عمومیکسب و کار ایرانیان

بهترین فست فود دبی

بستنی، تنقلات یا غذای سرد باقیمانده در یخچال، پاسخی برای هوس‌های آخر شبی هستند. چرا باید به اینها بسنده کنید، وقتی رستوران‌های 24 ساعته در دبی همیشه باز هستند! در این مقاله تعدادی از دیدنی‌ترین رستوران‌های 24 ساعته در دبی را مشاهده می‌کنید. اگر به دنبال یک تجربه غذاخوری شگفت انگیز در ساعات پایانی شب در دبی هستید، با ما همراه باشید.

بهترین رستوران ‌های 24 ساعته در دبی که باید حتما امتحان کنید!

اگر به تازگی با ساکن این شهر شده‌اید و به دنبال تجربه‌های جدید هستید؛ تجربه خوردن یک غذای گرم در اواخر شب می‌تواند بسیار لذت بخش‌ و به یاد ماندنی باشد. به همین علت در ادامه لیستی از بهترین رستوران‌های 24 ساعته دبی را بررسی می‌کنیم.

1.مک دونالد، خوشمزه‌ ترین فست فود 24 ساعته در دبی

اگر در اواخر شب در حال گشت و گذار  در دبی هستید و احساس گرسنگی می‌کنید، هیچ راه بهتری برای سیر کردن خود با یک وعده غذایی از مک دونالد وجود ندارد. شعبه‌ای از مک‌ دونالدز در دبی وجود دارد که ۲۴ ساعته باز است. در این رستوران می‌توانید یک مک بزرگ، چیزبرگر دوبل، یک چهارم پوندر با پنیر یا هر یک از غذاهای محبوب آن‌ها را میل کنید. اگر در آپارتمان‌ های زندگی می‌کنید، رفتن به مک دونالد در طول روز و شب انتخاب خوبی خواهد بود. هزینه متوسط برای دو نفر 50 درهم است.

2.”KFC”، فست فود 24 ساعته در دبی

یک شعبه “KFC” نیز در دبی وجود دارد که به صورت 24 ساعته باز است. تمام آیتم‌های منوی مورد علاقه شما مانند زینگر، مرغ تند، مرغ سرخ شده و موارد دیگر وجود دارد. شما می‌توانید در هر زمانی در طول روز یا شب از آن لذت ببرید. میانگین هزینه برای دو نفر 60 درهم است. با توجه به که گاهی اوقات می‌تواند کمی سخت باشد، این فست فود کاملا مقرون به‌صرفه است.

جدا از همبرگرهایشان، منوی منحصر به فرد صبحانه و پاستاهای آن‌ها باعث می‌شود از هر چیزی در اینجا لذت ببرید. این مکان در جاده ساحل جمیرا واقع شده است، بنابراین برای افرادی که در زندگی می‌کنند، قابل دسترسی است. در نهایت، میانگین هزینه برای دو نفر 120 درهم است.

4.”Joins the Grocer”، یک کافه 24 ساعته استرالیایی در دبی

“Joins the Grocer” یک کافه استرالیایی است که طیف وسیعی از غذاهای لذیذ تهیه شده با مواد طبیعی را برای یک تجربه غذاخوری جذاب ارائه می‌دهد. این رستوران به مشتریان خود این شانس را می‌دهد که از غذاخوری‌های معاصر با غذاهای سالم لذت ببرند، بنابراین یکی از بهترین رستوران‌های 24 ساعته در دبی است. برخی از بهترین‌های خوراکی‌هایی که توسط بازدیدکنندگان رستوران‌ها رتبه‌بندی می‌شوند، قهوه، ریزوتو و ساندویچ‌هایشان هستند. این رستوران در هتل دوسیت ثانی در جاده شیخ زاید واقع شده است، بنابراین برای افرادی که در زندگی می‌کنند قابل دسترسی است. در پایان، میانگین هزینه برای دو نفر 325 درهم است.

