استان ها

یک سال مهلت به دانشجویان مشمول برای تعیین وضعیت خدمتی

به گزارش خبرگزاری ایران تودی استان سمنان، سرهنگ حسین پیوندی اظهار داشت: بر اساس بند 1 ماده 33 قانون خدمت وظیفه عمومی معافیت از تحصیلات عالی تا 2.5 سال و برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته 3 سال است. ، 5 سال برای دوره کارشناسی پیوسته و 6 سال مستمر، 8 سال آموزش مداوم دکتری و 6 سال تحصیل در مقطع دکتری.

وی ادامه داد: مشمولان حداکثر یک سال از تاریخ فارغ التحصیلی، انصراف، اخراج یا انصراف از تحصیل برای احراز وضعیت اشتغال فرصت دارند.

پیوندی تصریح کرد: دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی که در سال های اول موفق به فارغ التحصیلی نشده اند، با موافقت کمیته امور ویژه دانشگاه می توانند به دفاتر نیروی انتظامی (پلیس +10) مراجعه کرده و خارج شوند. 2 ترم سال ارفاقی.

وی در خصوص مهلت پذیرش دانشجویان فارغ التحصیل از سنوات ارفاقی نیز گفت: مهلت فارغ التحصیلان به نفع سنوات ارفاقی مانند سایر دانشجویان تا یک سال است و می توانند از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنانی اضافه کرد: کسانی که در سنوات هارپس فارغ التحصیل نشده اند از زمان انصراف یا اخراج یک سال فرصت دارند تا استخدام خود را برقرار کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا به کانال پیام رسان سروش این سازمان به نشانی khabaresabazi@ مراجعه کنند. آخرین اخبار مرتبط

48