عمومی

بنیاد شهید به دنبال تمدن‌سازی در جوامع اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه در ابتدای سفر خود به مشهد از کاخ شاهی امام علی بن موسی الرضا (ع) بازدید کرد.

نایب رئیس و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وی سپس با زیارت قبور شهدای بهشت ​​رضا در مشهد مقدس ، اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مردم شریف ایران اسلامی ادای احترام کرد.

قاضی زاده هاشمی در حاشیه این بازدید گفت: به دستور امام راحل ، بنیاد با حفظ حرمت شهدا و خانواده شهدا و حل مشکلات آنها در داخل سازمان دو هدف اصلی در داخل و خارج از سازمان دارد. “ بنیاد شهید و امور ایثارگران و یکی از اهداف خارج از سازمان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

ما به دنبال اقدامات م effectiveثر هستیم

وی افزود: همه سازمان ها در ترویج این فرهنگ نوظهور نقش دارند و امیدواریم با تغییر نگرش خود و وجود م effectiveثر همه نهادها ، شاهد گام های موثری در جهت این فرهنگ نوظهور باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیران به سفر خود به مشهد ادامه می دهد بنیاد شهید و امور ایثارگران وی با اشاره به جایگاه شهدای خراسان رضوی به ویژه 17 هزار شهید این استان گفت: موضوع شهادت و جایگاه والای آن در انقلاب اسلامی برای وی موقعیت ویژه ای است. بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه.

وی در ادامه گفت که درک اولیه از زندگی انسان در جهان با شهادت و ایثار در راه خدا حاصل شد.

شهادت محل نجات و کمال است

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه رستگاری مربوط به شهادت است گفت: شهید جهان ، امیرالمومنین (ع) در شهادت خود گفت: “من نجات یافته ام.” نشان دهنده ارزش و موقعیت آن مقام است.

به آن موقعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران وی خاطرنشان کرد: فعالیتهای بنیاد مشابه سایر ادارات و دستگاهها نیست ، اظهارات مورد استفاده امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد شهادت و شهادت در هیچ نهادی وجود ندارد.

معاون رئیس جمهور گفت: شهدا و خانواده معظم شهدا نباید خود را کارمند بنیاد بدانند بلکه باید حرمت این نظام را حفظ کنند که با روحیه انقلابی و کار مضاعف با سایر ادارات قابل مقایسه نیست. موسسات

شهدا ، جانبازان و آزادگان بنیان انقلاب هستند

وی با بیان اینکه شهدا ، جانبازان و آزادگان پایه های اصلی این نظام و انقلاب هستند ، افزود: بنیاد موظف است روحیه انقلابی را در جامعه تبلیغ کند ، وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی منوط به فعالیت های بنیاد است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مسائل آموزش ، فرهنگ و شأن بنیاد باید در جامعه ایجاد و ترویج شود ، اضافه: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز به خط مقدم سیستم و حمایت پارلمان ، دولت و سایر ارگانها و ادارات دارد. خوشبختانه زیرساخت خوبی ایجاد شده است و ما می خواهیم ابتدا فرصت ها و محدودیت ها را بشناسیم.

او این را بیان کرد بنیاد شهید و امور ایثارگران این سیستم فرهنگ سازی است و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهمترین فعالیت بنیاد است ، محدود به ایران اسلامی نیست و برای اهداف فراملی و ایجاد تمدن در جوامع اسلامی تلاش می کند.

کارتریج بنیاد شهید و امور ایثارگران وی خطاب به مدیران بنیاد خراسان رضوی گفت: امروز به دنبال برنامه بلندمدت و شناسایی مشکلات هستیم ، زیرا برخی نیازها تغییر کرده است ، برخی افراد جامعه پیر شده اند و نیازهای آنها تغییر کرده است.

مدیرعامل ، معاونان و مدیران در این جلسه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همچنین مهمترین مشکلات و چالش ها را در خدمت جامعه ایثارگر بیان کرد.