برای هر کسی که از اینجا دیدن می‌کند، واجب است که آن را امتحان کند، ماناکیش در تنورهای سنتی آتشین پخته می‌شود و محبوب‌ترین غذای آنهاست. آن‌ها کونافه و بسیاری از شیرینی‌های سنتی دیگر را برای افراد شیرینی دوست سرو می‌کردند. در پایان، میانگین هزینه برای دو نفر 80 درهم است.

7.اوپرِیشن: فلافل، یک رستوران 24 ساعته عربی در دبی

اوپرِیشن: فلافل یکی از بهترین رستوران‌های 24 ساعته در دبی است. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ها برای صرف فلافل در دبی است. اوپرِیشن: فلافل یک غذاخوری عربی است که بسیاری از غذاهای لذیذ را سرو می‌کند. بشقاب فلافل، فتوش، ساندویچ فلافل، شاورمای مرغ و … از محبوب‌ترین غذاهای آن‌ها هستند. اگر در زندگی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این رستوران در دبی را امتحان کنید. در نهایت، میانگین هزینه برای دو نفر 130 درهم است.

8.چین چین، رستوران چینی 24 ساعته در دبی

یک رستوران چینی دیدنی در دبی که غذاخوری 24 ساعته نیز ارائه می‌دهد، چین چین است. آن‌ها منوی کامل خود را در طول روز و شب با غذاهای چینی خوش طعم سرو می‌کنند. گوشت بره ترد، دیمس مرغ، برنج و تخم مرغ سرخ شده، کراکر میگو و خیلی چیزهای دیگر از جمله غذاهایی هستند که دوست خواهید داشت. میانگین هزینه برای دو نفر 140 درهم است.

9.منقوشه استریت، یک غذاخوری خیابانی 24 ساعته

این مکان یکی از بهترین مکان‌ها برای غذاهای خیابانی در دبی است. به گونه‌ای است که زندگی در خیابان‌ها، حتی در اواخر شب نیز ادامه دارد. شما هر موقع که بخواهید می‌توانید به خیابان‌های شهر بروید و غذای موردعلاقه خود را پیدا کنید! در منقوشه استریت، که یکی از رستوران‌های 24 ساعته در دبی است، می‌توانید از بهترین غذاهای عربی، خاورمیانه‌ای و لبنانی لذت ببرید. یک منوی روزانه وجود دارد که از صبحانه شروع می‌شود و تا شام ادامه می‌یابد. حتی اواخر شب هم می‌توانید غذایی برای سیر کردن شکم خود پیدا کنید. ماناکیش، کاک، کانفی، فتوش، زعتر و کونافه غذاهایی هستند که باید آن‌ها را مد نظر داشته باشید. این هتل در مرکز شهر دبی واقع شده است و میانگین هزینه برای دو نفر 105 درهم است.

10.ضَروب، بهترین رستوران 24 ساعته در دبی

رستورانی 24 ساعته که در آن می‌توانید غذاهای عربی، خاورمیانه‌ای و لبنانی را با محیطی زیبا و راحت در ضروب میل کنید. برخی از خوشمزه‌ترین غذاهای محلی مانند مرغ با روکش سیر، زعتر، ساندویچ فلافل، توپ فلافل و برخی از بهترین غذاهای خیابانی نیز وجود دارد. میانگین هزینه برای دو نفر 110 درهم است.

12.تیم هورتونز، یک برند کافه کانادایی در دبی

تیم هورتونز یک برند معروف کافه از کانادا است که یک رستوران 24 ساعته در دبی است. اینجا مکانی مناسب برای دوستداران قهوه است. یکی از شعبه‌های 24 ساعته آن در برج‌های دریاچه جمیرا واقع شده است. بنابراین برای کسانی که در آپارتمان‌ های جمیرا لیک تاورز زندگی می‌کنند، انتخاب خوبی در نیمه‌شب برای نوشیدن یا خوردن چیزهای خوشمزه است. می‌توانید از بهترین قهوه‌ها و شکلات‌های داغ و همچنین ساندویچ ها، دونات‌ها و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرید. میانگین هزینه برای دو نفر 75 درهم است.

