: ما باید سازوکارهای ارتباطی را با مردم تسهیل کنیم و در عین حال خدمات ، سرعت و عملکرد خود را تسهیل کنیم. تحقق این نیاز مهم ، تهیه نقشه راهکار متخصص ، تخصصی و مبتنی بر نیاز است.

انتهای پیام