حوادث

لزوم مناسب سازی محیط های شهری و اماکن عمومی برای تسهیل تردد جانبازان

فرمانده معظم کل قوا در دیدار صمیمانه با ایثارگران گفت: شما ایثارگران و ایثارگران سرافراز در نزد مردم از اعتبار و جایگاه بالایی برخوردارید. چرا که مردم ولایت مداری اخلاص و ایثار شما را دیده اند.

به گزارش ایران تودی، سردار حسین اشتری در دیدار صمیمانه با جانبازان سرافراز به مناسبت روز جانباز (به صورت ویدئو کنفرانسی با مشارکت فرماندهی انتظامی استان)، اظهار کرد: با سلام و تشکر از مدافعان حرم و حرمسرا حرم.” برای فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آرزوی طول عمر و سلامتی داریم.

وی افزود: فرارسیدن ماه شعبان المعظم و ایام و اعیاد این ماه مبارک است; میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار انقلاب، میلاد با سعادت حضرت قمر بنی هاشم (ع) و میلاد خجسته قاضی و حضرت زین العابدی و روز مرزبانی را به شما تبریک و تهنیت عرض می نماییم. نگهبانان

گنجینه های ارزشمند نظام و انقلاب

فرمانده معظم کل قوا از شرکت کنندگان در دیدار صمیمانه با ایثارگران افتخاری به مناسبت گرامیداشت روز جانباز (ویدئو کنفرانس با مشارکت فرماندهی انتظامی استان) به ویژه معاونت نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کردند. . شما از اعضای ارزشمند این نظام و انقلاب اسلامی هستید و معتقدم باید از برکات حضور و تجربه شما برای پیشبرد اهداف عالیه اسلام و انقلاب استفاده کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثارگران اسلام و انقلاب هستیم، بیان کرد: خود را برده و خانواده عزیز شما می دانیم، وظیفه شرعی، اخلاقی، انسانی خود را خدمت به جانبازان در عرصه جهاد و ایثار می دانیم. و قانون ما

رئیس عالی‌ترین نیروی انتظامی کشور خطاب به جانبازان سرافراز گفت: در نهایت با خدای متعال فداکارانه داد و ستد کردید و البته در پیشگاه خداوند مقام عالی و رفیعی دارید و ما هستیم. که از آن سود می برند. این نعمت گرانبهای شماست.»

فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تاکید رهبر جمهوری اسلامی ایران بر احترام به شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان، گفت: جانبازان عزیز دارای جوایز برابر و شاید بالاتر از این هستند. جانبازان.” .

نور چشم ملت جانبازان عزیز

وی با بیان اینکه شما جانبازان عزیزی هستید در نظر همه مردم ایران اسلامی تاکید کرد: شما جانباز سرافراز و در نزد مردم شهید هستید. مردم استان بسیار مورد اعتماد و احترام مردم هستند زیرا مدار و اخلاص شما و ایثار شما و مردم سالاری شما را می بینند.

بازی نقش برای جهاد تببین

فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اهمیت تبیین جهاد و بصیرت افزایی، گفت: دوستان عزیز، به برکت جایگاه ارزشمندی که در کنار مردم و اقشار مختلف مردم دارید، می توانید نقش بسزایی داشته باشید. در این کار.” تبیین و برجسته سازی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی.

نیروی انتظامی متعلق به شهدا و جانبازان است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه تمامی توانمندی های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متعلق به خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان است، گفت: 20 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب شده اند؛ این در حالی است که 20 هزار جانباز جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند. قدردانی از جانبازان را مدیون هستیم و تمامی مراکز فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و انتظامی کشور متعلق به خانواده های معزز شهدا، مردم عزیز جانبازان عزیز و ایثارگر است.

سردار اشتری با اشاره به مزایا و پیشنهادات پیشکسوتان برای ارتقای خدمت و رسیدگی به این عزیزان گفت: دوستان عزیز همواره پذیرای پیشنهادات و نظرات راهبردی شما هستیم و از تمامی فرصت ها برای خدمت رسانی به شما استفاده خواهیم کرد. بگیریم

خاطرات مکتوب جانبازان

وی با تاکید بر اهمیت ثبت و فیلمبرداری خاطرات جانبازان و مجاهدان گرانقدر، گفت: تاریخ شفاهی و خاطرات جانبازان عزیز می تواند برای آیندگان آموزنده و روشنگر باشد. جوانان این مرز و بوم باید همه ابعاد فداکاری های شما را ببینند و بشنوند عزیزان من.

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه ایثارگری های جانبازان معزز هیچگاه از ذهن و قلب ملت ایران پاک نمی شود، گفت: الف) ایران به ملت اسلام افتخار می کند و الگوی ماندگار است. صبر و از خود گذشتگی

مناسب سازی محیط شهری و اماکن عمومی

وی مناسب سازی محیط شهری و فضاهای عمومی را یک اصل کلیدی برای تسهیل تردد جانبازان دانست و پیشنهاد کرد: طرح ها و ایده هایی از جمله; برای تسهیل در کار برخی از ایثارگران عزیز، «دستیار جانباز» در دستور کار قرار دارد و امیدوارم اقدامات لازم برای اجرای این گونه طرح ها در سطح وسیع تری انجام شود.

سردار اشتری خطاب به جانبازان سرافراز گفت: دوستان عزیز بدانید که ما تمام تلاش خود را برای بهبود خدمات به شما انجام می دهیم و این تلاش برای تک تک ما موفقیت بزرگی است.

لازم به ذکر است که پیش از سخنان سردار «حسین اشتری»; سردار «زارعی» فرمانده معظم کل قوا؛ جانشین فرمانده انتظامی کشور گزارشی ارائه کرد.

معرفی کتاب صبح بیست و هفتم

به گزارش سایت شهرستان، در این دیدار صمیمانه ضمن تجلیل از پیشکسوتان و پیشکسوتان عرصه ایثار، کتاب «صبح بیست و هفتم» اثر جانباز سرافراز «حیدر بنایی» منتشر شد. افتتاحیه بود

انتهای پیام/