عمومی

پرچم های عزا در حرم امام رضا (ع) برافراشته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، این روزها زمزمه “یا رضا کن” با صدای بلند تری به گوش می رسد و دل مردم ایران بیشتر عاشقانه به حیاط و کاخ رضوی چسبیده است؛ ایران اسلامی ، در آخرین روزهای ماه صفر که آماده عزاداری سالروز رحلت پیامبر (ص) است (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)ع) و علی بن موسی الرضا (ع) آیا ، شب سلطنتی سامان حج در مشهد مقدس ، آماده پذیرایی از قلب همه ایرانیان است. اگرچه آنها نتوانستند در این حیاط باشند ، اما چشم و قلب آنها از طریق تلویزیون به شبکه های حرام امام هشتم (علیه السلام) پخش شد.ع) آنها بسته می شوند و در شهادت امامانشان در حج دوردست عزاداری می کنند.

خدمتگزاران حضرت رزا (ع) سنگهایی بر روی این آستانه آسمانی قرار داده شد تا صحن و کاخ امام هشتم را با رنگ مشکی گسترده بپوشاند.ع)، در ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و به ویژه سامان امان (ع) چشم و دل خود را برای حج آماده کنید.

نصب 6000 متر مربع پرچم عزاداری

رئیس بخش روشنایی حرم رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه گفت: کاخ ملکوتی امام رضا (ع) به یاد آخرین روزهای ماه صفر برپا و تاریک شد. کتیبه های جدید و حدود شش هزار متر مربع نوشتن برای این روزها. پرچم در حرمسرای مقدس در ایام سوگواری رحلت پیامبر (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نصب شد. مانند).

وی افزود: نصب کتیبه های بزرگ بخشی از برنامه رضوی برای تاریک شدن حرم مطهر این روزها است ، ورودی سلام در حرم مطهر رضوی برپا شده است.

حضرت مهدی (عج) ادامه داد: علاوه بر این 13 کتیبه ، چهار کتیبه بزرگ دیگر در بالکن های کناری ، بالکن طلایی صحن قدیمی و کتیبه های دیوار عمودی نیز دیوارهای صحن های مختلف را به رنگ مشکی پوشانده بود.

پرچم سیاه ، سقاخانه و تاج گل متوقف خواهد شد ا

وی با اشاره به کتیبه های جدید تاج گل حرم مطهر رضوی و سقاخانه در روزهای پایانی ماه صفر ، گفت: زائران تسلیت می گویند.

به گزارش حقلات ، این مقالات حاوی شعارها و اصطلاحات مربوط به روزهای دهه آخر صفر است ، مانند “خدا رحمت کند علی علی بن موسی الرضا مرتضی امام امام تقی النقی”. خانواده محمد و عجله برای خروج »،« السلام علیک یا اهل بیت و مقام رسول و فرشتگان مختلف »و« اقام عجیب / با چشم من یا رضا (ع) ».