استان ها

معاونان جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، این مراسم احترام و معرفی معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور احمد ناطق گلستان رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و معاون و مدیران آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه برگزار شد. جواد بهارآرا به سمت معاون پژوهشی و فناوری، علی اصغر یاساقی به سمت معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی و رضا عباسپور به سمت معاون فرهنگی واحد دانشگاه منصوب شدند. .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خراسان رضوی و مشهد در این مراسم گفت: حل مشکلات جامعه و ارتباط با آنها اکنون در اولویت است. دانشگاه آزاد اسلامی است.

محسن مرادی تخصص و انگیزه، میل به کار و فناوری را سه عامل موفقیت هر سازمانی برشمرد و افزود: اکنون اولویت های دانشگاه نسبت به قبل و به لحاظ جامعه و مسائل آن و نیازهای جامعه تغییر اساسی کرده است. جامعه اولویت اول دانشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد در یک سازمان پیشرو مهم و دخیل هستند و نباید قدرت را دست کم گرفت، گفت: اگر افراد سازمان با شایستگی و انگیزه تلاش و تلاش کنند، آن سازمان به خوبی به اهداف خود می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد وی با تقدیر از زحمات سعید خیاط مقدم به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، مسئولیت جواد بهارآرا را ستود و ادامه داد: در حوزه پژوهشی کارهای خوبی انجام شده است.

مرادی ضمن آرزوی موفقیت برای رضا عباسپور در سمت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، از زحمات علی اصغر یساکی در این سمت قدردانی کرد.

وی از زحمات مهدی یعقوبی به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی قدردانی و از علی اصغر یساقی به خاطر این مسئولیت تشکر کرد.

حجت‌الاسلام علی مهدوی، رهبر ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، با تقدیر از زحمات معاونان قبلی، برای معاونان جدید آرزوی موفقیت کرد و تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف دانشگاه هر کاری که می‌توانید انجام دهید.

انتهای پیام/4121/4103/