13.ال شامی، رستورانی 24 ساعته برای هر طعمی در دبی

وقتی یک گروه تصمیم می‌گیرند برای غذا خوردن بیرون بروند، با مشکلی در مورد محل غذا خوردن مواجه می‌شوند. یک نفر غذای دریایی می‌خواهد، یکی یک ساندویچ دلچسب می‌خواهد، در حالی که دیگری می‌خواهد یک غذای شیرین بخورد. این رستوران با گستردگی انتخاب و منوی مقرون به صرفه، برای هر کسی مناسب است. این رستوران تنها 25 غذای مختلف از میگو را در منوی خود دارد، و یکی از است. برخی از بهترین غذاهای این رستوران گریل آبدار، فلافل داغ و ترد، سالاد کلم پر لیمو و شاورما گوشتی با برخی از بهترین سس‌های سیر در اطراف است. ال شامی در دیره قرار دارد و ارزش آن را دارد که در هر زمانی از شبانه روز به آن سر بزنید.

14.پیتزا و پاستا بروکلی، یک رستوران 24 ساعته غذای آماده

با دیدن و خواندن نام این رستوران شاید فکر کنید که اینجا فقط غذای گیاهخواران را دارد، اما اشتباه نکنید. انتخاب‌های زیادی برای گوشت خواران و همچنین گیاهخواران و وگان‌ها وجود دارد. این یک رستوران غذای آماده در دبی است که 24 ساعته باز است. می‌توانید پایه پیتزا، تابه نازک و چاشنی خود را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید انواع بشقاب‌های پاستا، سالاد، بشقاب‌های صبحانه را بچینید یا فقط خودتان آماده کنید. یک نکته شگفت‌انگیز این است که منوی این رستوران تلاش می‌کند تا افراد غذاخوری را در مورد کالری و میزان تغذیه‌ای برای هر غذا آگاه کند.

پیتزا هات یکی از بزرگترین پیتزاهای زنجیره‌ای در جهان است. این شرکت در پلانو، تگزاس مستقر می‌باشد. این رستوران زنجیره‌ای آمریکایی که به خاطر پیتزا و غذاهای جانبی خود معروف شده هم اکنون چندین شعبه در دبی تاسیس کرده است. اولین رستوران پیتزا هات در سال ۱۹۵۸ توسط دو برادر به نام های دان و فرانک کارنی در کانزاس راه اندازی شد. این شرکت تا سال ۲۰۱۵ موفق به افتتاح ۱۱۱۳۹ شعبه در سراسر جهان شد. از جمله امکانات این رستوران زنجیره‌ای می‌توان به صرف غذا در محیطی خانوادگی در رستوران و یا ارسال به آدرس دلخواه شما است.

چیک کینگ به دلیل سرو انواع مرغ سوخاری خوشمزه و ترد توانسته مورد توجه بسیاری از خانواده‌های علاقه‌مند به فست فود قرار بگیرد. ChicKing، یک فست فود زنجیره‌ای در حال رشد است که توانسته محبوبیت بالایی را بین مشتریان پیدا کند. این رستوران دستور العمل مخفیانه‌ای را برای طبخ و سرو مرغ سوخاری‌های خود دارد. دفتر شرکت ChicKing در دبی واقع شده که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد. همه رستوران‌های چیک‌کینگ دارای فضای ناهارخوری بزرگی به مساحت ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فوت مربع هستند. رستوران‌ها در فودکورت، مراکز خرید، هایپرمارکت‌ها و خیابان‌های بالا شهر دبی به راحتی قابل دسترسی هستند. برخی از رستوران‌های Chicking دارای فضای بازی و سالن مهمانی نیز می‌باشند.