استان ها

رونمایی از دستاوردهای صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

براساس آژانس خبری آنا شیراز ، دو پروژه نیمه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی سوریه که مراحل تحقیق آن به اتمام رسیده است ، در مراسمی با حضور برخی مقامات استان فارس و شهر زرقان از جمله فرماندار ، شهردار ، شورای شهر اعضا ، رئیس بخش محیط زیست ، رئیس یک شرکت شهری ، رئیس اداره کار صنعتی و شهری و معاون تحقیقات و فناوری و سایر مقامات کارخانه صنایع شیمیایی سینا معرفی شد.

حسن افشارپور ، مدیرعامل صنایع شیمیایی سینا ، تلاش های انجام شده برای اجرای پروژه های تحقیقاتی صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز را تشریح کرد و تلاش های گروه تحقیق و فناوری این واحد دانشگاهی را ستود.

آماده سازی دانشگاه آزاد اسلامی فراد برای حل مشکلات صنعتی

با معرفی برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه روابط با صنعت و جامعه ، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ابراز امیدواری کرد که ارتباط عملی بین دانشمندان و صنعت در اجرای برنامه های کارآفرینی و مسئله محور گام های بلندی برداشته باشد. فعالیت های تحقیقاتی.

محمدمهدی جباری با ارائه تخصص خود در زمینه آموزش ، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در 35 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس آماده همکاری مشترک برای حل مشکلات صنعت است. ، م institutionsسسات و شرکتهای فعال در استان. آنچه را که نیاز دارید انجام دهید.

برنامه های دانشگاهی را برای حل مشکلات زیست محیطی تدوین کنید

سعید پروده ، رئیس مرکز تحقیقات فمتو واحد شیراز در دانشگاه آزاد اسلامی ، پس از گزارش در مورد اهمیت زیست محیطی پروژه های تحقیقاتی نیمه صنعتی و سایر فعالیت ها ، نتایج آزمایشگاهی کاهش آلاینده های محیطی حاصل را ارائه داد.

مقامات دولتی حاضر در این نشست از تلاش های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه حل مشکلات صنعتی به ویژه مشکلات ناشی از صنایع موجود در زرقان قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند با توسعه پروژه های در سطح صنعت مشکلات موجود کاهش یابد.

در این مراسم شرکت کنندگان از پروژه های اجرا شده بازدید کردند. برنامه ها شامل كاهش گاز فرمالدئید از اگزوز شركت از 260 ppm به 0.3 ppm ، تصفیه فاضلاب صنعتی آلوده شركت و كاهش مقدار COD فاضلاب از 50000 میلی گرم در لیتر به كمتر از 100 میلی گرم در لیتر است. بودجه شرکت صنایع شیمیایی سینا برای مرحله صنعتی این دو پروژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز انجام خواهد شد. در پایان مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی سینا از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و مجری طرح تشکر کرد.

انتهای پیام / 4121 /